Tja. Ik heb het allemaal wel gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, zij wil mij ook gewoon zo veel mogelijk vrijlaten in die shit en zou ook niet willen dat ik stop om die shit zeg maar. Weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet verwoorden.
En, dat komt natuurlijk niet echt geloofwaardig over, maar ik ben ook helemaal niet verslaafd momenteel aan pep en verder gebruik ik niets buiten wat bier en wiet als ik geen pep doe. Ik kan nog prima mn laatste lijn weggeven of delen of whatever en dat is een beetje zo een van de grenzen van me, als ik daar moeite mee ga krijgen dan is het te ver gegaan en moet het stoppen.
Mja, ik zou zelf t ook niet geloofwaardig over vinden komen
hahaquote:
Snap ik, ik ook van anderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Ik heb het allemaal wel gehoord.
oh, ja doe ns niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga niet hoor, ben mn lichaam op moment totaal aan het vertyfen door veel te veel te willen
Was wel ff chill dat je ook gewoon tegen mn shit inging, gaf toch even afleiding en iets om na te denken. Thnx bro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga niet hoor, ben mn lichaam op moment totaal aan het vertyfen door veel te veel te willen
Opstaan en gelijk naar gym voor krachttraining, want ja voelt fijn om mezelf even uit te wonen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opstaan en gelijk naar gym voor krachttraining, want ja voelt fijn om mezelf even uit te wonen.
Dan de verplichte dansles, dagbesteding.
Dan aan eind van middag hardlopen om te bewijzen dat ik wel wat kan. En dan natuurlijk weer veel te ver.
Gekke dingen doen de hersenen.
Ja je hebt het bewezen, klaar nu. Iets anders zoeken, wat minder fijn is hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opstaan en gelijk naar gym voor krachttraining, want ja voelt fijn om mezelf even uit te wonen.
Dan de verplichte dansles, dagbesteding.
Dan aan eind van middag hardlopen om te bewijzen dat ik wel wat kan. En dan natuurlijk weer veel te ver.
Gekke dingen doen de hersenen.
heheh nja mooi tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben hardlopen oprecht lekker gaan vinden.
ewaquote:
ja maar gewoon niet zo verquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben hardlopen oprecht lekker gaan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |