Ik vond dat ook zo'n vage opmerking op zo'n moment...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie net het interview van Femke Heemskerk, maar aan het begin was dit nu een verkapte flirt van haar met de interviewer van de nos?
Ja. En iets vergelijkbaars was er op het afgelopen WK ook. Maar kan mij ook voorstellen dat ze elkaar zo vaak spreken, dat het een onderling grapje is. Al klinkt het toch wel heel apart steeds.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie net het interview van Femke Heemskerk, maar aan het begin was dit nu een verkapte flirt van haar met de interviewer van de nos?
Wat een farce weer, zat er natuurlijk wel aan te komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef swimmie86 het volgende:
België start niet op de 4x200 vrij. Croenen wil verzekering van finale estafette hebben en daarvoor moet Timmers zwemmen en Timmers wil niet zwemmen omdat hij ervoor de 100 vrij zwemt.
Was toch al voor het toernooi duidelijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef swimmie86 het volgende:
België start niet op de 4x200 vrij. Croenen wil verzekering van finale estafette hebben en daarvoor moet Timmers zwemmen en Timmers wil niet zwemmen omdat hij ervoor de 100 vrij zwemt.
Niet echt zeker, anders had Timmers ook gewoon individueel 200 vrij kunnen zwemmen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Was toch al voor het toernooi duidelijk?
Ja klopt. En nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:13 schreef fliert het volgende:
Gisteravond gezien op de BBC, syncroonduiken.
2 Chinese jongens nemen een aanloop en duiken volkomen gelijk van een 10 meter (!) hoge toren. Niks bommetjes, het water beweegt amper. Waanzin. Punten van de jury: negens en tienen.
Treurig gedrag van die King, ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
Wat mij gisteren wel opviel is hoe andere er met dopingzondaars omgesprongen wordt dan in het wielrennen. Dat boegeroep, dat vingertje van King, dat weigeren handen te schudden, de reacties van andere zwemmers. Dit ook: http://m.sporza.be/#!/sni(...)86cec9976f39b82d4b83
Nee hoor, was een stuk over het borstcrawlkeerpunt. Mooi uitgelegdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Reijns? Was ie weer aan het raaskallen?
Hè, daar gaat onze zevende plek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Belgen starten toch op de 4x200. Gelukkig maar.
Ah ok. Dat soort technische dingen zijn wel interessant en vaak onderbelicht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, was een stuk over het borstcrawlkeerpunt. Mooi uitgelegd
Als hij gewoon een goede tijd neerzet gaat ie met twee vingers in de neus naar de halve finalequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef Szura het volgende:
Eens kijken of 'Sebas' nog wat in petto heeft...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij gewoon een goede tijd neerzet gaat ie met twee vingers in de neus naar de halve finale
Ik heb nog wel wat tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das mooi.
Je moet wel nog even 5 heats geduld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |