Precies, junks horen in de goot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dit, ik had je lekker het huis uit gegooid.
Dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Robin0342 het volgende:
Als ze er last van hebben, waarom ga je dan niet ff een ommetje maken blow je ergens anders? 5 minuten lopen is toch niet zo'n probleem? jij blij, ouders blij.
Dit. En je kunt blij zijn dat je ouders überhaupt niet moeilijk doen over het blowen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef jogy het volgende:
Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je jezelf te schikken hebt naar de beperkingen die je ouders je opleggen zolang deze uiteraard niet absurd zijn. En niet blowen omdat je moeder er last van heeft is geen absurde beperking. Het verhaal lezend is het probleem daadwerkelijk dat ze het kan ruiken en verder niet.
Ik hoop dat je ouders een huurhuis hebben en gesnaaid worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
De gein is dat ik eigenlijk niet eens wist dat ik het niet in de tuin mocht doen. Zoals ik al zei, mijn wiet ligt gewoon op mijn kamer, en ik ben zelfs 3 wietplantjes aan het kweken (met hun toestemming). Maar als ik dan een jointje rook in de achtertuin is het huis te klein...
Koop huis met chille burenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ouders een huurhuis hebben en gesnaaid worden.
Drie planten zijn toegestaan. Dus er is van snaaien geen sprake.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ouders een huurhuis hebben en gesnaaid worden.
5 zelfs, dacht ik. En dan alleen gedoogd, ook zoiets belachelijks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Drie planten zijn toegestaan. Dus er is van snaaien geen sprake.
Trieste reactie vooral.
Ligt er wel aan. Zo mogen ze niet onder een lamp staan en ook niet in het zicht van de buitenwereld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Trieste reactie vooral.
het mag Wel in het zicht van de buiten wereld, alleen niet hger dan 150 cm en als iemand klaagt worden ze weggehaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:55 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan. Zo mogen ze niet onder een lamp staan en ook niet in het zicht van de buitenwereld.
haha, ligt ook een beetje aan in wat voor wijk/ omgeving je woont :pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
het mag Wel in het zicht van de buiten wereld, alleen niet hger dan 150 cm en als iemand klaagt worden ze weggehaald.
Maar vaak als de buitenwereld ze ziet, zijn ze weg:P
Wss omdat dat te veel stinkt. En terecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
De gein is dat ik eigenlijk niet eens wist dat ik het niet in de tuin mocht doen. Zoals ik al zei, mijn wiet ligt gewoon op mijn kamer, en ik ben zelfs 3 wietplantjes aan het kweken (met hun toestemming). Maar als ik dan een jointje rook in de achtertuin is het huis te klein...
Het riekt wel ja, stinken zou ik het niet willen noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss omdat dat te veel stinkt. En terecht.
Meningen verschillen daariver. En aangezien het hun huis is, beslissen zij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:24 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Het riekt wel ja, stinken zou ik het niet willen noemen.
Ik vind junks triest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Trieste reactie vooral.
Maar je moeder wel. En die heeft toch net wat meer in de melk te brokkelen dan jij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:24 schreef bruinwerker het volgende:
Het riekt wel ja, stinken zou ik het niet willen noemen.
Zegt de gene die zich regelmatig lam zuiptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |