Hoeveel heb je er nodigquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:22 schreef qltel het volgende:
Ik heb ze al in allerlei formaten gevonden, alhoewel ik me ook wel afvraag hoeveel mensen al die fotokokertjes bewaard hebben. Ooit moeten ze toch op zijn.
Hier de meeste ook wel denk ik. Maar ik vind het ook niet erg als ze me aanspreken, zeker niet als ze dan meteen zo geïnteresseerd zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:23 schreef qltel het volgende:
[..]
1 van de bekendste cachers hier uit de regio werkt bij de recherche. Het hele korps hier weet wat geocaching is..
quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig.
https://www.aliexpress.co(...)95&priceBeautifyAB=0
Nee, is zeker niet erg, alhoewel ik het nog niet heb meegemaakt. Alhoewel, ik heb 1x een cache in een politiebureau gedaan en toen ik me daar aan de balie meldde wisten ze wel gelijkw aar ik voor kwam.quote:[..]
Hier de meeste ook wel denk ik. Maar ik vind het ook niet erg als ze me aanspreken, zeker niet als ze dan meteen zo geïnteresseerd zijn. Heb denk ik wel een half uur staan kletsen met ze.
Mijn enige cache was een curver bak. Maar die is al een tijdje weg. Heb wel nog wat liggen voor een nieuwe. PVC pijp met schroefdoppen bijv. Ook nog ergens een paar nano dingetjes liggen, maar die ben ik zonder ze verstopt te hebben al telkens kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:36 schreef qltel het volgende:
[..]dat wist ik niet..
Maar ik gebruik altijd van deze..
[ afbeelding ]
[..]
Nee, is zeker niet erg, alhoewel ik het nog niet heb meegemaakt. Alhoewel, ik heb 1x een cache in een politiebureau gedaan en toen ik me daar aan de balie meldde wisten ze wel gelijkw aar ik voor kwam.
Op een koude zeer winderige dag vroeg twee politiemannen zich ook af wat (ik) een motorrijder op zijn buik op een steiger bij de zeesluis van Kornwerderzand aan het doen was. Kort uitgelegd wat voor spel het was, één van de mannen verzint opeens dat een collega van hun ook cacher is en belt hem even op om te voor mij te informeren waar deze cache verstopt zou zijn. Zo werd het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ooit door de politie aangesproken toen ik er een zocht. Bleek een bekende homo ontmoetings plek te zijn vlakbij een scouting. Uitgelegd wat ik deed en dat vonden ze wel interessant en 1 van de agenten wilde het ook gaan doen na mijn uitleg
.
Hahaha geweldig tochquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:43 schreef nanuk het volgende:
[..]
Op een koude zeer winderige dag vroeg twee politiemannen zich ook af wat (ik) een motorrijder op zijn buik op een steiger bij de zeesluis van Kornwerderzand aan het doen was. Kort uitgelegd wat voor spel het was, één van de mannen verzint opeens dat een collega van hun ook cacher is en belt hem even op om te voor mij te informeren waar deze cache verstopt zou zijn. Zo werd het toch nog gezellig.
in Almelo. 2x gevonden alquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk hé. En in andere landen hoeft dat helemaal niet..![]()
Waar ligt de cache ergens?
[..]
Ik heb ze al in allerlei formaten gevonden, alhoewel ik me ook wel afvraag hoeveel mensen al die fotokokertjes bewaard hebben. Ooit moeten ze toch op zijn.
Hier voor de deur ligt er 1 van een halve meter lang. En je vind wel meer grotere.
Je kunt bij je zoekopdracht filteren op cache size. Volgens mij kan dit ook met een gratis account. Wat ik meestal zelf doe is filteren op een bepaald aantal favorieten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:03 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar formaatje fotorolletje gevonden, hoewel er toch een flink aantal in de bosjes/park/bos lagen.
Ik lieg trouwens, 1 keer een tupperwarebakje formaat broodtrommeltje. Mét een heuse 'schat'
Zeker, de mode is er weer vanaf. De smartphone-bezitters zijn na het geocachen druk bezig geweest met Pokemon-go en hebben nu vast weer wat anders gevonden.quote:Op zondag 23 september 2018 18:35 schreef trainfreak het volgende:
Amai, al 95 dagen geen reacties meer..
Hoe was jullie geocache zomer?
Lijkt me dat je hier op -4 uitkomt en niet -2.quote:B = 7 – 20, = -13 = 2
"Getallen in de tekst tellen niet mee."quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijkt me dat je hier op -4 uitkomt en niet -2.
Maar goed, als ik 7 - 20 op Stapeltellen.nl invul, is de uitkomst 0. En dat is waarschijnlijk het getal dat je moet hebben
Niet op het event, maar dit jaar zijn we met ons groepje wel rond Hoorn gaan cachen en dat beviel ons zeer goed!quote:Op dinsdag 4 december 2018 17:00 schreef Reintji het volgende:
Opgegeven voor het Hoorns cache event. Nog niet eerder geweest, ben wel benieuwd. Nog fokkers daar daar geweest zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |