Ik heb trouwens nog meer kleinkinderen dus over nageslacht hoef jij niet in te zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:58 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Foute redenaties, het gaat er niet om of iemand gelukkig is, maar dat diegene de familie in stand houdt.
Dat maakt net uit. Is gewoon niet bestquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:00 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog meer kleinkinderen dus over nageslacht hoef jij niet in te zitten.
Als hetero gelukkig niet, moet alleen nog ff een projectje zoekenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
als homo zou jij ook gewoon single blijven hoor
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
moet alleen nog ff een projectje zoeken
Je lijkt m'n vrouw wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Fushia2 het volgende:
En een homokoppel binnenlaten je huis?![]()
Deze man weet. Dat hoort inderdaad niet. Straks raak je nog besmetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Fushia2 het volgende:
En een homokoppel binnenlaten je huis?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als hetero gelukkig niet, moet alleen nog ff een projectje zoeken
Spoor jij wel ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Snap ik.Stiekem wil je het vriendje van je kleinzoon gewoon doen.
Dit heeft je vrouw ook door![]()
Het wordt ten huize Fushia niet bijzonder gewaardeerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Dat hoort inderdaad niet. Straks raak je nog besmet
Snap ik. Je weet maar nooit, dat 's nachts ineens je dekens van je afgetrokken worden en meneer daar staat met een stijve lansquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het wordt ten huize Fushia niet bijzonder gewaardeerd.
Wie ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Snap ik. Je weet maar nooit, dat 's nachts ineens je dekens van je afgetrokken worden en meneer daar staat met een stijve lans
De jongens waar fatoeman over fantaseertquote:
Stiekem denken dat dit smoesje werkt terwijl je kleinzoon nog halfnaakt met z'n lover zaterdag op een bootje wijn zat te drinken en poppers zat te snuiven.quote:
Daar heb ik geen schrik van man.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Snap ik. Je weet maar nooit, dat 's nachts ineens je dekens van je afgetrokken worden en meneer daar staat met een stijve lans
Mijn lul krimpt van jongens, dus neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
De jongens waar fatoeman over fantaseert
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mijn lul krimpt van jongens, dus nee
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet door deze doorzichtige ontkenning heen prikken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |