Bij mij nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee, maar dat zeiden de bookies.
Ondanks dat de winnaar van de 400 vaak ook de winnaar van de 200 is, is het toch echt een hele andere afstand. Vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:54 schreef Aguero het volgende:
Ye doet het hier wel een stuk beter dan op de 400.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een saai einde van de avond zo.
quote:
Morgen is na het slapen.quote:
Ja tot straks.quote:
Beetje doodgebloed zo inderdaad. Zeker na de pakhazenparade,quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een saai einde van de avond zo.
Is ook een totaal andere afstand. 200 is nog leuk om te doen, 400 is kapotmakerij. Maar de voldoening als je gefinisht bent is groot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ondanks dat de winnaar van de 400 vaak ook de winnaar van de 200 is, is het toch echt een hele andere afstand. Vind ik persoonlijk.
Hij is jarig vandaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Herman heeft het ook wel gehad zo te zien.
Wel baas dat ie tot 5u gewoon nog aan het werk is, en vanavond weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krijgt dus de hele dag visite over de vloer. Zal hij blij mee zijn.
Fijn dat je zelfs om 5 uur nog aan me denkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ambr0sius is het hier niet mee eens.
Ze neukte al met die andere NOS verslaggever, dus dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie net het interview van Femke Heemskerk, maar aan het begin was dit nu een verkapte flirt van haar met de interviewer van de nos?
Dat verklaart inderdaad een hoop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Ze neukte al met die andere NOS verslaggever, dus dat zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |