Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track die een bekende 80s-klassieker samplet.....
Die heb ik gemist, dus ik laat me verrassen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een gloednieuwe track die ik vorige week tijdens een spontane middagshow heb gedraaid zonder 'm eerst gehoord te hebben. En dat viel bepaald niet tegen. Dus gaat -ie in de herhaling.
Hopelijk houd je een beetje van zweverige, koorachtig klinkende muziek...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, dus ik laat me verrassen.
Dit is wel een slaapverwekkend nummer. Komt goed uit, omdat ik er om 22.00 uur toch in duik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk houd je een beetje van zweverige, koorachtig klinkende muziek...
Ik ben ook bewust aan het afbouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel een slaapverwekkend nummer. Komt goed uit, omdat ik er om 22.00 uur toch in duik.
Dan ben ik benieuwd naar het laatste nummer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eentje die het cirkeltje weer rond maakt
goed cirkeltjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eentje die het cirkeltje weer rond maakt
Graag gedaan. Bedankt voor het luisteren. Het is nogal een beklemmend nummer, maar wel functioneel........quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:56 schreef ToT het volgende:
Mooie afsluiter voor een mooie show!Thx weer man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |