abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2002 @ 21:15:54 #1
7966 eRR_

deze onderzoeker denkt dat de schedel toebehoort aan een alien-human hybride..
DNA tests en analyses staan allemaal op de site

http://www.starchildproject.com/

the internet makes you stupid
pi_7092270
Ja en ??

Volgens mij was het niet de bedoeling om een plaatje met een link er neer te gooien ??? Wat wil je met deze post bereiken ??

Je kan beter een vraagstelling of iets er in zetten ..

Zo iets als :

Vinden jullie dit een leuk forum ???

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_7092419
Vergroeing van de schedel , er zijn ook schedels gevonden met horentjes erop , ook een variant hier op
Soldaat bij de verbindingsdienst
  zondag 1 december 2002 @ 22:59:36 #5
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7093910
quote:
Op zondag 1 december 2002 21:56 schreef Antagonist het volgende:
Vergroeing van de schedel , er zijn ook schedels gevonden met horentjes erop , ook een variant hier op
Dat is het dus niet, als je het hele rapport had gelezen wist je dit.
pi_7094580
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:59 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat is het dus niet, als je het hele rapport had gelezen wist je dit.

Hmmm, ik heb juist wat anders gelezen... iets in de richting van "kan natuurlijk een normale vergroeing zijn...".
Ik zal even zoeken waar ik dat ook alweer las.

Ben trouwens benieuwd wat zo'n DNA test op zal leveren, vind ik namelijk veel interresanter en heeft meer waarde als bewijsmateriaal.

zondag 1 december 2002 @ 23:32:43 #7
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_7094613
Interessant om te zien, hoe suggestief de tekening is: zwarte ogen.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_7094734
Gevonden...
quote:
The point to make is this: Although those are all "news" organizations that will spend inordinate amounts of time and money analyzing and discussing stains on dresses, for some strange reason they won't bother to investigate a bone skull that could very well prove to be from a being that is not entirely human. Of course, maybe in the end it will prove to be merely a unique human deformity. That will remain a possibility-though now a remote one-to the end of testing. But I've pointed out to them again and again that by any reasonable definition of the word news, the Starchild skull easily qualifies.
Maar dit is dus op meerdere manieren op te vatten in deze context.
pi_7095987
Met een beetje fantasie...
  maandag 2 december 2002 @ 07:47:48 #10
7966 eRR_
Op zondag 1 december 2002 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ja en ??

Volgens mij was het niet de bedoeling om een plaatje met een link er neer te gooien ??? Wat wil je met deze post bereiken ??

Je kan beter een vraagstelling of iets er in zetten ..

Zo iets als :

Vinden jullie dit een leuk forum ???
[afbeelding]

wannabee mod, als je niets zinnigs hebt te melden post dan niks. Ik hoef geen vragen voor te kauwen, een link en plaatje is in dit geval genoeg om deze zaak te bespreken
pi_7097756
quote:
Op maandag 2 december 2002 07:47 schreef eRR_ het volgende:

[..]

wannabee mod, als je niets zinnigs hebt te melden post dan niks. Ik hoef geen vragen voor te kauwen, een link en plaatje is in dit geval genoeg om deze zaak te bespreken

Bullshit .. een linkje slaat gewoon helemaal nergens op ..
Als je niets normaal kan posten dan alleen maar een linkje en een plaatje . Als je een discussie uit wil lokken moet je die actief starten.

Voor de rest een Leuk plaatje .. aangezien ik niet weet wat je er mee wilt. is het niets meer dan een leuk plaatje. Het zou normaal zijn als je zelf er bij had gezegt wat JOUW gedachten bij het plaatje en de tekst zijn.

Voor de rest moet je je smoel houden met dat eeuwige " Je bent een wannebe mod" gezeik. Als je niet tegen commentaar kan moet je gewoon optiefen !

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  maandag 2 december 2002 @ 11:22:32 #12
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 09:34 schreef Lord Dreamer het volgende:

Bullshit .. een linkje slaat gewoon helemaal nergens op ..

Wat heeft het nou voor zin om hier nog eens neer te gaan zetten wat al in duizenden woorden op die site staat? Ik plaats een korte samenvatting, 2 foto's en een link naar de pagina. Vervolgens is het de bedoeling dat mensen die interesses hebben in dit soort zaken (JIJ DUS NIET) het doorlezen en hun mening erover geven, voors en tegen, hoax of niet, zoals in zoveel topics op TRU.
En waar bemoei jij je in godsnaam mee?
quote:
Als je niets normaal kan posten dan alleen maar een linkje en een plaatje . Als je een discussie uit wil lokken moet je die actief starten.
quote:
Voor de rest een Leuk plaatje .. aangezien ik niet weet wat je er mee wilt.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Als je het niet snapt, wat doe je hier dan?
quote:
is het niets meer dan een leuk plaatje. Het zou normaal zijn als je zelf er bij had gezegt wat JOUW gedachten bij het plaatje en de tekst zijn.
God wat word ik moe van mensen die niet de moeite nemen even de link aan te klikken maar alleen maar blaten "wat bedoel je met dat tekste en die foto" OM DAT TE SNAPPEN MOET JE OP DIE LINK DRUKKEN
En verder trek ik bewust geen conclusie, dat doet de wetenschapper al. Daarom post ik dit onderwerp, om mensen erop te wijzen en om zodoende de hier gepresenteerde feiten te onderbouwen of onderuit te halen, Zeikwijf. Snap je nou echt niks van het Truth forum?
quote:
Voor de rest moet je je smoel houden met dat eeuwige " Je bent een wannebe mod" gezeik. Als je niet tegen commentaar kan moet je gewoon optiefen !
Je bent een wannabe mod. Commentaar lever je op de inhoud van het topic, niet of het wel volgens jou richtlijnen is geplaatst. Dat is een taak voor de mod en dat ben jij niet.
Er staan nog een paar honderd soortgelijke topics open met alleen maar een link, loop ze ff door en ga slotje roepen, blijkbaar heb je niets beters te doen.
oh en doe niet de moeite te replyen, ik lees je posts niet meer..

[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 02-12-2002 12:11]

maandag 2 december 2002 @ 11:34:45 #13
7966 eRR_
Op zondag 1 december 2002 23:32 schreef tvlxd het volgende:
Interessant om te zien, hoe suggestief de tekening is: zwarte ogen.
ik vraag me af hoe het er uit zou zien als je er zo'n Meisje van Nulde-reconstructie op los zou laten..
  maandag 2 december 2002 @ 11:36:34 #14
7966 eRR_
Op zondag 1 december 2002 23:31 schreef Refragmental het volgende:

Ben trouwens benieuwd wat zo'n DNA test op zal leveren, vind ik namelijk veel interresanter en heeft meer waarde als bewijsmateriaal.

Wat ik begreep uit de tests is dat er DNA van meerdere personen in is aangetroffen...is dat normaal trouwens
pi_7099376
Als je niets nuttigs kunt of wilt melden, meld dat niets.. dat geld voor iedereen!
[b]wie is er niet gaar[/b]
  maandag 2 december 2002 @ 11:57:08 #16
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_7099621
Dit is de schedel van een Alien.

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  maandag 2 december 2002 @ 12:10:30 #17
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 11:57 schreef ParAlien het volgende:
Dit is de schedel van een Alien.

Fantastich onderbouwd weer Par Alien heb je de site ook bekeken of ga je alleen uit van het plaatje?

Als het zo zou zijn, is het in ieder geval half alien, het is namelijk aangetroffen in de armen van een 100% menselijk geraamte. De starchild theorie gaat als volgt: Een door aliens bevruchte vrouw dient de half-alien op te voeden tot een jaar of 12 waarna deze wordt 'opgehaald' door de aliens. Deze vrouw echter kon dat niet verdragen, en pleegde zelfmoord in de grot met de hybride in haar armen geklemd oid.

pi_7100397
quote:
Op maandag 2 december 2002 11:22 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Wat heeft het nou voor zin om hier nog eens neer te gaan zetten wat al in duizenden woorden op die site staat? Ik plaats een korte samenvatting, 2 foto's en een link naar de pagina. Vervolgens is het de bedoeling dat mensen die interesses hebben in dit soort zaken (JIJ DUS NIET) het doorlezen en hun mening erover geven, voors en tegen, hoax of niet, zoals in zoveel topics op TRU.
En waar bemoei jij je in godsnaam mee?
[..]

Je had er op z'n minst je eigen mening bij kunnen zetten..
quote:

[..]

Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Als je het niet snapt, wat doe je hier dan?
[..]

Jij snapt het zelf blijkbaar niet,. maar ja had ook niet anders kunnen verwachten. Trouwens wat doe jij hier, behalve een linkje met een fototje plaatsen.
quote:
God wat word ik moe van mensen die niet de moeite nemen even de link aan te klikken maar alleen maar blaten "wat bedoel je met dat tekste en die foto" OM DAT TE SNAPPEN MOET JE OP DIE LINK DRUKKEN
En verder trek ik bewust geen conclusie, dat doet de wetenschapper al. Daarom post ik dit onderwerp, om mensen erop te wijzen en om zodoende de hier gepresenteerde feiten te onderbouwen of onderuit te halen, Zeikwijf. Snap je nou echt niks van het Truth forum?
[..]
Jij snap er zelf niets van. Een eigen mening heb je blijkbaar niet.

Een link krijg je ja inderdaad , met 80 sublinks , niet eens een normale uitgebreide smanevatting, nee daar zijn we te lui voor. Een eigen standpunt innemen voor wat je eigen gedachten zijn van het verhaal.. nee dat durven we niet. ..

quote:
Je bent een wannabe mod. Commentaar lever je op de inhoud van het topic, niet of het wel volgens jou richtlijnen is geplaatst. Dat is een taak voor de mod en dat ben jij niet.
Er staan nog een paar honderd soortgelijke topics open met alleen maar een link, loop ze ff door en ga slotje roepen, blijkbaar heb je niets beters te doen.
oh en doe niet de moeite te replyen, ik lees je posts niet meer..
Dat jij de reply niet leest moet je zelf weten.. je bent gewoon een irritante kutuser die loopt te pochen met andermans werk zonder een eigen mening te durven opbaren over dit onderwerp.
  maandag 2 december 2002 @ 12:44:41 #19
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_7100470
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:10 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Fantastich onderbouwd weer Par Alien heb je de site ook bekeken of ga je alleen uit van het plaatje?

Ik ga alleen uit van het plaatje. (zegt voldoende mits goede werking v.d. ogen)
quote:
Als het zo zou zijn, is het in ieder geval half alien, het is namelijk aangetroffen in de armen van een 100% menselijk geraamte. De starchild theorie gaat als volgt: Een door aliens bevruchte vrouw dient de half-alien op te voeden tot een jaar of 12 waarna deze wordt 'opgehaald' door de aliens. Deze vrouw echter kon dat niet verdragen, en pleegde zelfmoord in de grot met de hybride in haar armen geklemd oid.
Het zal best een mix zijn. Maar het verhaal klinkt niet logisch. Meestal worden zulke zwangere vrouwen tijdens hun zwangerschap ontvoerd zodat ze de foetus verwijderen en kunstmatig verder laten groeien. Door ontvoeringsslachtoffers zijn deze vaak omschreven, in sommige UFO's zijn rijen gezien met dit soort mixjes, klaar om onze bevolking over te nemen zodra wij een einde aan ons zelf gaan maken.
Maarja, misschien deden "ze" het vroeger op een andere manier, alles kan...
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  maandag 2 december 2002 @ 12:54:50 #20
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 12:44 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Ik ga alleen uit van het plaatje. (zegt voldoende mits goede werking v.d. ogen)
[..]

Het zal best een mix zijn. Maar het verhaal klinkt niet logisch. Meestal worden zulke zwangere vrouwen tijdens hun zwangerschap ontvoerd zodat ze de foetus verwijderen en kunstmatig verder laten groeien. Door ontvoeringsslachtoffers zijn deze vaak omschreven, in sommige UFO's zijn rijen gezien met dit soort mixjes, klaar om onze bevolking over te nemen zodra wij een einde aan ons zelf gaan maken.
Maarja, misschien deden "ze" het vroeger op een andere manier, alles kan...

Je denkt verder dan de wetenschapper:
quote:
Human-Alien Hybrids:

Many abductees and contactees allege that aliens (most often "Grays") are conducting genetic experiments that produce hybrids between themselves and humans. The results of these unions are consistently described as looking far more human than alien, but with stark bulges in the parietal bones; shallow eye sockets; a greatly reduced lower face; a thin neck able to easily support a well-balanced head; and ears seen as markedly lower and smaller (or missing entirely) relative to human ears. The eyes of Grays are consistently described and depicted as large black teardrop shapes that wrap horizontally across the middle of the face. If those large orbs are indeed their visual mechanisms, it would argue against the child's eyes being related to them. However, in the "Alien Autopsy" film the alien being dissected has the "standard" Gray eyes until the doctor performing the autopsy lifts them off and shows them to actually be dark, flexible coverings like large contact lenses or shades. Underneath those lenses were round, bulging eyes with plenty of white showing around dark irises. Those eyes would fit quite well in the reduced eye sockets of the child.

The Star Being Legends:

These are well-known, well-regarded legends with roots spreading throughout Central and South America. They are pervasive and long-standing (two centuries or more), and in general state that on a regular basis "Star Beings" come down from the heavens and impregnate females in remote, isolated villages. The women carry their "starchildren" to term, then raise them to age six or so. At that point the Star Beings return to collect their progeny and remove them to
places, and for purposes, not clearly outlined in the legends
, though improving a stagnated gene pool is often mentioned as a motivation.

[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 02-12-2002 12:56]

maandag 2 december 2002 @ 12:55:52 #21
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_7100635
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:10 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Dan zou je dus kunnen aannemen dat er nog meer van dit soort "mensen/aliens" moeten rondlopen. want ze zullen echt niet maar 1 vrouw bevrucht hebben.
Maar daar hoor of zie je ook niks van.
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  maandag 2 december 2002 @ 12:58:04 #22
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 12:55 schreef forza22 het volgende:

[..]

Dan zou je dus kunnen aannemen dat er nog meer van dit soort "mensen/aliens" moeten rondlopen. want ze zullen echt niet maar 1 vrouw bevrucht hebben.
Maar daar hoor of zie je ook niks van.

Volgens de legende omdat de hybrides in "remote villages" opgroeien (de legende waart idd rond in een afgelegen jungle gebied in Z. Amerika) en rond hun 6e levensjaar worden de hybrides "opgehaald" en zodoende dus nooit meer terug gezien.
  maandag 2 december 2002 @ 13:04:41 #23
7966 eRR_
However, in the "Alien Autopsy" film the alien being dissected has the "standard" Gray eyes until the doctor performing the autopsy lifts them off and shows them to actually be dark, flexible coverings like large contact lenses or shades
pi_7100768
quote:
So now it comes down to the diagnostic DNA testing, and whether or not enough people put up enough money to pay for that testing and the incidental costs surrounding it. If they do, then a definitive answer should be in hand by the end of this year, 2002. If notthen, not. I can only do my best, which is what Ive tried to do in this update, and which I have tried hard to do since undertaking this task back in March of 1999.
I can only hope it finally turns out to be enough.
Leuk stukje , Hij kan dit dus eeuwig volhouden,, Zelfde als het donateurs verhaal, het is toch duidelijk de eerste dna tests zijn geweest, en alles blijft nog steeds vaag. het hele verhaal rondom de DNA test is vaag en een echte conclusie wordt niet getrokken .. Is er ECHT buitenaards DNA in te vinden ?????
quote:
What Dr. Sweet is saying here is that he cannot, even under the most ideal circumstances, take an actual look at the Starchild's DNA at a level that would determine whether or not it is or is not of possible alien origin
De onderzoeker heeft dus een facility gezocht dat het niet eens kan onderzoeken.. dus das wel jammer...
quote:
In any event, the truth is going to be known--someday--and I remain convinced that more sophisticated DNA testing (the diagnostic testing Dr. Sweet himself recommends in the update) will indeed prove once and for all that the Starchild is not entirely human. In fact, I believe the Starchild might ultimately play a leading role--if not the leading role--in shepherding all of humanity into the cosmic destiny awaiting us in the 21st century
Dus stort veel geld en misschien dat die nieuwe test er wel een keer ooit komt. want zonder geld geen test.
quote:
What we need now is $20,000 to pay for the diagnostic DNA test mentioned earlier. That will take the recovered X and Y chromosomes and break them into their component strings of base pairs, to compare them with similar strings of base pairs in normal humans. If everything lines up as it should, then the Starchild is entirely human. Period. If they dont line up equally, then it is something other than human. Period.
Will that prove it is an alien from Zeta Reticuli? No. Will that prove it is a hybrid between some kind of gray alien and a human (which I am currently betting on)? No. Will it create one of the most raging controversies the scientific world has ever seen?
I think it just might.
Voor grote universiteiten is 20.000 $ niets dus waarom is er geen uni die ff dat onderzoekje laat doen ??????
  maandag 2 december 2002 @ 13:13:12 #25
7966 eRR_
Op maandag 2 december 2002 13:05 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Leuk stukje , Hij kan dit dus eeuwig volhouden,, Zelfde als het donateurs verhaal, het is toch duidelijk de eerste dna tests zijn geweest, en alles blijft nog steeds vaag. het hele verhaal rondom de DNA test is vaag en een echte conclusie wordt niet getrokken .. Is er ECHT buitenaards DNA in te vinden ?????

Goh, je kunt blijkbaar toch over de inhoud komen praten...
quote:
"The following question arises: CAN DNA BE USED TO EVALUATE, ASSESS, OR DIAGNOSE THE EITOLOGY (CAUSE) OF THE UNUSUAL SHAPE AND APPEARANCE OF THE CHILD'S SKULL? Unfortunately, this laboratory deals only with STR loci that have forensic significance--they are non-diagnostic loci. THE SPECIMEN WOULD HAVE TO BE TESTED BY A LABORATORY THAT FOCUSES ON DIAGNOSTIC GENETIC LOCI IF ONE WAS TO CONSIDER ATTEMPTING TO IDENTIFY A POTENTIAL GENETIC CAUSE FOR THE (SKULL'S) UNUSUAL APPEARANCE."

What Dr. Sweet is saying here is that he cannot, even under the most ideal circumstances, take an actual look at the Starchild's DNA at a level that would determine whether or not it is or is not of possible alien origin. Under the best of circumstances all he could tell us would be that there are strong indications of such an outcome. Had the Starchild's DNA strands been whole and complete, and had Dr. Sweet's lab been able to "read" them at the level for which it is equipped, they would have supplied to us the kind of technical "ammunition" we would need to present to the public to (hopefully!) gather enough money to do the diagnostic testing Dr. Sweet himself recommends.

maw, het valt vooralsnog niet aan te tonen of het alien DNA bevat, Ik weet er niet veel vanaf, maar ik neem aan dat men geen idee heeft hoe buitenaards dna eruit ziet. (?)
Hij wil dus nu een vervolg onderzoek om te bekijken of de misvorming ergens aan af te leiden is, of dat het genetisch correct gevormd is.
quote:
Voor grote universiteiten is 20.000 $ niets dus waarom is er geen uni die ff dat onderzoekje laat doen ??????
Ment schijnt hem niet serieus te nemen:
quote:
Why Wont Scientists Take It Seriously?

During my three-and-half years of involvement with the Starchild skull, I have shown it to over fifty medical, physiological, and anthropological specialists with a wide range of expertise, degrees, and pedigrees. (Most recently late last year when I asked the late Stephen Jay Gould to examine it. He dismissed it with a shrug.) By undertaking a comprehensive survey, I hoped their opinions would be consistent enough to provide at least a tentative indication of the Starchilds true heritage. Some interesting results came from those encounters, to be sure, but few provided anything of real substance.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')