Beach | dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:14 |
![]() Na vier weken zomervakantie is het Formule 1-circus neergestreken in de Belgische Ardennen op het mooie Spa-Francorchamps. Het circuit staat bekend om zijn verraderlijke weersomstandigheden en mooie races, maar ook om de beroemde Eau Rouge, één dan de mooiste bochten van de kalender. Lewis Hamilton is de zomerstop in gegaan als leider in het kampioenschap, na meerdere magere races van teamgenoot Nico Rosberg. De Duitser zal om het kampioenschap spannend te houden sterk aan de tweede seizoenshelft moeten beginnen. Een waarschijnlijke dubbele motorwissel van Hamilton met de bijbehorende gridstraf zal helpen, maar Hamilton gaat ook alles op alles zetten om niet te veel punten te verliezen. Ook zal dit weekend blijken of Red Bull ook daadwerkelijk Ferrari definitief heeft ingehaald. De afgelopen races was het Oostenrijkse team keer op keer de betere van de twee, maar de verschillen waren klein. Voor Max Verstappen zal de GP van België aanvoelen als zijn thuisrace en aangemoedigd door de duizende Nederlandse fans en het wegvallen van Hamilton is een overwinning hier niet ondenkbaar. ![]() ![]() FIA Grand Prix van Belgie Informatie ![]() ![]() ![]() Coureurs: ![]() Constructeurs: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 81% gewijzigd door WEST op 24-08-2016 23:18:53 ] | |
#ANONIEM | woensdag 10 augustus 2016 @ 08:34 |
Als het iets weg heeft van Dirt:Rally, vind ik het goed. Verre van arcade. | |
ondeugend | woensdag 10 augustus 2016 @ 11:18 |
| |
Gezicht | woensdag 10 augustus 2016 @ 11:18 |
Esteban Ocon vervangt Haryanto bij Manor.
| |
Fopje | woensdag 10 augustus 2016 @ 14:29 |
Ik heb wel medelijden met Harrie. Vond het wel een geinig mannetje. | |
Abed | woensdag 10 augustus 2016 @ 14:31 |
Geen assetto corsa spelen ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 10 augustus 2016 @ 15:27 |
Die heb ik ook ![]() maar qua Rally is Dirt op dit moment imo het beste. ontopic: Doei Haryanto. | |
Fopje | woensdag 10 augustus 2016 @ 15:39 |
Nou , F1 2016 is arcade. Het moet leuk kunnen blijven voor iedereen ![]() | |
tjaptjoep | woensdag 10 augustus 2016 @ 15:40 |
![]() | |
hertogjan_lekkerman | zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:32 |
ben benieuwd of het er beter op wordt. haryanto was niet eens heel veel trager dan werhlein | |
hertogjan_lekkerman | zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:33 |
grappig, als fokkers nog naar de training in SPA willen, bij BVA hebben ze vrijdag tickets in de veiling zag ik vanaf 1 euro. had zelf al een weekend kaart gekocht bij dat bedrijf. | |
maniack28 | zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:55 |
Het is zeker geen arcade. Ook geen full sim maar ergens in between. Ik heb 2015 plat gespeeld en is echt een goede game, met genoeg mogelijkheden voor uitdaging. Ik rij sinds kort met alle assists uit en dat is echt wel moeilijk. | |
Fopje | zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:19 |
Je moet gewoon beginnen met all assists uit, dan weet je niet beter ![]() ![]() | |
kareltjoo | zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:40 |
Jij kan jezelf wel beheersen als een backmarker slingert en remt in een bocht als je vol gas aan komt stuiven? | |
Fopje | zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:16 |
Ja oke, die achterliggers waren waardeloos ![]() | |
Sjemmert | zondag 14 augustus 2016 @ 14:41 |
Er is een sim race topic he jongens. GAM / Het algemene sim race topic Ben wel benieuwd hoe Ocon het gaan doen in de Manor. Ik schat hem toch wel wat hoger in dan Wehrlein. | |
Nattekat | zondag 14 augustus 2016 @ 14:42 |
Ja hallo, waar moet het anders over gaan? ![]() | |
Sjemmert | zondag 14 augustus 2016 @ 14:47 |
Haha ja ik weet het die verrekte zomerstop duurt veel te lang ![]() | |
Nattekat | zondag 14 augustus 2016 @ 14:48 |
Nog twee weken ![]() | |
Sjemmert | zondag 14 augustus 2016 @ 14:59 |
Zal ik me vast aan een voorspelling wagen ? Max start de 28e op de 2e startrij en flikt hetzelfde kunstje als die toen in de f3 deed. Na les combes staat ie p1. | |
Zorro | maandag 15 augustus 2016 @ 11:16 |
Ik doe ook een voorspelling: ik ben dan op vakantie en zie niks van de hele race ![]() | |
opgebaarde | maandag 15 augustus 2016 @ 11:25 |
Dan doe je niet goed je best ![]() | |
VacaLoca | maandag 15 augustus 2016 @ 12:11 |
FF 2 uurtjes in een sportcafé vertoeven is toch prima te doen? Of zit je in de jungle? Ik keek in New York ook gewoon Champions League. | |
Zorro | maandag 15 augustus 2016 @ 13:11 |
Ik ga het ook zeker proberen hoor. Maar het is een voorspelling en die kan ernaast zitten he ![]() | |
Rossdale | maandag 15 augustus 2016 @ 14:00 |
Mijn voorspelling... Max wordt in de eerste bocht door Vettel van de baan getikt | |
sasquatsch | maandag 15 augustus 2016 @ 16:35 |
Ocon gaat rijden met nummer 31.
| |
Pino112 | maandag 15 augustus 2016 @ 20:24 |
Wordt gedeeld door Ric:
![]() | |
motorbloempje | maandag 15 augustus 2016 @ 20:29 |
Ghehehe ![]() #Honeybadgerburn | |
habitue | maandag 15 augustus 2016 @ 20:33 |
![]() | |
ChatGirl | maandag 15 augustus 2016 @ 20:37 |
En Giedo doet er nog een schepje bovenop ![]()
| |
Lokale_Notabele | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:10 |
pff Lil' Lewis is het schoolboek voorbeeld van een narcist. Die instagram account van hem... Zijn foto's zijn zo gekunsteld, nul spontaniteit. Volgens mij reist dit onzekere mannetje iedere dag met een privé fotograaf in zijn kielzog zodat er foto's geschoten kunnen worden van Lil' Lewis met gedrogeerde tijgers, in privé jets, tijdens Caribische zonsondergangen, en in urban ghetto settings. Want vergis je niet, Lil' Lewis is ruig en van de straat. De wanhoop en onzekerheid straalt er vanaf. Lachwekkend dat dit met gouden kettingen en tatoeages behangen negertje uithangbord van Mercedes is. https://www.instagram.com/lewishamilton/ | |
Afhaalchinees | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:11 |
Lekker boeiend | |
motorbloempje | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:30 |
Tsja, ik vind 't ook een triest geval, maar daarom besteed ik er verder ook geen aandacht aan ![]() | |
Lokale_Notabele | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:35 |
Als F1 volger kun je helaas niet om dit narcistische bling bling yolo swag negertje heen. | |
habitue | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:46 |
Waarschijnlijk om van dat "Mercedes is een saaie ouwelullenbak" imago af te komen. Lewis valt erg in de smaak bij de nieuwe bling bling generatie op snapchat. | |
motorbloempje | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:47 |
Je hoeft z'n Instagram en twitter niet te volgen ![]() | |
Lokale_Notabele | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:50 |
ok je hebt ook wel gelijk maar kan ik jou insta volgen dan bby | |
motorbloempje | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:53 |
Vast wel. ![]() Maar srsly, gewoon naar de races kijken en een beetje squinten als ie weer 's wint en niet artikelen over hem wegklikken/niet openen zodat je 'm niet teveel hoeft te zien. ![]() ![]() | |
Wertha | dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:56 |
Probeer je je er nu tegen te verzetten dat je gruwelijk op hem geilt? Je zou er geen fuck om kunnen geven, maar het houdt je kennelijk wel bezig. De wanhoop en onzekerheid straalt van nogal jouw post af. ![]() | |
Tarado | dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:08 |
Dat sporters verder een leven hebben en menen dat te moeten delen moeten zij weten, meestal is de persoon achter de sporter echter niet interessant genoeg, ik beoordeel alleen hun sportprestaties, de rest is voor Albert Verlinden cs. | |
fathank | dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:14 |
Tijdens het rijden zie je niet meer dan de rolex op z'n handschoen en voor de rest kom ik nooit wat tegen, tenzij er hier weer een stel zuurpruimen zijn die zich beter proberen te voelen door een ander af te zeiken. Leven en laten leven. Alles. Kut. Enter. | |
WheeledWarrior | dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:59 |
Toch wel zin in de herstart van het seizoen. Wel jammer dat Hamilton , zo lijkt het, toch weer simpel met het kampioenschap zal gaan lopen. Rosberg komt simpelweg tekort op de momenten dat het er echt toe doet. Hopen op nog wat podiums voor Verstappen en misschien een verdwaalde overwinning, al zal daar wel een slechte dag bij Mercedes voor nodig zijn. Tenzij ze er in Singapore net zo'n potje van maken als vorig jaar. En dan op naar 2017. Heb wel zin in die nieuwe aerodynamische regels. Heb de auto van 2009-nu nooit echt mooi gevonden met die gekke smalle, hoge achtervleugels. | |
Beach | dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:16 |
Jammer dat de FIA Hamilton met alles laat wegkomen. Zo is de rest van het seizoen inderdaad geen reet meer aan. | |
Wolve000 | dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:24 |
Volgens mij heeft Hamilton dit seizoen nog geen rare dingen gedaan. | |
kareltjoo | dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:11 |
dan heb ik zeker een paar races gemist ![]() | |
Meike26 | dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:16 |
Wat heeft Hamilton dan gedaan wat zo discutabel zou moeten zijn ? Rosberg is de mongool die niet normaal kan verdedigen, of kwalificeren onder geel.. Hamilton, ik ben er nog steeds geen fan van, maar qua acties of races heeft hij in mijn ogen nog niets fout gedaan.. als er 1 van de 2 dit jaar terecht wk word, is het Lewis wel. | |
kareltjoo | dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:42 |
In Rusland stoof hij rechtdoor over de uitloopstrook bij bocht 1 terwijl er rondom hem niks aan de hand was, hier won ie geloof ik al een handje vol plekken mee. In Spanje kun je over discussiëren In Monaco 't incident met Ricciardo na de chicane In Canada bocht 1 met Rosberg In Baku mocht ie z'n voorband uit Q2 ruilen omdat er een kleine flat spot op zat, dat was bij een mindere god niet gebeurd Hij heeft geloof ik ook al 2 officiële waarschuwingen, wat dus ook zomaar in een gridstraf uit had kunnen vallen En over dat verdedigen van Rosberg: Verstappen kan er ook wat van, maar dat mag hier niet gezegd worden | |
Meike26 | dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:08 |
| |
habitue | dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:13 |
Ik vind Hamilton na de races en in persconf een stuk sympathieker overkomen dan Rosberg. Met zijn aanvallende toontje constant tegenover journalisten. | |
Wolve000 | dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:12 |
![]() | |
sasquatsch | dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:14 |
Canada lagen ze gelijk dus moeilijk te zeggen wie er fout was. Verstappen verdedigt hard maar fair. Heb hem nog niet op een fout kunnen betrappen. Rosberg kan alleen verdedigen door iemand van de baan te duwen, zoals hij dit seizoen al drie keer deed. Hamilton laat meestal de wagen bij de exit naar buiten lopen (wat toegestaan is) terwijl Rosberg dat doet bij de entry van de bocht (wat niet toegestaan is). | |
Weltschmerz | dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:40 |
Dat is niet toegestaan sinds Hamilton op Rosberg inreed en het geheel nieuwe concept van 'racing room' voor de gelegenheid werd geintroduceerd. Als dat met terugwerkende kracht op Hamilton bij zijn Mercedes tijd zou worden toegepast, is Rosberg tweevoudig WK. Rosberg had nooit recht op racing room. En toen ze er met zijn tweeen in de eerste ronde afgingen was het natuurlijk gewoon Hamilton die de controle over zijn wagen verloor en de leider in de wedstrijd eraf kegelde, na een onbezonnen actie. Het klopt gewoon niet. | |
Lokale_Notabele | dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:28 |
Lil' Lewis is inderdaad de uitvinder van het je auto naar buiten laten lopen en de ander eraf drukken. In Bahrain een paar jaar geleden heeft hij dat wel 10x geflikt bij Rosberg in één race. Rosberg probeert die "harde" manier van verdedigen dit seizoen een beetje te imiteren maar doet dat een beetje op een onbeholpen manier en het pakt meestal verkeerd voor hem uit. Aan het eind van de dag is Lewis ook wel de (iets) betere coureur ten opzichte van Rosberg maar ik kan de man niet uitstaan. | |
sasquatsch | dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:43 |
Je bedoelt dat Rosberg Hamilton afsneed in Spanje die daardoor in de ankers moest. Als hij dat niet gedaan had, had Rosberg hem geraakt. Hamilton heeft het niet altijd gedaan hoor. Zijn acties zijn ook meestal hard maar fair. Dit itt Rosberg. En is hij terecht al drie keer wereldkampioen geworden. Zet die anti-Hamilton bril eens af. | |
Weltschmerz | dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:12 |
Rosberg mag gewoon zijn lijn kiezen en er was gewoon geen gat om in te duiken, alleen maar gras en toen hij daarop stuurde verloor hij de controle en tikte Rosberg eraf. Ik zie echt niet in hoe hij daarmee geen avoidable collision veroorzaakte, net als met het botweg insturen op Rosberg in Oostenrijk. Beide situaties waarin normaal gesproken de achterligger straf krijgt. Het is gewoon een feit 'racing room' voor het eerst is geintroduceerd toen Hamilton het nodig had om aan straf te ontsnappen. Dit is het enige waarom ik anti-Hamilton ben. Hij doet het niet op eigen kracht en hij krijgt niet eens de kans om het op eigen kracht te doen. Zijn acties zijn lang niet altijd fair, dat is niet zo'n punt, het is niet een verkiezing van het braafste jongetje van de klas, maar de beoordeling ervan is unfair. Daar bovenop ook nog eens door Mercedes dat wel door heeft waar de marketingwaarde zit Wat betreft de fairness is een citaat van Martin Brundle over een uit de baan druk actie veelzeggend: "You just don't go round the outside of Lewis Hamilton". | |
sasquatsch | dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:40 |
Hamilton lag bij het ingaan van de bocht voor in Oostenrijk en had dus recht om de bocht in te sturen. Ruimte die hij niet kreeg van Rosberg. Is dus geen nieuwe regel, maar gewoon de bekende wie voor ligt heeft recht op de bocht. https://www.formula1.com/(...)-hamilton-clash.html Zolang je voor ligt mag je je lijn door de bocht bepalen en als je dus buitenom wilt moet je zorgen dat je ervoor ligt bij het insturen. Anders loop je inderdaad de kans naar buiten gedrukt te worden. Volledig reglementair zolang je niet een extra stuurbeweging maakt om iemand er buiten te duwen. | |
Fir3fly | dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:44 |
Waar staat dat in de regels? | |
sasquatsch | dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:03 |
Algemeen geaccepteerde race regels zoals bijvoorbeeld hier beschreven. https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ In de Sporting Regulations staat vrij weinig over het inhalen (in een bocht) en kom ik niet verder dan:
| |
Weltschmerz | dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:18 |
Niet gelezen, maar het kopje 'all the time you have to leave the space' zou betekenen dat Hamilton geen meervoudig WK was wanneer gehandhaafd. Verder is 'racing room' gewoon geheel nieuw en ineens opgedoken toen Rosberg een hamiltonnetje deed bij Hamilton. | |
sasquatsch | dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:42 |
Leaving space gaat over het rechte stuk. En Racing Room is niets anders dat diegene die voor ligt ruimte moet krijgen om de bocht in te sturen. Niets nieuws imho. Misschien dat de bewoording nieuw is, maar de regel niet. Verder denk ik dat wij het toch niet eens worden, dus wil ik het hierbij laten. | |
Fir3fly | dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:23 |
Nergens dus. | |
M.Melandri | dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:08 |
Rosberg is gewoon op alle fronten minder dan Hamilton. Alleen als Hamilton mechanische pech krijgt zoals begin van het seizoen heeft Rosberg een kans. | |
opreis | woensdag 17 augustus 2016 @ 03:40 |
En als Hamilton geen pech heeft dan eindigd Rosberg vaker naast het podium dan erop, Rosberg laat echt een hoop punten liggen in een superieure auto | |
Lokale_Notabele | woensdag 17 augustus 2016 @ 08:55 |
Dit is een grap hoop ik? Of heb je toevallig afgelopen race een keertje F1 gekeken toen Rosberg vierde werd (door een rare penalty) en denk je er nu verstand van te hebben? | |
motorbloempje | woensdag 17 augustus 2016 @ 09:14 |
Ach, uiteindelijk heeft iedereen er hier 'verstand van' natuurlijk. Lekker beetje op FOK! klagen dit dat alles ![]() | |
Rossdale | woensdag 17 augustus 2016 @ 09:26 |
Rosberg past gewoon goed bij Mercedes. Als alles perfect verloopt is hij onverslaanbaar. Zit er wat onverwachts tegen dan heeft hij toch ook moeite in een race. Zo is de auto volgens mij ook gebouwd. Superieur in schone lucht, maar in verkeer werkt het toch niet zo optimaal. | |
Geralt | woensdag 17 augustus 2016 @ 09:32 |
Ik kan me een paar jaar geleden nog op Monza herinneren met Lewis in de Curva Grande waar hij iemand volgas buiten de baan drukte. Dat was zeer zeker niet fair. Wel hard ![]() | |
motorbloempje | woensdag 17 augustus 2016 @ 09:34 |
Vandaag of morgen maar eens de early bird prijs kaartjes voor Silverstone kopen ![]() | |
habitue | woensdag 17 augustus 2016 @ 09:40 |
Moet er geen druppeltje water vallen natuurlijk. | |
Beach | woensdag 17 augustus 2016 @ 11:54 |
Dat was met Massa. Was inderdaad schandalig. Uit mijn hoofd 2008. | |
Abed | woensdag 17 augustus 2016 @ 11:56 |
Het wachten duurt lang ![]() | |
Geralt | woensdag 17 augustus 2016 @ 11:57 |
Dat. En dan heb ik min of meer noodgedwongen ook nog mn kaartje voor Spa moeten verkopen ![]() ![]() | |
Abed | woensdag 17 augustus 2016 @ 11:58 |
Wuttt, wat zonde, how come? | |
Beach | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:00 |
Moest van Brennie. Het was kiezen; of Formule1 of zij. | |
motorbloempje | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:03 |
![]() | |
Abed | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:04 |
Lijkt me geen moeilijke keuze ![]() | |
Geralt | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:07 |
Mij ook niet, maar dat was het niet hoor ![]() Ik moet maandagochtend veel te vroeg al in het ziekenhuis zijn mbt mijn ogen. Vorige week bij de oogarts geweest en ik moet door naar de optotrist of iets. En dat ga ik met goed fatsoen niet redden als ik daags ervoor naar Spa ga met een bus en niet weet hoe laat en zaat ik terug kom. ![]() | |
nils7 | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:08 |
Nog 2 dagen ![]() | |
Abed | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:08 |
Mehh balen man ![]() | |
Geralt | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:13 |
Ow maar de race ga ik wel kijken hoor. Gewoon met een biertje en nootjes erbij. Alleen op zo een circuit dan laat ik hem altijd wat meer gaan zeg maar ![]() ![]() | |
motorbloempje | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:53 |
en dan? | |
Blik | woensdag 17 augustus 2016 @ 12:55 |
Dan is het nog een week? ![]() | |
nils7 | woensdag 17 augustus 2016 @ 13:06 |
F1 2016 ![]() | |
Beach | woensdag 17 augustus 2016 @ 13:35 |
GAM / #1 Codemasters F1 2016: Een nieuw seizoen begint! GAM / #1 Codemasters F1 2016: Een nieuw seizoen begint! GAM / #1 Codemasters F1 2016: Een nieuw seizoen begint! GAM / #1 Codemasters F1 2016: Een nieuw seizoen begint! GAM / #1 Codemasters F1 2016: Een nieuw seizoen begint! | |
sasquatsch | woensdag 17 augustus 2016 @ 14:40 |
Vettel en Alonso ook. De een krijgt straf en de ander niet omdat de een het wat beter doet dan de ander. In een vloeiende lijn mag en is dus fair. | |
opreis | donderdag 18 augustus 2016 @ 05:10 |
Je kan toch zelf ook wel de resultaten terug kijken? Of ben je intellectueel beperkt? Behalve de eerste 4 overwinningen (waar Hamilton de nodige pech heeft gehad, heeft Rosberg nog 1 overwinning gehaald, in Baku, waar Hamilton als 10de kwalificeerde en rosberg pole haalde. Voor de rest heb je een DNF voor beiden in Spanje waar max de overwinning pakte, de andere resultaten waren voor Rosberg Monaco 7de Canada 5de Oostenrijk 4de Engeland 3de Hongarije 2de (de enige 2de plek van rosberg dit seizoen) Duitsland 4de Dit zijn allemaal circuits waar Hamilton de overwinning pakte, maar Rosberg finished daar dus 4x naast het podium en maar 2x erop. Met uitzondering van Monaco is de Mercedes auto gewoon een klas appart en horen ze bij normale omstandigheden gewoon een 1,2 te scoren maar Rosberg krijgt dat niet voor elkaar blijkbaar. Volgende keer niet zo dom praten als je er verstand van denkt te hebben okay | |
Afhaalchinees | donderdag 18 augustus 2016 @ 05:21 |
![]() ![]() ![]() | |
Lokale_Notabele | donderdag 18 augustus 2016 @ 09:12 |
pff wat kun jij dom lullen zeg. In Spanje, Oostenrijk en Canada is hij van de baan gebeukt door Lil' Lewis anders had hij in die races zonder twijfel op het podium gestaan. Alleen Monaco en Duitsland heeft hij slecht gepresteerd. Duitsland had hij ook het podium gehaald zonder de rare penalty die hij moest incasseren en een Mercedes team die blijkbaar geen stopwatch kon bedienen. Je loopt met je eigen domheid te koop als je beweert dat Rosberg moeite heeft om het podium te halen met de Mercedes. Volgens mij kijk jij de races helemaal niet en heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Oostenrijk ging hij nota bene als leider de laatste ronde in maar dat heb je blijkbaar allemaal niet gezien. Onnozelaar. | |
opreis | donderdag 18 augustus 2016 @ 09:37 |
Je enige geldige excuus is de stopwatch fout die Mercedes heeft gemaakt. Voor de rest heeft hij alles gewoon zelf verloren, als Hamilton iets had gedaan wat niet mocht hadden de stewards hem daar wel voor bestraft (zoals Rosberg zelf wel vaak bestraft wordt). Je bent zelf een mongool dat je het een prestatie vind wat Rosberg neerzet in die mercedes. Hamilton rijdt terwijl hij zn motor aan het sparen is nog steeds weg bij alles en iedereen en Rosberg loopt ronden lang te harken. Maar het zal wel Hamilton zijn schuld zijn of rare regels als Rosberg niet op het podium eindigd. | |
Greys | donderdag 18 augustus 2016 @ 09:57 |
Sfeertje hier hoor. Roepen jullie even als jullie klaar zijn, haantjes? | |
motorbloempje | donderdag 18 augustus 2016 @ 10:06 |
JA MAAR MIJN PIEMEL IS TOCH HET GROOTSTE!!!!!11!!! | |
Lokale_Notabele | donderdag 18 augustus 2016 @ 10:13 |
Formule 1 is een serieuze zaak. | |
motorbloempje | donderdag 18 augustus 2016 @ 10:13 |
Ok man! ![]() | |
JeMoeder | donderdag 18 augustus 2016 @ 10:15 |
Nog 6,5 week en dan op het vliegtuig naar KL ![]() | |
motorbloempje | donderdag 18 augustus 2016 @ 10:15 |
Hij wel hoor ![]() ![]() (gaaf!!) | |
JeMoeder | donderdag 18 augustus 2016 @ 10:17 |
Can't wait inderdaad. Ben erg benieuwd hoe het er rondom de races en qua service op het circuit aan toe gaat in Azië. | |
Greys | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:08 |
Krijgen we veel verslag en pics? ![]() | |
sasquatsch | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:10 |
Spanje twijfelgeval, Canada lagen ze gelijk dus beiden schuld, Oostenrijk is toch echt de schuld van Rosberg. | |
Nattekat | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:13 |
Spanje = Rosberg rijdt 20km langzamer dan de rest en gooit hem vol voor Hamilton. En nee, ik zeg niet dat hij daarvoor een staf had moeten krijgen. | |
Rossdale | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:14 |
King's Landing? ![]() | |
JeMoeder | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:16 |
Ik ga aan de 4G daar, dus ik zou zeker wat bij moeten kunnen houden op het forum hier ![]() | |
Lokale_Notabele | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:16 |
Volgens de posts van sasquatch mag de voorste auto doen wat hij wil en hoeft deze geen ruimte te laten voor de aanvallende auto. Tenminste, als Lil' Lewis de voorste auto is. [ Bericht 3% gewijzigd door Lokale_Notabele op 18-08-2016 11:22:00 ] | |
JeMoeder | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18 |
En dan door naar Braavos ![]() ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:26 |
Dat je hem 1 keer Lil' Lewis voor de gein noemt, is nog wel grappig. Maar om hem nu continu zo te noemen is gewoon kinderachtig. | |
TagForce | donderdag 18 augustus 2016 @ 11:47 |
In Spanje was het Rosberg die te hard verdedigde met een auto die geen snelheid had. Dat was gewoon dom van beiden. In Canada werd ie geraakt door Hamilton in de eerste bocht (hoewel je dat ook om kunt draaien). Dat hij vervolgens door het gras rijdt, ipv gewoon rechtdoor doet ie echt zelf. Hij wist ruim op tijd dat ie de bocht niet ging halen. Vervolgens ligt ie achter, en verliest ie de controle over de auto in de wanhoop om toch nog een podium te scoren. Dat deed ie echt zelf. In Oostenrijk rijdt hij rechtdoor, terwijl Hamilton daar zit. Doet ie dit bij het uitkomen van de bocht is er niets aan de hand en wint ie de race, maar meneer moet zo nodig Hamilton proberen van de baan te duwen door niet in te sturen op een veel te opzichtige manier. Dat Hamilton wel instuurt om te proberen in de baan te blijven is op dat moment zijn goed recht. Doet Rosberg weer helemaal zelf. In Duitsland doet Rosberg precies hetzelfde bij Max als wat ie in Oostenrijk bij Hamilton deed. Dit keer was er echter direct voordeel voor Rosberg, en nog voldoende tijd om een straf uit te delen, en dus kreeg Rosberg die, geheel terecht, dit keer wel. Had ie weer gewoon ingestuurd was er opnieuw niets aan de hand geweest en rijdt ie gewoon naar het podium. Rosberg heeft last van het 'ik kan hard rijden, maar niet racen' syndroom. Als het een keertje niet meezit en hij niet van start af aan aan kop rijdt, of aan de leiding komt door strategie, dan finished ie vaker niet op het podium dan wel, en dat ligt echt aan hemzelf. Het is alsof er iets in z'n hoofd stopt met werken als het moeilijk wordt. | |
sasquatsch | donderdag 18 augustus 2016 @ 12:05 |
Op het rechte stuk zeker. Zolang de ander er niet een stukje naast zit. Staat ook zo in de Sporting Regulations. | |
Nattekat | donderdag 18 augustus 2016 @ 12:06 |
Ja, het mag. Maar het is wel een volslagen achterlijke actie geweest. | |
Rossdale | donderdag 18 augustus 2016 @ 12:27 |
In Oostenrijk blijf ik het belachelijk vinden dat Lewis instuurde tegen Nico aan. Je ziet toch dat er geen ruimte is... Dat Nico fout was is waar. Maar dat Lewis domweg op hem instuurt ipv dan maar buiten de baan te gaan is gewoon niet snugger. Voor hetzelfde geld waren beide Mercs door die actie beschadigd en was Lewis daardoor zelf uitgevallen. Nu had hij geluk, maar de actie zelf was gewoon dom. | |
Nattekat | donderdag 18 augustus 2016 @ 12:28 |
Andersom. Nico herhaalde die streek in Duitsland tegen Max. | |
Rossdale | donderdag 18 augustus 2016 @ 12:30 |
Ja maar Max kiest ervoor om buiten de baan te gaan om een botsing te voorkomen. Lewis knalt er wmb bewust tegenaan. | |
TagForce | donderdag 18 augustus 2016 @ 14:49 |
Lewis zat er op dat moment voor, he. Dus hij heeft alle recht om in te sturen. Daarbij zat Rosberg fout, en volgens mij zal het Lewis aan z'n anus oxideren als ze er beiden afliggen. Daar krijgt Rosberg dan toch ook de schuld van. Lewis zag allang in dat ie het WK weer naar zich toe trekt, dus laat Rosberg dan maar onder verscherpt toezicht komen van Mercedes. Maakt het alleen makkelijker. | |
Lokale_Notabele | donderdag 18 augustus 2016 @ 15:23 |
Lewis rijdt een beetje als een klein kind op de PlayStation. Als er een auto aan de binnenkant zit dan stuurt hij botweg in en beukt hem aan gort (Lewis, Oostenrijk) of als hij zelf aan de binnenkant zit dan laat hij zijn auto naar buiten lopen en drukt ze botweg van de baan af (Lewis vrijwel iedere race 2014/2016). Dit in combinatie met de huidige hybride formule zorgt ervoor dat F1 anno 2016 tamelijk lachwekkend is om naar te kijken. Het liefst willen de heren ook nog een spuuglelijke halo op de auto want blijkbaar zijn de primadonna's niet bereidt om risico's te lopen voor hun beloning van 40 miljoen per jaar. Het is dat we nu Max Verstappen hebben anders ging ik wel wat anders doen op zondagmiddag. | |
Meike26 | donderdag 18 augustus 2016 @ 15:32 |
Vervang alle namen die eindigen op -ewis of -amilton met Rosberg en ik ben het met je eens ![]() | |
Fir3fly | donderdag 18 augustus 2016 @ 15:48 |
Dit is onzin. Ook sasquatsch kon dit niet hard maken. 'Recht om in te sturen' bestaat niet in de regels. | |
Lokale_Notabele | donderdag 18 augustus 2016 @ 16:06 |
Iedere andere coureur zou in Oostenrijk zijn bestraft voor het veroorzaken van een avoidable collision. Lil' Lewis is echter verheven boven de wet. Misschien omdat hij anders de racisme kaart weer gaat spelen zoals in 2008. | |
XL | donderdag 18 augustus 2016 @ 16:21 |
Ik begrijp heel goed dat mensen Hamilton niet mogen. Ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die Rosberg de hand boven het hoofd houden. Waar ben je dan in godsnaam fan van? | |
_-_ratjetoe_-_ | donderdag 18 augustus 2016 @ 16:43 |
Dat komt puur voort uit anti-Lewis sentiment, vijand van jouw vijand is je vriend. | |
Weltschmerz | donderdag 18 augustus 2016 @ 17:04 |
Nee, de voorligger mag gewoon zijn lijn kiezen. Het gat waar Hamilton in wilde duiken was al lang dicht toen hij er was en had dus tijdig van het gas af moeten gaan of zelfs remmen. Dat Rosberg kort daarvoor weinig snelheid has is hooguit een verzachtende omstandigheid die maakt dat je de straf voor het torpederen van de leider in de wedstrijd en hem beroven van 25 punten kunt beperken tot een forse grid straf en wat strafpunten. Hoezo kun je dat omdraaien? Hamilton rijdt gewoon een andere lijn zodat hij Rosberg eraf beukt, in lijnkeuze is het verschil met Oostenrijk nihil, en ook is hier de overeenkomst dat het Hamilton is die op Rosberg instuurt en niet andersom. Ja, en? Moeten we hem nou gaan beoordelen op hij de overtreding van Hamilton probeert te herstellen? Hij kan ook gewoon niet insturen en zijn inhaalpoging afbreken. Een wijdere lijn nemen is gewoon een hele normale verdedigende manouevre, Button is daar al jaren een meester in. Maar plotseling was daar 'racing room', niemand had daar eerder recht op, iedereen had recht om ruimte (behalve wanneer het Hamilton was die die moest geven), maar niemand had recht op ruimte om een aanval te plaatsen. Dat was een armoedige poging tot consistentie, waarbij die consistentie er in bestaat dat Rosberg de lul is. Rosberg heeft vooral last van het 'laten we het een beetje netjes houden'-syndroom. Hamilton heeft daar geen enkele last van en wordt daarbij geholpen door de stewards en het team. Rosberg moet gewoon een paar keer keihard insturen op Hamilton en racing room gaan claimen bij de stewards, en een flinke rel maken over het meten met twee maten. Hij is gewoon te aardig geweest en heeft deze situatie laten ontstaan. Dat kan hij nu alleen nog maar oplossen met heel onaardig doen. | |
VacaLoca | donderdag 18 augustus 2016 @ 17:16 |
Iig beetje dom ja. Als ik gewoon in verkeer rijd en ik kom van rechts en krijg geen voorrang dan ga ik ook niet doorrijden en op die auto inbeuken onder het mom van ja ik heb toch voorrang. Nico was schuldig maar Lewis had crash kunnen voorkomen, zoals Max deed bij dezelfde situatie. Zelf uit de penarie blijven en van uit gaan dat Nico straf krijgt. | |
TagForce | donderdag 18 augustus 2016 @ 17:29 |
De uitleg van de Stewards was iets in de trant van "Lewis was more than fully alongside, and therefor in front of Nico". Op dat moment was Nico dus aan het inhalen, en niet Lewis. Die gaven Lewis dus het voordeel. Dat het niet heel handig was van beiden is duidelijk natuurlijk. Sporting Regulations 27.8 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted. Rosberg' manoeuvre was 'liable to hinder other drivers'. Hamilton rijdt een andere lijn, ja, maar Rosberg is er nog niet voorbij, en hoort dus uit te kijken. In dat opzicht kun je zeggen dat Rosberg tegen Hamilton aanrijdt, en niet andersom. Ja, het oplossen van een probleem op de baan is gewoon onderdeel van het racen... Als hij Hamilton laat gaan en gewoon rechtsaf gaat is er niets aan de hand, en komt ie naast Hamilton weer de baan op. Nee, meneer kachelt door het gras (onnodig) en verliest zo nog 3 plaatsen. Artikel 27.8 weer... Crowding another car beyond the edge of the track... Rosberg deed niet meer en niet minder. Nee, dat was een poging tot consistentie t.a.v. regel 27.6 en 27.8... Je mag een ander niet buiten de baan drukken (tenzij er geen andere optie is, en die was er zeker wel), en als je van je afgeweken lijn teruggaat naar de racelijn moet je 1 wagenbreedte voor de ander overlaten. 'Laten we het een beetje netjes houden'? Hoe kun je in godsnaam met droge ogen de Oostenrijk en Duitsland acties scharen onder het kopje 'netjes'? Beiden zijn gewoon opzichtige en blatante overtredingen van artikel 27.8. Rosberg is gewoon een middelmatige coureur in een bloedsnelle auto. Onder druk maakt ie te veel rare fouten en acties, en denkt met dat soort acties te moeten komen om naar voren te rijden. Ik snap dat je anti-Hamilton bent, en dat je daarom Rosberg probeert op te hemelen, maar feit is dat Rosberg gewoon niet goed genoeg is. En nee, ik ben geen Hamilton fan, en het liefst zie ik hem ook falen, maar Rosberg is gewoon niet goed bezig. Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest was dat ie bij Mercedes reed. | |
Meike26 | donderdag 18 augustus 2016 @ 17:33 |
Mwah, ik denk dat Max ook gedeeltelijk handelde uit voorkennis, door de actie van Rosberg eerder in Oostenrijk. Als dat niet was gebeurd in Oostenrijk had het ook zomaar kunnen gebeuren dat hij ingestuurd had als Hamilton bij Rosberg. Je ziet verdomd weinig als je voor ligt op een ander. F1 wagens hebben een behoorlijke dode hoek. Het zal me niets verbazen als Max maar ook Hamilton hun nek naar voren moeten steken om Rosberg of andere knurft aan te zien komen = dat gebeurt in fractie van secondes. Enige wat je kan doen is anticiperen op het laatste beeld wat je in je spiegel hebt gezien. | |
XL | donderdag 18 augustus 2016 @ 17:54 |
Max zei na afloop direct dat hij aan de handen van Rosberg kon zien dat hij nog niet insturen. Zoveel rust hebben die coureurs dus op dat moment en als je daar al op kan letten, dan weet je dus dat je niet kunt insturen. Wellicht zat hij zelfs te wachten, zodra hij stuurt kan ik sturen... | |
King_Merc | zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:44 |
Laatst nog gephotoshopte foto's gezien van die ferrari test (met de nieuwe banden en bredere achtervleugel) nu had iemand hem ook op de juiste hoogte gephotoshopt en kan niet wachten op volgend seizoen ![]() Ziet er al beter uit, banden waar je wat meer op kan pushen, iets minder lift/coasten en auto's die flink sneller zijn en fysiek een stuk zwaarder zijn , jammer alleen dat de races dan wat sneller afgelopen zijn XD ![]() ![]() | |
Rossdale | zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:34 |
Hoezo korter? Dan verhogen ze het aantal ronden toch gewoon weer? | |
habitue | zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:58 |
Een leekvraagje, maar is dat elk seizoen zo dat de auto`s zo veel veranderen? | |
Kleffe_Dop | zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:17 |
Nee, gemiddeld heb je eens in de +/-5 seizoenen een set ingrijpende regelwijzigingen, met kleinere subtielere wijzigingen gedurende de tussenliggende jaren. | |
habitue | zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:42 |
Oh cool, hopelijk volgend seizoen dat de Mercedessen wat beter te verslaan zijn dan. | |
zoem | zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:10 |
Dan moet de regel dat een race >305km lang is aangepast worden (met Monaco als uitzondering 260km). | |
opreis | zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:22 |
regels kunnen in de F1 per race aangepast worden, geen probleem dus | |
exile79 | zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:21 |
Is wel de verwachting. De motor mag weer ontwikkeld worden dacht ik en Red Bull heeft hele goede aero dynamica. | |
Meike26 | zondag 21 augustus 2016 @ 08:25 |
Tja meest vervelende is het voor Ferrari denk ik, ze mogen deze boot niet missen, maar qua snelheid (MGP) en aero (RBR) weet ik niet waar ze het vandaan moeten halen om Mercedes RedBull en mogelijk nog andere teams (McLaren) de baas te kunnen worden. McLaren kan net zo goed weer het topteam worden van een aantal jaar terug.. Dan staat Ferrari plots 7/8e op de grid. | |
Sjemmert | zondag 21 augustus 2016 @ 10:49 |
Zit nu op zandvoort f4 te kijken. Mick Schumacher is zojuist gecrashed. | |
Nattekat | zondag 21 augustus 2016 @ 10:50 |
Dan hoop ik voor je dat je overdekt zit ![]() | |
Sjemmert | zondag 21 augustus 2016 @ 11:08 |
Regenpak en paraplu mee ![]() | |
Tarado | zondag 21 augustus 2016 @ 11:31 |
Als ik het goed begrijp heeft Ferrari dit jaar al opgegeven en zet vol in op 2017, of ze het gat kunnen dichten is natuurlijk de vraag, maar de achterstand van McLaren is veel groter. Ik hoop op een spannender jaar volgend jaar maar als je ziet wat Mercedes over heeft tov de anderen is het meer hoop dan verwachting. | |
Meike26 | zondag 21 augustus 2016 @ 12:03 |
Maar als je kijkt naar de mislukte progressie-sprongen die Ferrari had willen maken afgelopen jaren, dan zie ik bij McLaren meer kans op een jump naar regelmatige podiumplekken. Ze, de mensen bij Ferrari, focussen zich teveel op Mercedes gok ik zonder echt te innoveren, wat een belangrijke factor is in de F1. Ik kan mij weinig/niets herinneren wat Ferrari de laatste 3/4 jaar zelf ontwikkeld heeft. Rbr heeft al jaren het ijzersterke chassis en aerodynamica. Mercedes de turbomotor in motor oplossing. McLaren het size-zero concept.. Enige wat Ferrari lijkt te doen is het kopiëren van andermans successen. | |
Sjemmert | zondag 21 augustus 2016 @ 12:48 |
Het zou mij ook niets verbazen als mclaren binnen 1 of 2 seizoenen voor Ferrari staat. | |
Sinister-D- | zondag 21 augustus 2016 @ 13:11 |
Ferrari staat er dan ook niet om bekend als innovatief, maar als een zeer conservatief team... | |
Beach | zondag 21 augustus 2016 @ 15:21 |
Lekker Italiaanse chaos als niet alles 100% is. | |
RoelerMF | zondag 21 augustus 2016 @ 15:50 |
Ik reed gisteravond op de A76 tussen Heerlen en knooppunt Kerensheide. Zag daar twee Britse vrachtwagens, spierwit met zwart getinte ramen erin. Op de voorkant stond Williams als enige uiting van reclame. Weet iemand toevallig wat ik van Williams heb zien rijden? Het leek qua ontwerp heel erg op het motorhome dat dit jaar mee reist. Zou het kunnen dat ze vanaf Hockenheim via Nederland naar Spa hebben gereden? Het was in ieder geval toffe voorpret, nog een paar nachten en dan naar Spa toe! ![]() | |
King_Merc | zondag 21 augustus 2016 @ 15:55 |
zeker , en missen vaak de boot als het om grotere regelveranderingen / of technische veranderingen gaat paar voorbeelden, 2014 (te zware motor geproduceerd, die ook vermogen te kort kwam, aerodynamish ook niet geweldig ) 2009 (een te simpele auto, regels wel gevolgd maar niet gekeken of er een grijs gebied zit (zoals Brawn bijvoorbeel wel deed, en hun KERS was ook niet zo top (bij mclaren werkte het wel een stuk beter) 2005 (tuurlijk de Bridgestones waren niet zo goed als de michelins, maar de auto was ook niet top (Minardi boekte wel tijdwinst op Ferrari) en verder terug 1992/1993 (hun actieve wielophanging was prut/ kregen ze niet aan de praat, (terwijl de andere teams het wel goed op orde kregen 1980 (te veel vertrouwen in hun Boxer motor , wat helemaal niet werkte met de Wingcars.. (tuurlijk wonnen ze de titel in 79, maar alleen omdat ze over het algemeen het meest constant waren (Ligier won in het begin, waarna Ferrari sterker was (de andere teams bleven nog redelijk lang met hun geupdate 78 wagens rijden of waren te onbetrouwbaar) en verder terug was Ferrari 1 van de laatste die hun motor achter de coureurs plaatsen.. | |
buzz1291 | zondag 21 augustus 2016 @ 15:56 |
Beter goed gekopieerd dan slecht ontwerpen. ![]() Het motor voordeel van Mercedes zal door de verschillen in design niet makkelijk te evenaren zijn. Maar het chassis en de aerodynamica van RBR moet toch .... laten we zeggen, te benaderen zijn? | |
Sunri5e | zondag 21 augustus 2016 @ 16:06 |
Even 40PK goedmaken met het chassis en aero? | |
Peterselieman | zondag 21 augustus 2016 @ 16:11 |
Dat is vrijwel onmogelijk, omdat Mercedes ook een extreem goed chassis heeft | |
Rossdale | zondag 21 augustus 2016 @ 17:05 |
In 2014 had Ferrari toch juist een erg kleine motor geproduceerd omdat ze het gebrek in pk dachten te kunnen compenseren door een erg goede aerodynamica? Was in ieder geval anders dan anderen, alleen werkte het niet. Maar ze probeerden in ieder geval wel wat ![]() | |
buzz1291 | zondag 21 augustus 2016 @ 17:44 |
Heeft een Ferrari 40pk minder dan die Renault motor in RBR dan? L.E.Z.E.N.! | |
Sinister-D- | zondag 21 augustus 2016 @ 21:18 |
ik kan me toch herinneren dat de turbo enorm groot, maar te zwak was, waardoor die behuizing nóg groter moest.... | |
Rossdale | zondag 21 augustus 2016 @ 22:22 |
Ik niet http://m.gpupdate.net/en/(...)it-for-aerodynamics/ Hij was erg compact juist | |
sasquatsch | zondag 21 augustus 2016 @ 22:27 |
Zelfde als bij McLaren, waar de compressor in de motor zit voor het size zero concept, wat dus gefaald heeft. Vanaf volgend jaar waarschijnlijk een externe compressor en turbo met hopelijk meer power. En iets minder size zero. | |
nils7 | maandag 22 augustus 2016 @ 08:46 |
Nee die rijden vanuit Engeland naar Spa, denk dat het ding niet in NL is gebleven. | |
Sinister-D- | maandag 22 augustus 2016 @ 08:53 |
ik heb anders vroeger, als in >15 jaar geleden, meermaals een partijtje teamtrucks zien langskomen aan de grensovergang A2 Maastricht-Luik. Maar goed toen was de kalender natuurlijk anders. | |
Kleffe_Dop | maandag 22 augustus 2016 @ 10:16 |
Gezien het ontbreken van de bekende Williams F1 kleuren en sponsoren denk ik dat je twee combinaties hebt gezien van het Williams Advanced Engineering departement. ![]() En die zijn stiekem actief in heel wat verschillende markten. | |
Nattekat | maandag 22 augustus 2016 @ 10:20 |
Ik heb ooit een Ferrari-truck zien rijden in Duitsland vlak voor de GP van Hongarije. Dat was wel een echte ![]() | |
Peterselieman | maandag 22 augustus 2016 @ 11:53 |
precies en vrachtwagens rijden tegenwoordig vaker/langer door Nederland om maar te besparen op de Belgische kilometerheffing | |
Geralt | maandag 22 augustus 2016 @ 17:40 |
Duurt lang allemaal dit ![]() | |
Nattekat | maandag 22 augustus 2016 @ 17:41 |
Vrijdagkaart hebben? ![]() | |
Sinister-D- | maandag 22 augustus 2016 @ 17:47 |
Ik heb er ook nog 1, en misschien nog 2 ![]() ![]() | |
Nattekat | maandag 22 augustus 2016 @ 17:49 |
Ik raak dat ding nooit meer kwijt zo op het laatste moment ![]() Heb hem niet eens nog. | |
Geralt | maandag 22 augustus 2016 @ 18:14 |
Vrijdag moet ik werken helaas ![]() Dankje voor het aanbod overigens ![]() | |
Meike26 | dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:20 |
Ik heb ooit 3 dagen mogen sturen met een Ferrari bus ![]()
| |
Sinister-D- | dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:57 |
Vanavond Canvas/BRT2 21:05
| |
THEFXR | dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:09 |
docu nu live | |
Sinister-D- | dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:21 |
Godver, zelf vergeten ![]() ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:50 |
Xevi Pujolar, Verstappen's voormalige race-engineer, gaat aan de slag bij Sauber.
| |
motorbloempje | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:11 |
Na veel gepuzzel en gedub en gekloot tickets voor Silverstone 2017 gekocht! ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:18 |
![]() | |
Nattekat | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:22 |
Tickets binnen ![]() Nog steeds vrijdagticket in de aanbieding ![]() | |
motorbloempje | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:23 |
Inclusief camping dit keer. Zin in! ![]() En vroeg boeken heeft niet alleen voordeel qua geld, maar kan bij toekomstige baan dan ook al m'n dagen vrij claimen. ![]() | |
motorbloempje | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:24 |
nice. | |
Snowsquall | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:52 |
Ik had er ook naartoe gekunnen zondags. Maar ik hield de boot af want ik zei stel dat het dan bloedheet is.............en dat komt nog uit ook. Ik kijk lekker vanuit een koele flat ![]() | |
motorbloempje | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:53 |
Nou, feest! | |
AMDB | dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:53 |
Dat is flink op tijd. Net om mezelf in de toekomst te herinneren mezelf ingeschreven voor een alert als de kaartjes in Canada de verkoop in gaan ![]() | |
motorbloempje | woensdag 24 augustus 2016 @ 08:35 |
de early early bird kortingen eindigen vrijdag. Scheelt alweer £50 per kaartje op de prijzen tot half December ![]() | |
Tarado | woensdag 24 augustus 2016 @ 08:48 |
Alweer 25 jaar geleden![]() | |
Bonobo11 | woensdag 24 augustus 2016 @ 10:01 |
jaja, dit weekend gaat het gebeuren, GPtje bezoeken. ![]() Helaas vergeten parkeerkaarten te kopen, gelukkig kan dat nog achteraf via de site, maar welke p te nemen? Ik kom met de auto via Luik. Yellow Area (Francorchamps) of Green Area (Malmedy) is nog beschikbaar. yellow lijkt me het dichtst bij Verdere tips over GP bezoek met bronze kaart wordt ook gewaardeerd. Regenpak mee, oud campingstoeltje, Smartphone met prepaidbelgische sim, hmmm grgr | |
motorbloempje | woensdag 24 augustus 2016 @ 10:03 |
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa #2 Zijn vast mensen met tips ![]() Veel plezier ![]() * motorbloempje is NIET jaloers. Echt niet. | |
Bonobo11 | woensdag 24 augustus 2016 @ 10:04 |
Dat topic kende ik niet ![]() | |
Nattekat | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:14 |
Het sarcasme druipt er aan alle kanten van af ![]() | |
motorbloempje | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:28 |
O? | |
Nattekat | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:29 |
"NIET jaloers" | |
Rossdale | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:30 |
Ver weg parkeren, des te sneller ben je zondag na de race op de snelweg ipv in de giga-file ![]() | |
Blik | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:39 |
Denk dat je eerder korte broek, zonnebrand en zonnebril mee moet nemen als ik naar het weerbericht kijk | |
Nattekat | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:40 |
Of je blijft gewoon nog een paar uur op het circuit hangen ![]() | |
DenS | woensdag 24 augustus 2016 @ 12:54 |
Dit is ook mijn plan inderdaad op zondag. Mooi nog even over circuit lopen ![]() | |
Nattekat | woensdag 24 augustus 2016 @ 13:00 |
Wij hadden vorig jaar de pech dat er een hoosbui aan kwam en dat we de tent nog moesten inpakken. Nog tot 19:00 bij de buren in de tent gezeten. Toen reed het wel lekker door. | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 24 augustus 2016 @ 13:15 |
Oh ja, ![]() | |
Sjemmert | woensdag 24 augustus 2016 @ 13:27 |
In de file sta je toch wel. Vorig jaar 3 uur gestaan voor we de snelweg op konde ![]() | |
Weltschmerz | woensdag 24 augustus 2016 @ 15:30 |
Dikwijls herhaalt Canvas documentaires de volgende dag rond etenstijd. | |
Fer | woensdag 24 augustus 2016 @ 16:42 |
Wordt echt een heet weekend... damn dat is ook niet goed voor de race. | |
ziggyziggyziggy | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:25 |
Daar heb ik ooit nog een historisch artikel over geschreven voor FOK!sport. Iets met een busje traangas in een taxi. ![]() Tegenwoordig terug te lezen op http://f1.ziggyziggyziggy.nl/belgie-1991/ | |
motorbloempje | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:29 |
Jaaaaa ![]() En Max mag weer aanschuiven bij de persco! ![]() | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:45 |
Is inderdaad ![]() ![]() | |
Zipportal | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:47 |
MolGod. | |
rubbereend | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:48 |
of gewoon hier: Historisch: België 1991 | |
Meike26 | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:54 |
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik denk echt niet dat het mooi weer blijft zondag. Het zijn de ardennen, veel water in de omgeving en +4 dagen stralend weer is garantie op een wolkbreuk. Als ik jullie was zal ik zeker ook regenkleding meenemen, Spa blijft Spa. | |
Dutchguy | woensdag 24 augustus 2016 @ 17:58 |
Ik dacht eerst volgend weekend. Da's een leuke bonus dan dat het dit weekend al is. | |
Dutchguy | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:00 |
Zeker, ook uit eigen ervaring een goede tip. Zou wel een leuke race opleveren. | |
ziggyziggyziggy | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:00 |
Uiteraard. Daar link ik ook naartoe op mijn site. ![]() | |
Meike26 | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:01 |
Weet iemand of er in Amsterdam centrum/stationsgebied een (sport)kroeg is waar ik de GP zou kunnen kijken? | |
Peterselieman | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:05 |
misschien heb je iets aan dit kaartje http://www.livearoundamsterdam.com/sportvenue.php | |
ESF1Gamer | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:17 |
Klinkt Nederland wel, drie dagen achter elkaar 30+ en daarna een onweersbui | |
Nattekat | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:24 |
Onweer wordt maandagvroeg pas verwacht. | |
Scrutinizer | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:26 |
In de Warmoesstraat, vlakbij de Dam zit een sportcafé. http://www.amsterdam-dam.com/players/ | |
motorbloempje | woensdag 24 augustus 2016 @ 18:31 |
Insert Toots. RIP ![]() | |
ESF1Gamer | woensdag 24 augustus 2016 @ 20:36 |
https://twitter.com/redbu(...)?ref_src=twsrc%5Etfw![]() | |
Peterselieman | woensdag 24 augustus 2016 @ 20:43 |
Ah, de brandstof voor de bolides is gearriveerd | |
WEST | woensdag 24 augustus 2016 @ 23:19 |
![]() Na vier weken zomervakantie is het Formule 1-circus neergestreken in de Belgische Ardennen op het mooie Spa-Francorchamps. Het circuit staat bekend om zijn verraderlijke weersomstandigheden en mooie races, maar ook om de beroemde Eau Rouge, één dan de mooiste bochten van de kalender. Lewis Hamilton is de zomerstop in gegaan als leider in het kampioenschap, na meerdere magere races van teamgenoot Nico Rosberg. De Duitser zal om het kampioenschap spannend te houden sterk aan de tweede seizoenshelft moeten beginnen. Een waarschijnlijke dubbele motorwissel van Hamilton met de bijbehorende gridstraf zal helpen, maar Hamilton gaat ook alles op alles zetten om niet te veel punten te verliezen. Ook zal dit weekend blijken of Red Bull ook daadwerkelijk Ferrari definitief heeft ingehaald. De afgelopen races was het Oostenrijkse team keer op keer de betere van de twee, maar de verschillen waren klein. Voor Max Verstappen zal de GP van België aanvoelen als zijn thuisrace en aangemoedigd door de duizende Nederlandse fans en het wegvallen van Hamilton is een overwinning hier niet ondenkbaar. ![]() ![]() FIA Grand Prix van Belgie Informatie ![]() ![]() ![]() Coureurs: ![]() Constructeurs: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
motorbloempje | woensdag 24 augustus 2016 @ 23:22 |
Het is ook bij channel4 te zien. Weet niet of dat nog ergens in een pakket zit? | |
WEST | woensdag 24 augustus 2016 @ 23:26 |
C4 is niet in Nederland te ontvangen, daarom er niet bij gezet. | |
Libris | donderdag 25 augustus 2016 @ 05:12 |
Max dit weekend 4e in het rijders klassement ![]() | |
Meike26 | donderdag 25 augustus 2016 @ 07:32 |
Dat gat van 7 punten maakt hij in 1 gp niet zo maar dicht hoor. Of de Ferrari's moeten beide uitvallen, maar dat zijn uitzonderingen. Als hij met 1 a 2 puntjes verschil Vettel kan naderen of op gelijke hoogte komt met Vettel, dan zit hij nog steeds op koers voor die 4e en ook 3e plek. | |
sasquatsch | donderdag 25 augustus 2016 @ 07:51 |
Als Max 3de wordt voor Ricciardo, Vettel en Raikkonen is hij 4de in het klassement. Een realistische voorspelling dus imho. | |
Meike26 | donderdag 25 augustus 2016 @ 08:11 |
Naar eigen ervaring, gaat het nooit zoals je verwacht of hoopt.. Dan is een gat van 7 punten gewoon best groot. Je voorspelling hierboven is inderdaad realistisch, maar in de tijd dat Schumacher nog reed, of Gilles de Ferran in de Indycar.. het ging nooit zoals ik hoopte. Of juist in uitzonderlijke gevallen juist beter dan verwacht, zie seizoen '99 waar Schumacher nog redelijk bij spijkerde ná zijn beenbreuk en weer qua punten dichterbij Irvine kwam. Ik bekijk het nu per GP en als de race over is en de punten komen in beeld, kijk ik uiteraard wel wat de score is ![]() ![]() | |
opreis | donderdag 25 augustus 2016 @ 09:01 |
Misschien heb jij dr gewoon wat minder kijk op en komt je verwachting daarom nooit uit. Tevens, misschien dat Hamilton dit weekend zn nieuwe motor krijgt, dan is de kans op een andere gp winnaar dan 1 van de merc's ook weer wat groter, helemaal als rosberg de zelfde vorm heeft als voor de zomerstop. | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 09:11 |
![]() In de aanbieding, laatste kans ![]() | |
Rossdale | donderdag 25 augustus 2016 @ 09:19 |
Als Hamilton uit de pitsstraat start moet een podium wederom mogelijk zijn voor Max. Al vermoed ik dat de Ferrari's hier sterker gaan zijn dan voorgaande races. Ik verwacht: 1. Rosberg 2. Raikkonen 3. Verstappen 4. Ricciardo 5. Hamilton 6. Vettel | |
opreis | donderdag 25 augustus 2016 @ 10:16 |
Zelfs al start hamilton niet uit de pitstraat dan is het alsnog goed mogelijk, vooralsnog is Max in de helft van zn races bij red bull op het podium gefinisht. | |
Tarado | donderdag 25 augustus 2016 @ 10:36 |
ik heb er echt zin in, hoop dat bij Max alles heel blijft | |
Gezicht | donderdag 25 augustus 2016 @ 10:48 |
Zou wel een redelijke anticlimax zijn als Max er in Turn 1 wordt afgebeukt ja ![]() | |
Afhaalchinees | donderdag 25 augustus 2016 @ 10:52 |
Max op startrij 1 zondag ![]() | |
Spockjuh_ | donderdag 25 augustus 2016 @ 11:44 |
https://www.autobahn.eu/1(...)nalty-voor-hamilton/ Hamilton pakt dus wel de nieuwe motor dit weekend | |
Beach | donderdag 25 augustus 2016 @ 11:46 |
Hopelijk wint Rosberg. | |
Rossdale | donderdag 25 augustus 2016 @ 11:48 |
Zou voor het klassement wel het fijnste zijn ja. Al hoop ik dat er een niet-Mercedes wint. En dan maakt het me niet eens zoveel uit wie | |
JDude | donderdag 25 augustus 2016 @ 12:21 |
Ook op RTBF1, for the record. Aangezien ik zelf in België ben dit weekend (maar niet in Spa) moet dat 'm maar worden. Is volgens mij staatsteevee dus ongetwijfeld minder reclames dan op die Duitse RTL. | |
Sinister-D- | donderdag 25 augustus 2016 @ 13:26 |
![]() | |
nils7 | donderdag 25 augustus 2016 @ 14:38 |
T'is helemaal geen RB circuit. | |
Gezicht | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:30 |
Daarom hebben in 2013 en 2014 Red Bulls gewonnen. | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:37 |
is de presco al online te vinden? | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:38 |
Een jaar geleden (donderdag) kwam ik op dit moment in Francorchamps aan ![]() | |
sasquatsch | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:38 |
In 2013 lagen de motoren dichter bij elkaar (en stond Mercedes op pole) en in 2014 reden de Mercedessen elkaar van de baan wat de weg opende voor RB. | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:48 |
Als merc dat weer doen en max wint. polonaise op het circuit en straatfeets op het circuit speciaal voor Olav Mol | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:50 |
presco maar nog geen betere gevonden | |
opreis | donderdag 25 augustus 2016 @ 15:59 |
oostenrijk (okay qua naam wel), engeland en duitsland ook niet en toch stond er op die circuits een RB aan het einde op P2. | |
opreis | donderdag 25 augustus 2016 @ 16:14 |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 16:53 |
Goed nieuws voor de thuisblijvers, wat minder leuk nieuws voor de rest: 50% kans op flinke regen tijdens de race ![]() | |
fathank | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:10 |
dat wordt weer starten achter de safety car zeker ![]() | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:11 |
| |
Rossdale | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:12 |
Voor de mensen die naar Spa gaan dit weekend:![]() | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:14 |
![]() | |
Gezicht | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:14 |
Lewis vol onder de make-up tijdens de persco. ![]() | |
motorbloempje | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:18 |
Omdat hij het waard is. | |
Gezicht | donderdag 25 augustus 2016 @ 17:39 |
HAM gaat dus zeer waarschijnlijk vanuit de pits starten. Goed om te zien dat Daniil toch nog kan lachen overigens. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:11 |
Dat kan nu natuurlijk nog nooit voorspelt worden, dat het precies tijdens de race zal zijn. | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:13 |
Als het valt, dan tijdens de race. Anders mazzel en trekt het langs het circuit. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:29 |
Dat kan nog niemand zeggen, kan net zo goed voor de race, het is pas donderdag. | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:31 |
Koufronten zijn wel redelijk makkelijk te voorspellen hoor. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:32 |
We zullen zien ![]() | |
franklop | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:44 |
![]() Rosberg mag morgen ook een Halo testen | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:49 |
![]() | |
ondeugend | donderdag 25 augustus 2016 @ 18:59 |
Mannen die wenkbrauwen epileren....aargh. | |
Rossdale | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:02 |
Force India test de Halo ook | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:11 |
Ik vraag me toch af hoe je daar makkelijk uit moet komen met brand oid. Lijkt me nogal een gedoe. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:11 |
En die Halo zou toch sws niet in 2017 er komen? | |
franklop | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:14 |
Dat betekent niet dat de ontwikkeling ervan niet door gaat ![]() | |
Geralt | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:18 |
Ik denk dat we alle hoop op een aeroscreen-achtige oplossing zoals de mannen van RB die bedacht hadden kunnen afschrijven in elk geval. Triest. Je zou bijna zeggen hopelijk valt er een dooie door dat ding zodat ie direct weer afgeschaft wordt. Buiten dat is het een schijnveiligheid. Alle zware ongevallen met letsel (of de dood) had dit ding niet tegen kunnen houden. Die aeroscreen ook niet overigens. | |
Geralt | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:19 |
Overigens heeft Max een nieuw logo en een nieuwe website, gewoon op het oude adres van zijn pa, en een app voor nieuwtjes en tweets en stand en weet ik het wat allemaal. Die is er natuurlijk niet voor Windows Phone, maar IOS en Android wel. Geen idee of het wat is. Website ziet er wel prima uit ![]() | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:20 |
Met een WP vraag je er ook gewoon om. | |
Geralt | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:20 |
Oud:![]() Nieuw: ![]() Ik vind hem wel mooi eigenlijk ![]() | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:21 |
Muah | |
fathank | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:29 |
Wachten op de eerste tatoeages van simpele zielen | |
Geralt | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:39 |
Geheid dat er een zooi malloten rondlopen die dat laten zetten ja ![]() ![]() | |
sasquatsch | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:41 |
Deze is agressief. De oude is mooier imho. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:48 |
Beetje erg simpel als je het mij vraagt.
| |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:48 |
Of die de oude al hadden ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2016 19:48:55 ] | |
Sinister-D- | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:49 |
jij als voorzitter van de Max Adoratie Club op FOK! niet dan? ![]() | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:51 |
Het blijft een lelijk ding en al helemaal op een mercedes | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:54 |
Grand Prix Radio goden ![]() Ik ga thuis de race kijken ![]() | |
Geralt | donderdag 25 augustus 2016 @ 19:59 |
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet (zo) gek ![]() | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:02 |
Vrijdagkaart hebben? ![]() | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:03 |
Gaat me niet lukken vanuit Friesland naar Spa te gaan. ![]() | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:04 |
Gewoon nu vertrekken ![]() Of morgen heel vroeg. | |
ESF1Gamer | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:05 |
Helaas heb ik morgen ook nog afspraken staan. suc6 met verkopen van je vrijdagkaarten | |
Peterselieman | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:06 |
Gewoon je fiets pakken en er heen gaan. Als je nu vertrekt dan kun je de middagtraining nog zien ![]() | |
Beach | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:16 |
Is al het Jos spul nou verdwenen van de nieuwe site? | |
Nattekat | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:32 |
Ik geef ze gewoon gratis weg ![]() Gisteren binnengekregen, dus 0 tijd om ze te verkopen. Maar zelfs dit lukt niet. | |
TagForce | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:42 |
Oh ja, ook voor iedereen die gaat. Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar de Belgische politie doet uitgebreide ID controles bij het circuit. Dit geldt voor iedereen, zowel publiek als crew. NEEM DUS JE ID OF PASPOORT MEE, zonder schijn je er niet binnen te komen. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:44 |
Lijkt me sws nogal logisch als je naar het buitenland gaat, als je dat niet doet verdien je het ook niet om binnen te komen. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2016 20:45:10 ] | |
TagForce | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:51 |
Eens, maar je zou ze de kost moeten geven die even de grens over gaan zonder ID op zak... In NL is een rijbewijs namelijk wel geldig als ID, maar in het buitenland niet. Denken verdomd veel mensen niet bij na. | |
#ANONIEM | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:53 |
Dat klopt wel, maar op zich wordt daar in België en Duitsland ook niet zo moeilijk over gedaan, maar door de terreurdreiging nu misschien wel wat extra. | |
TagForce | donderdag 25 augustus 2016 @ 20:58 |
https://twitter.com/rickbosma91/status/768472755998261248 | |
Geralt | donderdag 25 augustus 2016 @ 21:05 |
Ik lees wel nog wat oude nieuwsberichten als je zoekt op Jos, dus die staan er nog wel allemaal, maar een overzicht van zijn carrière kan ik zo 123 niet meer vinden. | |
Justevo | donderdag 25 augustus 2016 @ 22:52 |
En wat is de bron van dat bericht? Want dat kan ik nergens vinden. Dit lijkt namelijk gewoon op een screenshot van Notepad. | |
jpjedi | donderdag 25 augustus 2016 @ 23:05 |
Had niet anders verwacht, wat wil je met zoveel mensen bij elkaar. En ID ben je wettelijk verplicht bij te hebben dus zo bijzonder is het niet maar logistiek gezien een uitdaging om iedereen goed te controleren en een wachtrij van 6km te voorkomen ![]() | |
VacaLoca | vrijdag 26 augustus 2016 @ 01:39 |
Het gaat een keer gebeuren. Heb 'm al ingecalculeerd qua omgaan met tegenslagen ![]() | |
chufi | vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:52 |
Bedtijd, morgen 10 uur 1e trainnig | |
nils7 | vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:11 |
Zolang je geen Mo heet en je maten Peter en Jeroen en je de klapstoeltjes achterin hebt liggen en jullie een RB Tshirt of Max Tshirt aan hebben zal t niet zo'n probleem zijn als je alleen je rijbewijs bij hebt. Gok ik he! Ik ben geen Belgische P'lisie! | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:16 |
ik ga eens stream zoeken | |
motorbloempje | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:27 |
Oh, zat ik maar op Spa klaar in de zon voor de eerste VT. Maargoed, in m'n kantoortje met een tweede scherm moet maar voldoen ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:37 |
Geen commentaar, want eigenlijks had 1 van de mods in het stukje voordat je reageert moet noteren. | |
motorbloempje | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:41 |
IK NIET ![]() Tevens ![]() ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:44 |
Er zijn aantal die aanstoot nemen als je een acestream post | |
opreis | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:51 |
dDie moet je niet serieus nemen, er komt genoeg bagger voorbij hier, dit topic is er voor mensen die F1 (willen) kijken. Als je die daarbij kan helpen is het alleen maar mooi | |
Nattekat | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:53 |
Jouw schuld. * Nattekat tekst weer opzoekt | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:57 |
nieuwe helm voor max en hij is oranje ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:58 |
Wat is nou weer mijn schuld? ![]() ![]() | |
lord_bono | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:58 |
Max met een enorme Nederlandse leeuw op z'n helm, zullen de Max is een Belg trolls leuk vinden ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:58 |
Hij is wel wat lelijk vind ik ![]() ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:58 |
Wat weghalen? | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:00 |
Bandproblemen vanwege de hitte ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:01 |
De stream doet 't nog niet, potdomme ![]() ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:01 |
![]() |