Hoeveel km?quote:
Is dat niet erg weinig?quote:
Je moet nooit met te veel beginnen. Verzuren je spieren van geloof ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig?toen ik hardlopen deed was het al minimaal 5km.
Echt naaistreek, slippers vast plakkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Succes Polkabaasje.
[..]Ik moest hardop lachen.
is voor mij wel op het randje wat ik achter elkaar kan lopen hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig?toen ik hardlopen deed was het al minimaal 5km.
5km is niet zoveel. was 20min.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je moet nooit met te veel beginnen. Verzuren je spieren van geloof ik.
Oh oke, naja langzaam opbouwen dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
is voor mij wel op het randje wat ik achter elkaar kan lopen hoorMaar goed, laters!!
Zit niet tegen me te liegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En daar de aller aller aller liefste user ooit![]()
Nee oke, maar ligt ook aan je huidige conditie. Dat van mij is niet echt geweldig, maar merk nog wel dat ik fanatiek aan tennis heb gedaan en veel gefietst en gelopen heb.quote:
Rustig aan met je hersenbloeding, is niet goed voor jequote:
Is ook zo. Al is mijn conditie ook nooit echt goed geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee oke, maar ligt ook aan je huidige conditie. Dat van mij is niet echt geweldig, maar merk nog wel dat ik fanatiek aan tennis heb gedaan en veel gefietst en gelopen heb.
Als je zulke associaties hebt kan je je beter na laten kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:30 schreef DemonRage het volgende:
Bij het zien van de TT dacht ik aan deze bejaardenbak:
[ afbeelding ]
Heb je zoveel spierpijn dan? Conditioneel kun je gewoon pauzes inlassen en door je neus blijven ademen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
is voor mij wel op het randje wat ik achter elkaar kan lopen hoorMaar goed, laters!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik vul de werkelijkheid aan met een beetje geslijm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |