abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2003 @ 12:31:08 #76
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_11287844
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:57 schreef mellow_dtc het volgende:
Die man kan mooie verhalen verzinnen. Weet je wel hoeveel de media voor zijn hoaks betalen?? genoeg, dat is zeker!
hoe bedoel je verzinnen?
wat is er verzonnen volgens jou?
  woensdag 25 juni 2003 @ 20:10:48 #77
11013 MolMan
Pagina 888
pi_11375531
Hahahaha, wat een onzin!

Kijk, het is volstrekt onschuldig en als je denkt dat dit waar is, blijf vooral zo denken. Maar een reality check zo nu en dan zal je geen kwaad doen.

I've said it before, and I'll say it again...aye carumba!
  woensdag 25 juni 2003 @ 22:11:52 #78
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11378499
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:10 schreef MolMan het volgende:
Hahahaha, wat een onzin!

Kijk, het is volstrekt onschuldig en als je denkt dat dit waar is, blijf vooral zo denken. Maar een reality check zo nu en dan zal je geen kwaad doen.

Dat "Hahahaha" is natuurlijk niet zo moeilijk psychologisch te verklaren. Verder: je zou ook de onderzoeken eens kunnen lezen, uhm, voor een "reality check". Hahahaha.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  donderdag 26 juni 2003 @ 15:23:12 #79
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_11391933
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:10 schreef MolMan het volgende:
Hahahaha, wat een onzin!

als jij t zegt...

sommige mensen, zoals jij, willen dingen niet geloven en die lachen het maar uit.. omdat het gewoon niet kan.. zoals ooit beweerd werd dat de aarde rond was

w8 maar af tot die dna test afgerond is en het idd iets niet van deze aarde is, kijken hoe je (iedereen) het dan onderuit probeert te schoppen..

fijne vakantie verder
lees die text eens voor de gein

donderdag 31 juli 2003 @ 16:30:38 #80
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12143688
de laatste onderzoeksresultaten zouden nu inmiddels gearriveerd moeten zijn...maar nog niets...

[Dit bericht is gewijzigd door err op 31-07-2003 16:54]

dinsdag 5 augustus 2003 @ 12:47:55 #81
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_12233582
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:30 schreef err het volgende:
de laatste onderzoeksresultaten zouden nu inmiddels gearriveerd moeten zijn...maar nog niets...
ja
nog steeds nix
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:48:53 #82
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12234866
Toch wel interessante resultaten tot nu toe. Is het een beetje een betrouwbaar lab waar dit alles gebeurt?

Heb net die laatste update gelezen en ben nu wel erg benieuwd naar de volgende update.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 08:33:52 #83
44699 err
pi_12373582
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Toch wel interessante resultaten tot nu toe. Is het een beetje een betrouwbaar lab waar dit alles gebeurt?

Heb net die laatste update gelezen en ben nu wel erg benieuwd naar de volgende update.

het zijn de meest gerenomeerde labs die er zijn volgens de auteur...onder anderen het lab dat het DNA onderzoek deed naar de Kennewick man..

Okee...20/8 is er weer een update geweest. Koude douche: Er is geen nucleair DNA aangetroffen. Het materiaal is ingevroren en men wacht tot de DNA onderzoeksmethoden genoeg ontwikkeld zijn om alsnog N-DNA eruit te krijgen

Ze gaan nu uitgebreid laten onderzoeken waarom het bot zo absurd hard is en een een "Nulde" achtige reconstructie van de schedel laten maken,

vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:57:14 #84
44699 err
  donderdag 23 september 2004 @ 12:34:06 #85
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22149102
voor al diegene die het StarChild project hebben gevolgd !...er is een compleet niuewe website gemaakt met updates voor 2004

http://www.starchild-uk.com/

er zit ook een zeer ionteresante Flash animatie bij !

http://homepage.ntlworld.com/andrew.johnson907/findingsflash.htm
  donderdag 23 september 2004 @ 13:00:32 #86
44699 err
pi_22149595
cool, had vorige week weer 's gekeken maar zag niks nieuws. FF tjekke
  donderdag 23 september 2004 @ 13:08:19 #87
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22149743
En welke updates zijn er precies? Ik ben te lui om constant websites door te gaan nemen eigenlijk
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 23 september 2004 @ 14:00:08 #88
44699 err
pi_22150897
download die flash-slideshow waar heel veel fotos van recent onderzoek worden getoond met veel mysterieuze zaken..

http://www.ukffd.org/Starchild-NewData.exe
pi_22150968
Heel interessant, maar ik denk dat we het wat dichter bij huis moeten zoeken.

Het lijkt mij meer een ernstige vorm het Kabuki Syndroom in combinatie met een waterhoofd. Zeer zeldzaam, maar het komt voor. http://home.planet.nl/~kabuki/KSfacts.html

Waar was het 'kind' ook alweer gevonden?
pi_22151276
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 20:13 schreef smd_boromir het volgende:

zijn er mensen bekent met: Het Ware Aardverhaal van Def P?
(ik zal ff een linkje opzoeken met de tekst voor de mensen die hem niet kennen)
In ieder geval, das een redelijk complete beschrijving van de theorie over de 10e planeet (Nibiru)
Nu zit daar een heel stuk in over de uiteindelijk evacuatie van de Annunaki (de bewoners van Nibiru, vrij vertaald: Zij die van boven kwamen) en de kwestie van de half Annunaki / half mensen.
Ja ik denk dat de meeste TRU-Fok!kers hier wel weet van hebben. Ik in iedergeval wel.
Maar wat wil je hiermee zeggen? Dat de starchild een Annunaki-Mens is/was?
  donderdag 23 september 2004 @ 14:40:44 #91
44699 err
pi_22151684
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:02 schreef DonGorgon het volgende:
Heel interessant, maar ik denk dat we het wat dichter bij huis moeten zoeken.

Het lijkt mij meer een ernstige vorm het Kabuki Syndroom in combinatie met een waterhoofd. Zeer zeldzaam, maar het komt voor. http://home.planet.nl/~kabuki/KSfacts.html

Waar was het 'kind' ook alweer gevonden?
heb je de moeite genomen de informatie door te lezen? Hier zijn een team wetenschappers al 5 jaar mee bezig, dus verdiep je erst even voordat je met je armleuning conclusies komt.
pi_22195011
tsja.. heb even die site bekeken... Maar er kloppen toch een aantal dingen niet..

bijvoorbeeld:
quote:
When put into EDTA, the normal solvent for human bone, the Starchild should have dissolved within a week, or perhaps less since it is less than half as thick as normal human bone. 10 weeks later the Starchild bone had not dissolved a bit.
Echter als je het pdf'je leest van de DNA testen, lees je dat ze fragmenten bot in hetzelfde EDTA gelegd hebben (is standaard procedure bij DNA testen) maar daaar rapporteren ze niets vreemds over.
Dus in het lab kunnen ze blijkbaar wel bot oplossen met EDTA... vreemd...

Dan is er de veel belovende aankodiging van de DNA test, die zou bewijzen dat het buitenaards of hybride is. Niet dus..
ze hebben geen greintje vreemd buitenaards DNA gevonden... Reden is dat ze wel het DNA van de moeder hebben gevonden, echter de techniek was nog niet zover dat ze vaderlijk DNA kunnen testen, dus de vader moest dan buitenaards zijn..
Maar....
Ze hebben wel een X en Y chromosoom gevonden.. Aangezien een Y chromosoom alleen maar van een man kan komen, heeft het kind zowel een menselijke vader, als moeder..

Verder lijkt het volgende plaatje aardig op de schedel:

kind lijdt aan een "waterhoofd"

Dus schedel had een menselijke vader en moeder, uiterlijk lijkt verdacht veel op een "waterhoofd" en er is geen enkel stukje bewijs dat het niet aards is...

Pseudowetenschap ten top...

Alleen al omdat:
-ze stellen dat ze wel 50 wetenschappers hebben geraadpleegd, maar namen geven ze niet...
-ze geen onafhankelijke visie hebben, maar ervanuit gaan dat het een "grey" betreft.
-ze aanwijzingen voor een aardse oorzaak, gewoon negeren of omdraaien.. (voorbeeld is dat het kind veel grotere hersenen zou hebben gehad in vergelijking met gewone mensen... Dat de schedel ook gevuld kan zijn met hersenvocht, de oorzaak van een "waterhoofd", negeren ze)
quote:
the Starchild may well have had a brain very unlike a human brain, which supports the argument that it might have been an alien or an alien-human hybrid.
-ze het uiterlijk steeds verklaren met het plaatje wat de meesten hebben van een "grey". "Normale" oorzaken bespreken ze niet eens..
quote:
Based on such a greatly reduced
attachment area, the mandible size these muscles could have secured would be equally
reduced, and such a reduced lower face area is also a hallmark of Grays and their hybrids.
ps. er is geen team van wetenschappers al 5 jaar bezig om het mysterie te ontrafelen. Het zijn twee mannen, Pye en Bean, die blijven leuren met de schedel.. Er is echter wel onderzocht door wetenschappers, zoals bijvoorbeelde de genoemde DNA test.

PDF DNA test
Pseudowetenschappelijke analyse van de schedel
Kritiek op de analyse

[ Bericht 25% gewijzigd door The_stranger op 25-09-2004 15:22:50 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_22195108
hebben buitenaardse 'wezens' wel een schedel?
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:41:16 #94
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22195479
mist iemand nmet een waterhoofd ook resonatie ruimtes en de specefieke hersenophangpunten die in een menselijke schedel zich bevinden ?

P.S. ik heb de schedel in mijn handen gehad en vond het toch een zeer vreemd ding wat ik geen enkele manier met een huidioge menselijke schedel kon vergelijken
  zaterdag 25 september 2004 @ 16:06:34 #95
44699 err
pi_22195985
waar heb jij die in je handen gehad
  zaterdag 25 september 2004 @ 16:10:25 #96
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22196043
bij de lezing van Loyd Pye in Hotel krasnapolski te A'dam !
pi_22220662
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:59 schreef Nyrem het volgende:
het hoeft idd niet, maar het is wel veruit het meest waarschijnlijk
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 26 september 2004 @ 23:21:05 #98
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22226440
sorry verkeerd begrepen !

[ Bericht 41% gewijzigd door merlin693 op 26-09-2004 23:27:42 ]
pi_22229967
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:41 schreef merlin693 het volgende:
mist iemand nmet een waterhoofd ook resonatie ruimtes en de specefieke hersenophangpunten die in een menselijke schedel zich bevinden ?
Ik heb geen idee, ik ben niet zo ver op de hoogte van dat soort aandoeningen. Ik zeg ook niet dat een waterhoofd de reden is voor de vervorming.
Echter er is geen enkele reden, aanwijzing, vermoeden dat het een buitenaardse schedel betreft. Afgezien de vreemde vorm, zijn er alleen maar bewijzen dat het aards is.
uitslag van de DNA test:
-beide schedels geen moeder-kind relatie
-"alien" schedel geen buitenaards DNA aangetroffen, wel een Y chromosoom, duidend op een aardse vader
-geen enkele vreemde characteristieken aangetroffen wat ook maar een schijn heeft van iets vreemds, onverwachts.

Ondanks dat deze feiten duidelijkde "alien"theorie ontkrachten, blijven ze volhouden dat het een hybride moet zijn. Deugdelijk wetenschappelijk onderzoek verlangt een hypothese, maar als er bewijzen zijn tegen die hypothese, dan zal er een andere hypothese gevormd moeten worden.. Hier blijven ze echter stug volhouden aan het originele idee..
Zelfs in hun begin analyse, dus nog voor de DNA test, zijn ze al bevooroordeeld. Elke alinea wordt de vergelijking aangehaald met een plaatje op een boek over aliens (greys). Verder staat het vol met aannames die voor feiten worden aangenomen.
quote:
P.S. ik heb de schedel in mijn handen gehad en vond het toch een zeer vreemd ding wat ik geen enkele manier met een huidioge menselijke schedel kon vergelijken
Toch is uit de DNA test gekomen dat het op zijn minst een hybride is, waarschijnlijk (door aanwezigheid van een normaal Y chromosoom) een volledig mens... Vervormingen, om wat voor reden dan ook kunnen vrij onmenselijke resultaten hebben

Ook al kun je hier nog wel een menselijke schedel in herkennen, ook dit is een vrij onmenselijke vervorming...

en als laatste plaats ik toch vraagtekens bij het zogenaamde non-profit gehalte van het hele project.
Je mag een donatie doen van $50, $100, $250, $500, $1000, $1500. Mocht na alle testen blijken dat het geen alien is, gaat het overgebleven geld terug naar de donateurs. Ook als er geen bepaald bedrag wordt opgehaald ($30.000) dat gaat al het geld terug. Behalve naar de mensen sie 50 en 100 dollar hebben gestort, zij krijgen niets terug. Dit heeft twee redenen:

-er moet geld besteed worden om een DNA lab te vinden
-50 of 100 dollar verliezen maakt je niet bankroet

Punt twee ruikt, nee stinkt naar oplichting. Ik denk dat 90% van de donateurskleine bedragen, dus 50 of 100 dollar zullen doneren.. Zij zijn hun geld dus sowieso kwijt.
Punt een is ook onzin, een DNA lab vinden kost niet veel geld, zelfs als je uurloon gaat berekenen voor het zoeken, zou je niet veel kwijt zijn, er zijn immers geen honderden labs die DNA kunnen testen, dus met een gouden gids en internet ben je in een uurtje klaar...
quote:
Third, we’re setting specific goals. We need at least $30,000 to begin work on the first of October. If $30,000 has not been donated, we will return in full every donation of $250 or more. Donations of $100 or $50 will not be returned because: (1) Some money must be spent determining which DNA lab to contract with for the testing; and (2) losing $50 or $100 won’t break anyone’s bank account.
Al met al een bijzonder spannend verhaal, vol met pseudowetenschap, discutabele praktijken en een heleboel wishful thinking.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24550625
Interessant tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')