Ja hij word er ook echt boos om.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Fascinerend hè. Denk toch aan een of ander complex met zijn eigen prostaat.
Ahahah jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
o ja jij woonde in shittard tog xD
Dus geen hete olijfolie in de kut schenken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:23 schreef Kurovski het volgende:
Hete olietjes alleen voor massage. Andere dingen daar mee doen is niet zo fijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus geen hete olijfolie in de kut schenken?
heb geen kut maar lijkt me wel chill eigkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op je eikel is ook niet zo tof. Keertje per ongeluk gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hoe danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op je eikel is ook niet zo tof. Keertje per ongeluk gehad.
Vond sambalvingers er op al kutquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk keer dat ervaren...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb geen kut maar lijkt me wel chill eigk
Tijgerbalsem is wel een aanrader voor op de eikel heb ik altijd begrepen van FOK!.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe komt er sowieso per ongeluk Sambal op je eikel..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
hoe komt er "perongeluk" olijfolie op je eikel hoeee
zal ik je jongenskut anders ff doorborenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond sambalvingers er op al kut
[..]
Lijkt me wel leuk keer dat ervaren...ja geen olie in de kut maar om een te hebben en alles te voelen
!!
Duuuddeeeequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef BozeHaas het volgende:
Niels skate jij ook wel eens met een ingeolied ontbloot bovenlichaam?
quote:
Eten gemaakt, pepers gesneden, sambal gebruikt, handen wassen (met zeep!) en dan na het pissen je toch bewust zijn dat je handen niet goed genoeg gewassen zijn. Dat was in mijn geval zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe komt er sowieso per ongeluk Sambal op je eikel..
dit doet me echt denken aan amerikaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef BozeHaas het volgende:
Nee, zo graag wil ik het niet weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zal ik je jongenskut anders ff doorborenkrijg je beetje een idee
Ben je belazerd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:28 schreef BozeHaas het volgende:
Fuucckkk, dat is echt enorm pijnlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eten gemaakt, pepers gesneden, sambal gebruikt, handen wassen (met zeep!) en dan na het pissen je toch bewust zijn dat je handen niet goed genoeg gewassen zijn. Dat was in mijn geval zo.
Ik moet altijd boterhamzakjes om mijn handen doen bij het snijden van pepers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eten gemaakt, pepers gesneden, sambal gebruikt, handen wassen (met zeep!) en dan na het pissen je toch bewust zijn dat je handen niet goed genoeg gewassen zijn. Dat was in mijn geval zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |