Ik had vakantiefoto's met mijn ex nog op de computer van mijn moeder staan. Ging ze ze laatst op het tv-scherm bekijken en me uitlachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
) of bewaren (want herinneringen)
nee joh, beetje natmaken voor het echte werk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat iemands anus likken is gewoon onderdanig gek
ja das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik soms verdrietig werd van die foto's
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vakantiefoto's met mijn ex nog op de computer van mijn moeder staan. Ging ze ze laatst op het tv-scherm bekijken en me uitlachen.
ja. Gewoon op een been staan en de ander in de lucht of tegen de muur zetten.quote:
ik heb wel foto's van wat we hebben gedaan, weekendje weg enzo, of van lekker eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja das waar
ik heb net door de foto's heen gekeken en het doet me echt helemaal niks meer.
dan bewaar ik wel gewoon.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. Gewoon op een been staan en de ander in de lucht of tegen de muur zetten.
Denk je dat ik ga zitten in de douche die ik deel met drie anderen BAH
en het lijkt me raar om helemaal te gaan zitten
ik heb alleen die vakantiefoto's nogquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van wat we hebben gedaan, weekendje weg enzo, of van lekker eten.
ik wist niet dat jij een relatie had gehad eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb alleen die vakantiefoto's nogde rest heb ik verwijderd omdat ik toen boos op hem was
net alle persoonlijke spullen weggegooid enzo
heb ook niet gezegd dat ik een relatie heb gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een relatie had gehad eigenlijk
ohjaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ik een relatie heb gehad
ja eerste liefde vergeet je nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijft toch mn eersteis toch wat anders toch?
wie was jouw eerste liefde? je ex?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eerste liefde vergeet je niet
jaquote:
inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nu elkaar gevonden
wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog komen
hij zou me nog appen hoelaat, dan haal ik hem op
leuk hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog komen
hij zou me nog appen hoelaat, dan haal ik hem op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |