quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vraag het aan de niet witte mensen, witte mensen hebben hier geen zeggenschap in idd.
gaat wel weer over pumpkinquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo. Al is mijn conditie ook nooit echt goed geweest.
Wel he? soort van spiergeheugen maar dan anders
Vind pumpkin echt cute koosnaampjequote:
Herkenbaar. 3 maanden geleden weer fitness abo genomen. Nu 6x geweest...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja preciesIk mag trouwens wel weer wat meer gaan doen aan beweging en zulckx
Wou honeybooboo typen maar vond pumpkin ook liever. Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind pumpkin echt cute koosnaampje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. 3 maanden geleden weer fitness abo genomen. Nu 6x geweest...
Ahw cutiepetutiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou honeybooboo typen maar vond pumpkin ook liever. Speciaal voor jou.
Hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ik leen het pasje van mijn broer
En anders ga ik gewoon tijdens het lopen op van die buiten toestellen waar je nog echt vies hard op moet zwoegen.
Hahaquote:
Dat zag ik laatst ook, van die freerunners, alleen weet ik even niet meer waar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahagingen laatst uiteten en liepen we in de stad hier achter zuiderdiep, achter die nieuwe parkeergarage... zaten er van die gasten daar te parcouren langs het water op die speeltoestellen
![]()
ze kregen gewoon les van zo'n indo dude.
Dacht dat die hype wel voorbij wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst ook, van die freerunners, alleen weet ik even niet meer waar.
Waarom gelijk zo doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |