Haha is goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:12 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Boeiend. Ga ik wel eens naar Brabant om de rest te zien
Dat is zeer vaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is vaak? Afgelopen week: Di+Wo+Do+Zo+Ma
Omg ik ben verliefdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:45 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oeps.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:45 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja I know.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de stad
Gezellig.
Ik vond zijn tegenstander in de vorige ronde wel cutequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk!Daley haalde brons toch?
Kaas, je hebt gelijk over boksen, best leuk om te zien. Alleen jammer dat Enrico la Cruz verloor
Hehe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Crisis. Die skipt leg day niet, maar alle andere dagen...
OEHHHHHHHHHH PAX IS INTO ASIANS.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond zijn tegenstander in de vorige ronde wel cute
die asian
Hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hetzelfde met bottoms die 20cm hebben#waste
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHH PAX IS INTO ASIANS.
Toch een paar tientjes aan wiet per maand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oeps.
Ik doe waarschijnlijk echt een week met een gram, tho
Die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond zijn tegenstander in de vorige ronde wel cute
die asian
Leuk hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk!Daley haalde brons toch?
Kaas, je hebt gelijk over boksen, best leuk om te zien. Alleen jammer dat Enrico la Cruz verloor
Meer nerd dan schattig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien![]()
Jij vindt Gazoz (die van Sjef de handboogschutter verloor) vast ook een schatje.
[ afbeelding ]
Misschien iets te real.quote:
Oké oké, jammer.quote:
Betaal een tientje per 2 gram.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch een paar tientjes aan wiet per maand.
Maar boeie.
Och neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien![]()
Jij vindt Gazoz (die van Sjef de handboogschutter verloor) vast ook een schatje.
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Och nee
Die zag ik gister al voorbij komen, is helemaal niks
Nog nooit gezien trouwens, een bottom met 20 cm. Wel iemand die het liefst bottomt maar soort van versa is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Misschien iets te real.
[..]
Oké oké, jammer.
[..]
Betaal een tientje per 2 gram.
Je bent in het verkeerde tijdperk geboren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
Haha, mijn haar is nu zo lang dat ik van die vetkuiven kan maken zoals ze in Grease hadden. Best gaaf.
Ze zijn legendarisch, ultra rare enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog nooit gezien trouwens, een bottom met 20 cm. Wel iemand die het liefst bottomt maar soort van versa is.
Kuif is gewoon in die jaar hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent in het verkeerde tijdperk geboren.
Ik leef me altijd iets te veel mee met zo'n wedstrijdquote:
Hmm, niets mis met een beetje nerdyquote:
Die Mongool had ook echt een irritant hoofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik leef me altijd iets te veel mee met zo'n wedstrijd"Kom op, sla die Mongool". Helaas hadden mijn aanmoedigingen niet geholpen.
[..]
Hmm, niets mis met een beetje nerdy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |