abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7100928
P.T. Barnum had nog wel vreemdere kostgangers...
I´m back.
  maandag 2 december 2002 @ 13:19:26 #27
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
P.T. Barnum had nog wel vreemdere kostgangers...
wie?
the internet makes you stupid
pi_7101041
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:19 schreef eRR_ het volgende:

[..]

wie?

P.T. Barnums reizende gezelschap van freaks...
I´m back.
  maandag 2 december 2002 @ 13:26:40 #29
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7101084
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:58 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Volgens de legende omdat de hybrides in "remote villages" opgroeien (de legende waart idd rond in een afgelegen jungle gebied in Z. Amerika) en rond hun 6e levensjaar worden de hybrides "opgehaald" en zodoende dus nooit meer terug gezien.

Ik heb even gekeken of ik er wat meer over kon vinden van starchilds die op aarde leven. Op deze site staan wat getuige verklaringen van mensen die beweren dat ze zijn bevrucht door aliens.

http://www.homepages.hetnet.nl/~pollie_37/Starchild.htm

www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  maandag 2 december 2002 @ 13:31:50 #30
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 13:26 schreef forza22 het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken of ik er wat meer over kon vinden van starchilds die op aarde leven. Op deze site staan wat getuige verklaringen van mensen die beweren dat ze zijn bevrucht door aliens.

thanx. De legende bestaat dus in ieder geval, en dit is waar de onderzoeker zijn theorieen op baseert. Deze schedel zou dus het eerste bewijs van het bestaan van Starchilds moeten zijn.
pi_7101422
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:26 schreef forza22 het volgende:

[..]

jammer dat er geen recentere gevallen bekend zijn , de laatste dateerd uit 1979 .. wel interessant
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 2 december 2002 @ 13:50:47 #32
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7101430
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:31 schreef eRR_ het volgende:

[..]

thanx. De legende bestaat dus in ieder geval, en dit is waar de onderzoeker zijn theorieen op baseert. Deze schedel zou dus het eerste bewijs van het bestaan van Starchilds moeten zijn.

Misschien, maar er staat nergens op die site dat die kinderen er anders uitzien. dus het is niet zeker of starchilds er wel anders uit zouden zien.
www.hattrick.org
  maandag 2 december 2002 @ 14:35:32 #33
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 13:50 schreef forza22 het volgende:

[..]

Misschien, maar er staat nergens op die site dat die kinderen er anders uitzien. dus het is niet zeker of starchilds er wel anders uit zouden zien.

nee maar wel aannemelijk er vanuit gaand dat het een combi van 2 is. Het plaatje bovenaan dit topic is dan ook een perfecte mix van een mens en een grey..
pi_7102793
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:35 schreef eRR_ het volgende:

[..]

nee maar wel aannemelijk er vanuit gaand dat het een combi van 2 is. Het plaatje bovenaan dit topic is dan ook een perfecte mix van een mens en een grey..

Kom joh, het is gewoon wat de Amerikanen een "freak" noemen, net als The Eliphant Man...
I´m back.
pi_7102845
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom joh, het is gewoon wat de Amerikanen een "freak" noemen, net als The Eliphant Man...

Ik vind de plaatjes ook niet bijzonder.

Hoeveel kindjes worden er niet geboren met de meest vreselijke afwijkingen? Ook met schedel-afwijkingen...

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 2 december 2002 @ 15:14:08 #36
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7102847
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:35 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Denk jij nog steeds dat er een volk van sterrenkinderen is in zuid amerika en dat ze de kinderen meenemen naar hun planeet? of gewoon dat ze bepaalde mensen waar dan ook te wereld bevruchten en dan meenemen?
www.hattrick.org
  maandag 2 december 2002 @ 16:01:41 #37
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 15:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het zo is...ik zeg alleen wat de veronderstelling is. Ik heb geen mening over wat de schedel feitelijk is, omdat ik namelijk niet meer weet dat wat ik lees in de onderzoeken.
En daar kan blijkbaar nog steeds geen conclusie uit worden getrokken.
  maandag 2 december 2002 @ 16:03:19 #38
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_7103843
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:01 schreef eRR_ het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het zo is...ik zeg alleen wat de veronderstelling is. Ik heb geen mening over wat de schedel feitelijk is, omdat ik namelijk niet meer weet dat wat ik lees in de onderzoeken.
En daar kan blijkbaar nog steeds geen conclusie uit worden getrokken.

Tuurlijk kunnen we conclusies trekken. Het is gewoon een alien-mix-schedel, simpel.
Er zijn zoveel alien-achtige schedels gevonden, hoeveel schedels hebben we nodig om dit onder ogen te zien?????
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  maandag 2 december 2002 @ 16:08:20 #39
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7103961
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:03 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we conclusies trekken. Het is gewoon een alien-mix-schedel, simpel.
Er zijn zoveel alien-achtige schedels gevonden, hoeveel schedels hebben we nodig om dit onder ogen te zien?????

Heb je hier ook toevallig een link van met foto's ??
www.hattrick.org
  maandag 2 december 2002 @ 16:08:35 #40
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 15:14 schreef forza22 het volgende:

[..]

Denk jij nog steeds dat er een volk van sterrenkinderen is in zuid amerika en dat ze de kinderen meenemen naar hun planeet? of gewoon dat ze bepaalde mensen waar dan ook te wereld bevruchten en dan meenemen?

nogmaals ik zeg helemaal niet dat ik geloof of het is wat de man denkt dat het is, namelijk (deels) van buitenaardse komaf.
Het zal idd wel een misvorming zijn alhoewel de man dat op zijn beurt wetenschappelijk kan debunken.
En meneer en zijn onderzoekers hebeen meer wetenschappelijke kennis dan ik (geen) op dat gebied, dus wie ben ik om dan om te menen dat de schedel toch echt gewoon van een "freak" moet zijn.

Ik sta open minded tegen over de meeste dingen. Je weet nooit wat de kern van waarheid is in alle vreemde sightings van zovelen getuigen waar je over leest dus wie weet, blijkt de werkelijkheid wel echt zo bizar..en tenslotte zitten we stiekem allemaal te hopen op keihard bewijs voor zoiets.

maandag 2 december 2002 @ 16:19:20 #41
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 16:08 schreef forza22 het volgende:

[..]

Heb je hier ook toevallig een link van met foto's ??

http://www.world-mysteries.com/sar_6.htm#The%20Starchild%20Project

..zoiets?
  maandag 2 december 2002 @ 16:21:41 #42
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_7104284
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:19 schreef eRR_ het volgende:

[..]

[afbeelding]

..zoiets?

Ja zoiets, er zijn veel van dit soort vreemde schedels gevonden..
Een 'grey' ziet er zo uit:

Uhm... ja... ik zie wel overeenkomsten.

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  maandag 2 december 2002 @ 16:30:14 #43
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 16:21 schreef ParAlien het volgende:

Een 'grey' ziet er zo uit: [afbeelding]

dit is volgens jou echt?
  maandag 2 december 2002 @ 16:36:09 #44
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7104590
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:21 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Ja zoiets, er zijn veel van dit soort vreemde schedels gevonden..
Een 'grey' ziet er zo uit: [afbeelding]

Sorry maar deze vind ik dus niet echt lijken. Dus geen overtuigend bewijs
www.hattrick.org
pi_7105653
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:03 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Eerst het bewijs dat aliens überhaupt bestaan en dan nadenken over of die schedels een hybride-mensensoort vertegenwoordigen en hoe dat precies in zijn werk gaat, lijkt mij een betere manier van redeneren... Dan pas eventueel de man met de hamer...
I´m back.
  dinsdag 3 december 2002 @ 13:07:57 #46
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7120687
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerst het bewijs dat aliens überhaupt bestaan en dan nadenken over of die schedels een hybride-mensensoort vertegenwoordigen en hoe dat precies in zijn werk gaat, lijkt mij een betere manier van redeneren... Dan pas eventueel de man met de hamer...

Even los van het feit of het nou een vervorming door de natuur is of een buitenaardse schedel.
Het feit blijft dat men zich hier de handen niet aan wil branden. De mensne die het zouden moeten onderzoeken, onderzoeken het niet.

Als het een 'vervorming' is dan zou dit wetenschappelijk ook interessant zijn. Dat ze dit niet willen onderzoeken klopt dus sowieso niet.

quote:
This is a story about fear! Fear of the Government! Fear of your company boss! Fear of ones career! Fear for ones life maybe? Whatever way you look at it, it is based on fear. How did we allow ourselves to be ruled by fear in this day and age of so-called knowledge, progress and science? You tell me, because I want to know!

Having said that, let me tell you about a single , solitary soul out there who is trying very hard to bring enlightenment to the world in the object of a skull. He calls it the, "Starchild's skull". It may or may not be a child's skull or even a 'Starchild's' skull, but we will never know for sure because , once the experts take one look at it, that's as far as they will go. Not because it isn't interesting or out of the ordinary, but to quote the man who is in possession of it'; "Because they know immediately what it is." Alien!!!!

For years every so called expert on this planet has claimed to have two goals: find (1) proof of alien presence on this world, either in the form of an artifact beyond our present science or in the form of an alien life form. (2) Find the missing links to our past. In order to do the second one they use millions of dollars in public money for their research. Did you think they paid their own way? No! You support this with your taxes! If they can spend thousands wandering around Africa looking for bones and getting all excited when some animals skull turns up they want to claim is an ancestor of man, then why aren't they interested in an equally old skull that is out of this world figuratively and physically?

It has structural anomalies that make it extremely unique both from the point of view of genetics and/or of malfunction because of disease. We don't know because no one who has the expertise to say will handle it. Isn't that odd?

Ignoring the obvious for a minute that it may be the head of a Gray Alien, lets look at the lack of response just from a scientific point of view. If it is human and deformed from decease then we should be even more interested from the medical point of view, as Mr. Pye has put forth the information he has gathered that the density of the bone structure cannot have developed from the effects of our gravity, therefore I say that alone should make the skull invaluable to science as it could mean that it's genetic base was created on another world. NO INTEREST? NONE!

Let's cut the farce! They don't want to handle it because it probably is an alien skull of a gray, which means they have been around a lot longer than we have. And to admit that to the American public is dangerous. Why? Are you not emotionally mature enough to handle this information? Are you going to run screaming out into the streets like a bunch of idiots? That's what the governments of the world believe. As if those who run our world have some uniqueness about them compared to you, the general public.

Lloyd Pye has been trying for a long time now to get enough money to have a DNA test done that will prove this is an alien skull but that costs a lot of money he doesn't have. Yet any two-bit scientist working for a lab can have one done on any old bones he digs up because you foot the bill with your taxes.

I for one would rather be a creation of aliens than descended from the monkeys, no reflection on the monkeys as I am beginning to think they are proving smarter than our scientific community after all.

dinsdag 3 december 2002 @ 13:10:12 #47
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7120730
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:36 schreef forza22 het volgende:

[..]

Sorry maar deze vind ik dus niet echt lijken. Dus geen overtuigend bewijs

of het nou niet of wel echt is, hij lijkt wel behoorlijk echt hoor. Echter kan volgens mij niet, kan wel maar dan zou het nog moeten bewegen.
  dinsdag 3 december 2002 @ 13:13:51 #48
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7120814
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:10 schreef Nyrem het volgende:

[..]

of het nou niet of wel echt is, hij lijkt wel behoorlijk echt hoor. Echter kan volgens mij niet, kan wel maar dan zou het nog moeten bewegen.

Het gaat hier om starchilds, dit zou dan eerder echt een buitenaards wezen zijn en geen starchild
www.hattrick.org
  dinsdag 3 december 2002 @ 13:17:42 #49
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7120894
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:13 schreef forza22 het volgende:

[..]

Het gaat hier om starchilds, dit zou dan eerder echt een buitenaards wezen zijn en geen starchild

starchilds schijnen zgn hybriden te zijn; kruising mens / grey
  dinsdag 3 december 2002 @ 13:55:28 #50
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7121541
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:17 schreef Nyrem het volgende:

[..]

starchilds schijnen zgn hybriden te zijn; kruising mens / grey

Dat klopt ja, maar ik vind het totaal niet op een mens lijken. dus voor mij geen starchild en daar ging het om.
www.hattrick.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')