SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Julie & Julia – 2009 AL 2:03 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Feelgood, Gebaseerd op boek, Waargebeurd
Het waargebeurde verhaal van Julie die besluit om in één jaar alle 254 recepten uit het kookboek van haar grote voorbeeld, Julia Child, te bereiden. Bon appétit!
Seven Pounds – 2008 12 2:03 uur
Genre: Drama, Romantisch
Om zijn verleden dat hem kwelt achter zich te laten besluit Ben Thomas zeven onbekende mensen een helpende hand toe te steken en zo hun levens drastisch te veranderen.
Taking of Pelham 123, The – 2009 16 1:45 uur
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Walter Garber werkt bij de verkeerscentrale van de New Yorkse metro. Een routinedag verandert in een nachtmerrie als een bende terroristen een metrostel kaapt.
Ugly Truth, The – 2009 12 1:35 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Abby is een succesvolle producente van een ochtendprogramma en Mike, haar irritante tv-ster, zegt dat mannen maar één ding willen. Abby probeert het uit...When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja ik ook, geef het misschien wel later nog een kans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
The get down halverwege ep1 afgezet, soort slecht geacteerde musical... Niet mijn ding.
Ik heb het helemaal afgekeken, het is wel Oke. Ik zou het een 7 geven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
The get down halverwege ep1 afgezet, soort slecht geacteerde musical... Niet mijn ding.
Ik heb alleen nog maar de 1e aflevering gezien (inmiddels in zijn geheel), maar dat vind ik het nu eigenlijk al wel een beetje. Het stoort me (vooralsnog) alleen niet echt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:53 schreef golfer het volgende:
Ben ermee gestopt na aflevering 4. Het werd steeds meer een Amerikaanse moralistische kinderserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Kan geen eigen topic van de serie vinden? Heb ook (nog) geen zin om er één aan te maken)
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 19-08-2016 12:49:23 ]Tails tell tales
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottersnikes & Gumbles (seizoen 1) – 2015 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Britse TV
De Gumbles houden van plezier maken en spelen, liefst zo ver mogelijk uit de buurt van de stinkende Bottersnikes die op een vuilnisbelt vlakbij wonen.
Fearless (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Professionele Braziliaanse rodeocowboys gaan tijdens het wedstrijdseizoen dat hen tot in Las Vegas brengt tot het bittere uiterste voor geld, respect en kampioentitels.
Trinta – 2014 12 1:33 uur
♫ Portugees (BR) / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
In 1973 werd Joãosinho Trinta carnavalsdirecteur voor sambaschool Salgueiro in Rio en liet Brazilië kennismaken met zijn bijzondere, baanbrekende stijl.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Forbry op 19-08-2016 23:37:38 ]Tails tell tales
Zie OP.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Odaiba het volgende:
En is er ook een mogelijkheid om films en series die je niet meer verder wilt kijken uit je ''verder kijken'' lijst te krijgen?
Ligt aan je abonnement geloof ik, bij basis krijg je alleen SD, standaard is HD en premium is HD+ Ultraquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:35 schreef Odaiba het volgende:
Maar is die kwaliteit bij Netflix altijd zo laag?? Kan dit moeilijk full HD noemen als ik die nieuwe Star Wars via netflix kijk en dan vergelijk met een gedownloade 1080p versie.
Ik heb de tweede. Dus 2 schermen + HDquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt aan je abonnement geloof ik, bij basis krijg je alleen SD, standaard is HD en premium is HD+ Ultra
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb de tweede. Dus 2 schermen + HD
Ik mag aannemen dat HD dan 1080p is en Ultra HD 4k?
Dat zou je nog kunnen proberen.quote:Adjust Your Netflix Playback Settings
Navigate to Your Account.
Select Playback settings.
Under Data Usage, click High.
Click the Save button.
Kijk, daar heb je het al. Ik kijk via Chrome... 720p dus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)igh-Definition-1080p
Dit kwam ik er ook nog over tegen.
Ik gebruik voor al m'n streaming diensten incl Netflix IEquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:56 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Ik kijk via Chrome... 720p dus...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)igh-Definition-1080p
Dit kwam ik er ook nog over tegen.
Ik neem aan dat dat met Edge dan ook het geval is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef Forbry het volgende:
Bij IE geeft Netflix (onderaan) ook aan of het in HD is ('HD' wordt vet als dat het geval is, hier duurt dat best een tijdje)...
HD alleen zegt ook niet alles:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef Forbry het volgende:
Bij IE geeft Netflix (onderaan) ook aan of het in HD is ('HD' wordt vet als dat het geval is, hier duurt dat best een tijdje)...
quote:While there is no standardized meaning for high-definition, generally any video image with considerably more than 480 horizontal lines (North America) or 576 horizontal lines (Europe) is considered high-definition
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |