quote:hoe bedoel je verzinnen?
Op zaterdag 21 juni 2003 18:57 schreef mellow_dtc het volgende:
Die man kan mooie verhalen verzinnen. Weet je wel hoeveel de media voor zijn hoaks betalen?? genoeg, dat is zeker!
Kijk, het is volstrekt onschuldig en als je denkt dat dit waar is, blijf vooral zo denken. Maar een reality check zo nu en dan zal je geen kwaad doen.
quote:Dat "Hahahaha" is natuurlijk niet zo moeilijk psychologisch te verklaren. Verder: je zou ook de onderzoeken eens kunnen lezen, uhm, voor een "reality check". Hahahaha.
Op woensdag 25 juni 2003 20:10 schreef MolMan het volgende:
Hahahaha, wat een onzin!Kijk, het is volstrekt onschuldig en als je denkt dat dit waar is, blijf vooral zo denken. Maar een reality check zo nu en dan zal je geen kwaad doen.
quote:als jij t zegt...
Op woensdag 25 juni 2003 20:10 schreef MolMan het volgende:
Hahahaha, wat een onzin!Kijk, het is volstrekt onschuldig en als je denkt dat dit waar is, blijf vooral zo denken. Maar een reality check zo nu en dan zal je geen kwaad doen.
sommige mensen, zoals jij, willen dingen niet geloven en die lachen het maar uit.. omdat het gewoon niet kan.. zoals ooit beweerd werd dat de aarde rond was
w8 maar af tot die dna test afgerond is en het idd iets niet van deze aarde is, kijken hoe je (iedereen) het dan onderuit probeert te schoppen..
fijne vakantie verder ![]()
lees die text eens voor de gein
[Dit bericht is gewijzigd door err op 31-07-2003 16:54]
quote:ja
Op donderdag 31 juli 2003 16:30 schreef err het volgende:
de laatste onderzoeksresultaten zouden nu inmiddels gearriveerd moeten zijn...maar nog niets...
Heb net die laatste update gelezen en ben nu wel erg benieuwd naar de volgende update.
quote:het zijn de meest gerenomeerde labs die er zijn volgens de auteur...onder anderen het lab dat het DNA onderzoek deed naar de Kennewick man..
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Toch wel interessante resultaten tot nu toe. Is het een beetje een betrouwbaar lab waar dit alles gebeurt?Heb net die laatste update gelezen en ben nu wel erg benieuwd naar de volgende update.
Okee...20/8 is er weer een update geweest. Koude douche: Er is geen nucleair DNA aangetroffen. Het materiaal is ingevroren en men wacht tot de DNA onderzoeksmethoden genoeg ontwikkeld zijn om alsnog N-DNA eruit te krijgen ![]()
Ze gaan nu uitgebreid laten onderzoeken waarom het bot zo absurd hard is en een een "Nulde" achtige reconstructie van de schedel laten maken,
Ja ik denk dat de meeste TRU-Fok!kers hier wel weet van hebben. Ik in iedergeval wel.quote:Op woensdag 7 mei 2003 20:13 schreef smd_boromir het volgende:
zijn er mensen bekent met: Het Ware Aardverhaal van Def P?
(ik zal ff een linkje opzoeken met de tekst voor de mensen die hem niet kennen)
In ieder geval, das een redelijk complete beschrijving van de theorie over de 10e planeet (Nibiru)
Nu zit daar een heel stuk in over de uiteindelijk evacuatie van de Annunaki (de bewoners van Nibiru, vrij vertaald: Zij die van boven kwamen) en de kwestie van de half Annunaki / half mensen.
heb je de moeite genomen de informatie door te lezen? Hier zijn een team wetenschappers al 5 jaar mee bezig, dus verdiep je erst even voordat je met je armleuning conclusies komt.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:02 schreef DonGorgon het volgende:
Heel interessant, maar ik denk dat we het wat dichter bij huis moeten zoeken.
Het lijkt mij meer een ernstige vorm het Kabuki Syndroom in combinatie met een waterhoofd. Zeer zeldzaam, maar het komt voor. http://home.planet.nl/~kabuki/KSfacts.html
Waar was het 'kind' ook alweer gevonden?
Echter als je het pdf'je leest van de DNA testen, lees je dat ze fragmenten bot in hetzelfde EDTA gelegd hebben (is standaard procedure bij DNA testen) maar daaar rapporteren ze niets vreemds over.quote:When put into EDTA, the normal solvent for human bone, the Starchild should have dissolved within a week, or perhaps less since it is less than half as thick as normal human bone. 10 weeks later the Starchild bone had not dissolved a bit.
-ze het uiterlijk steeds verklaren met het plaatje wat de meesten hebben van een "grey". "Normale" oorzaken bespreken ze niet eens..quote:the Starchild may well have had a brain very unlike a human brain, which supports the argument that it might have been an alien or an alien-human hybrid.
ps. er is geen team van wetenschappers al 5 jaar bezig om het mysterie te ontrafelen. Het zijn twee mannen, Pye en Bean, die blijven leuren met de schedel.. Er is echter wel onderzocht door wetenschappers, zoals bijvoorbeelde de genoemde DNA test.quote:Based on such a greatly reduced
attachment area, the mandible size these muscles could have secured would be equally
reduced, and such a reduced lower face area is also a hallmark of Grays and their hybrids.
het hoeft idd niet, maar het is wel veruit het meest waarschijnlijkquote:Op zondag 1 december 2002 22:59 schreef Nyrem het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben niet zo ver op de hoogte van dat soort aandoeningen. Ik zeg ook niet dat een waterhoofd de reden is voor de vervorming.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:41 schreef merlin693 het volgende:
mist iemand nmet een waterhoofd ook resonatie ruimtes en de specefieke hersenophangpunten die in een menselijke schedel zich bevinden ?
Toch is uit de DNA test gekomen dat het op zijn minst een hybride is, waarschijnlijk (door aanwezigheid van een normaal Y chromosoom) een volledig mens... Vervormingen, om wat voor reden dan ook kunnen vrij onmenselijke resultaten hebbenquote:P.S. ik heb de schedel in mijn handen gehad en vond het toch een zeer vreemd ding wat ik geen enkele manier met een huidioge menselijke schedel kon vergelijken
Al met al een bijzonder spannend verhaal, vol met pseudowetenschap, discutabele praktijken en een heleboel wishful thinking.quote:Third, we’re setting specific goals. We need at least $30,000 to begin work on the first of October. If $30,000 has not been donated, we will return in full every donation of $250 or more. Donations of $100 or $50 will not be returned because: (1) Some money must be spent determining which DNA lab to contract with for the testing; and (2) losing $50 or $100 won’t break anyone’s bank account.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |