Daar gaat Cruz wel voor zorgen, wat ik als ( Cody morgen wint ) verwacht als volgende partij voor Garbrandt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
Benieuwd of Bisping nog wat leuks kan brengen, UFC 199 post fight presser was goud.
En over morgen, heb voor elk gevecht mijn voorkeuren, maar als Cody Garbage verliest, maakt de rest van de card me niet meer uit. Hoop echt dat die een keer vol eraan gaat.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Als jij al 10 jaar mee gaat dan weet je dat de Diaz broers al een lange, trouwe schare fans hebben dankzij hun vechtstijl en gedrag buiten de ring. Nick al sinds Japan en Nate gaat ook al mee sinds TUF5. Dit is niet 'zomaar ineens'. ''Zal allemaal best, maar denk niet dat die lange, trouwe schare fans hier op dit forum zitten.''
Als er IEMAND hier gehyped is en (zichzelf) als GOAT en nummer 1 pvp fighter () neergezet is, is het Conor wel. Het is gewoon prachtig om dan de tot nu toe zwaar onderbetaalde underdog, iemand die door de UFC als cannon fodder last minute is ingezet, de hypetrain te derailen want er zaten echt HARDE dickriders op die Conor hypetrain. '' Mee eens ''
Daarbij heeft Nate een jaar stilgezeten na wat slechte, ongemotiveerde partijen en tegen die partij tegen Michael Johnson zag hij er beter uit dan ooit, z'n boxing was crisp as fuck.
die lijn heeft hij vervolgens doorgetrokken tegen Conor en wie weet, als hij zo doorgaat wordt hij zomaar ineens een title contender. De skills heeft hij en sinds dat hij terug is ook de motivatie. '' Als je zijn interviews mag geloven heeft Diaz niet meer de behoefte om voor titels te vechten, maar gewoon voor de highest paydays te willen gaan. ''
Nee joh, eerst Dillashaw en daarna Lineker of Dodson, misschien daarna.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:05 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Daar gaat Cruz wel voor zorgen, wat ik als ( Cody morgen wint ) verwacht als volgende partij voor Garbrandt.
Aldo vs Cruz for the 145 belt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee joh, eerst Dillashaw en daarna Lineker of Dodson, misschien daarna.
Aids hoofd, Diaz was ook niet in vorm maar vocht wel prima.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelachen.
jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:15 schreef Aethereal het volgende:
Is al bekend hoelaat het feest morgen begint?
Early Prelims (0:30u op UFC Fight Pass)quote:
Justin Bieber you take everything I work for motherfucker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:26 schreef irish.joe het volgende:
Ik hoop echt een "Hey, I'm still not surprised motherfuckers!" te horen morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |