lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB / Zwembad De Fakkel in Ridderkerk
Zo zou hij ook gaan.
Jij, Chai en ik.quote:
Ok?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahah montelly kijk die storie van die puk
Wtf!!!!
Kfhking lekker wijf stuffed ie vol met coke rn daarna trio met mattie
Ze pijpt zo dr ogen draaien helrmaal weg hahaha omfggg
Echt helemaal van de kaart is ze
Eyyyyy vriend. Hoe is het?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhhh lekker naar huis vandaag. Voel me zo beroerd hé
Per vliegtuig?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhhh lekker naar huis vandaag. Voel me zo beroerd hé
bedreig ze met de doodquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:06 schreef Etsu het volgende:
Ik wil iets bestellen maar levertijd is 4-6 werkdagen, dan ben ik al weg gvd
Dan wil ik je even waarschuwen want ik begreep dat je een catapult hebt gekocht. Ik heb in 2013 een prent gekregen van 300 eur op Schiphol voor het in bezit hebben van een viscatapult die ik had meegenomen uit Thailand.quote:
een slaapmaskerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bedreig ze met de dood
wat wil je bestellen?
Moslims moeten eens kappen met dingen eisen. Misschien dat ze dan wat meer begrip krijgen.quote:
Maar ik kan me niet voorstellen dat dat laatste gewenst is en derhalve is het dus wel gek toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moslims moeten eens kappen met dingen eisen. Misschien dat ze dan wat meer begrip krijgen.
Wat ze eisen is niet zo gek op zich. Maar dan mogen vrouwen dat ook ipv alleen de mannen.
moslims moeten een keer hun zwakzinnige bakkes houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moslims moeten eens kappen met dingen eisen. Misschien dat ze dan wat meer begrip krijgen.
Wat ze eisen is niet zo gek op zich. Maar dan mogen vrouwen dat ook ipv alleen de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |