quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vraag het aan de niet witte mensen, witte mensen hebben hier geen zeggenschap in idd.
gnagnagnaghagaquote:
Hihihihihihihihihiquote:
Hoorde daar niet meer bij? iets met de big K?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:23 schreef Oberkullie het volgende:
En dan word ik ook nog arrogant genoemd door mevrouw doekje, tyf op joh.
Ohja, dan ben ik degene die hier abnormaal doet, ja.quote:
Wat een sloerie opmerking weer met je schimmel smoelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:23 schreef Oberkullie het volgende:
En dan word ik ook nog arrogant genoemd door mevrouw doekje, tyf op joh.
racist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een sloerie opmerking weer met je schimmel smoel
Nogal ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, dan ben ik degene die hier abnormaal doet, ja.
Dat is gewoon hoe witte mensen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel even over de pijn in je kontje bn maagdje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel even over de pijn in je kontje bn maagdje.
Jaja, jahoor.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:22 schreef Murdera het volgende:
Chai ken je "best of cuntry living" al?
Hij is net weer weg maar komt zo weer zei die.quote:
Knusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is net weer weg maar komt zo weer zei die.
Ja.quote:
Krijg je daar nu ook een warm gevoel van binnen van?quote:
quote:
Sorry, dat verhaal vertellen we alleen aan blanken.quote:
proestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry, dat verhaal vertellen we alleen voor blanken.
Ben zo white als fuckquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry, dat verhaal vertellen we alleen aan blanken.
You wish.quote:
Doe je toch wel ook al zeggen mensen neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef Crip het volgende:
zou ik deze lipstick halen morgen?
[ afbeelding ]
Precies, dan zeggen mensen nee, maar dan ga je argumenten verzinnen voor jezelf waardoor je het toch gaat halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je toch wel ook al zeggen mensen nee
Dit dus, idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen idee, dat weet ik nooit van te vorenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar gaat de volgende vlog over?
Ik vraag het aan de niet witte mensen, witte mensen hebben hier geen zeggenschap in idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
als jij daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! kalifaat is elders. Succes daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vraag het aan de niet witte mensen, witte mensen hebben hier geen zeggenschap in idd.
dus alleen stimo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ho ho ze is wel licht hequote:
Hihi nee k blijf lkkrquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
FOK! kalifaat is elders. Succes daar.
Mag ook. Wij zijn wel tolerantquote:
Ziet er wel heel mat uit hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat ze hem op gaat eten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, dan zeggen mensen nee, maar dan ga je argumenten verzinnen voor jezelf waardoor je het toch gaat halen.
Doe je dat ook met afvallen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, dan zeggen mensen nee, maar dan ga je argumenten verzinnen voor jezelf waardoor je het toch gaat halen.
Is ook matte lipstick. MAC matte lijn sws supermattequote:
Nee, haal vandaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
*wordtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Goh, wat leuk het word weer eens tegen mij gekeerd.
Verzin eens wat nieuws
Morgen heb ik de auto, ;s. Moe naar maastricht.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Is ook matte lipstick. MAC matte lijn sws supermatte
Je hebt nog retro matte van mac dan voelt je mond als een korstige anus
Donkerpaars is wel mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Morgen heb ik de auto, ;s. Moe naar maastricht.
Is wel sexy kleur, maar ben nog aan t twijfelen of ik nie donkerpaars pak of blauw.
Haha ja ligt eraan, sws altijd goed scrubben en lippenbalsem ervoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.
Vind mat niet altijd mooi. Lijkt zo gauw op een soort schoolbord.
Dan morgen ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Is wel sexy kleur, maar ben nog aan t twijfelen of ik nie donkerpaars pak of blauw.
Nee, en ook niet zo de behoefte aan, maar kan mij wel een voorstelling maken waar het naar smaaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, je hebt het wel 'ns geproefd?
Beter gewoon beffen. Half uurtje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, en ook niet zo de behoefte aan, maar kan mij wel een voorstelling maken waar het naar smaakt
Gast jij eet toch allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, en ook niet zo de behoefte aan, maar kan mij wel een voorstelling maken waar het naar smaakt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter gewoon beffen. Half uurtje.
Fascinerend hè. Denk toch aan een of ander complex met zijn eigen prostaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Wrm is hij zo mad
SEX / zou je je vriendin jou met een voorbinddildo laten nemen?
o ja jij woonde in shittard tog xDquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter gewoon beffen. Half uurtje.
Uiteraard. Pas beffen na een soda bad van 20 minutenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel eerst even in de week zetten he.
die gast is sws mergooltje, zie zijn posts in NWS (of waar dan ook, eigk)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Wrm is hij zo mad
SEX / zou je je vriendin jou met een voorbinddildo laten nemen?
En flink wat olie is ook wel fijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Pas beffen na een soda bad van 20 minuten
Wat voor olie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En flink wat olie is ook wel fijn.
ingeoliede tetten over je rug nou al geprobeerd Hoink?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:20 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben even weg en ik zie al weer dat mensen te dorstig zijn om mij de loef af te steken dat ze te gretig opmerkingen letterlijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |