persoonlijk kom ik niet verder dan Riedewald en misschien vd beekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Noem er 3 die goed zijn op dit moment.
Blijkbaar vind de huidige staf dat de middenvelders goed genoeg zijn, en daar ben ik het dus niet mee eens. Enkel Riedewald, Bazoer, vd Beek en Klaassenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben simpel geteld acht of negen middenvelders. Ga überhaupt eerst eens spelers verkopen voor je aan Ziyech gaat denken. Maar goed, de spelers op het middenveld zijn vrij jong op Schøne/Serero na en die jonge middenvelders gaan dit seizoen echt nog niet weg. Jullie zouden toch moeten weten hoe de Raad van Commissarissen erover denkt: eerst verkopen en dan pas investeren. Mike schrijft net netjes dat er nooit iets gespeeld heeft rond Ziyech als het om Ajax gaat.
Nu heb ik het nog niet eens over de vraag of hij überhaupt gaat renderen.
Daar zou Twente mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Grappig heb hem nooit bij PSV zien spelen.
we hebben genoeg middenvelder... dat is juist het probleem. Allemaal middelmaat
Schone Serero Gudelj Sinkgraven. Ik zou alle vier ruilen tegen Ziyech. Als een speler beter is dan het materiaal dat je al hebt maakt het niet uit hoeveel middenvelders je hebt.
De beste speelt, lekker boeiend dat de rest dan op de bank komt.
Sinkgraven begint er weer aan te komen. Hoe populair deze mening ook wel of niet is. We zitten dik genoeg qua middenvelders. Als je nu nog blind gaat schreeuwen: ''KOOP ZIYECH!111!!!1!!1!!!'' heb je vrij weinig weet van enigszins verstandig beleid voeren. Ik heb al eens gezegd: gewoon na dit seizoen in ieder geval Klaassen verkopen en hopen dat je Gudelj kunt slijten. Dan pas kan je verder. Op het middenveld sta je gewoon geparkeerd en als je selectietechnisch qua bezetting kijkt, weet je dat Ajax vooral een spits en buitenspeler, eigenlijk ook een linksback hard nodig heeft. Een middenvelder nu gewoon echt niet en ik denk ook niet dat de RvC dat goed zou keuren. Maar goed, dat verkondig ik al een tijdje maar dat past niet in de ellenlange Ziyech-propaganda die hier blind en tevergeefs gevoerd wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de huidige staf dat de middenvelders goed genoeg zijn, en daar ben ik het dus niet mee eens. Enkel Riedewald, Bazoer, vd Beek en Klaassen
Toch heb ik liever wanbeleid Ziyech dan wanbeleid Westermann.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven begint er weer aan te komen. Hoe populair deze mening ook wel of niet is. We zitten dik genoeg qua middenvelders. Als je nu nog blind gaat schreeuwen: ''KOOP ZIYECH!111!!!1!!1!!!'' heb je vrij weinig weet van enigszins verstandig beleid voeren. Ik heb al eens gezegd: gewoon na dit seizoen in ieder geval Klaassen verkopen en hopen dat je Gudelj kunt slijten. Dan pas kan je verder. Op het middenveld sta je gewoon geparkeerd en als je selectietechnisch qua bezetting kijkt, weet je dat Ajax vooral een spits en buitenspeler, eigenlijk ook een linksback hard nodig heeft. Een middenvelder nu gewoon echt niet en ik denk ook niet dat de RvC dat goed zou keuren. Maar goed, dat verkondig ik al een tijdje maar dat past niet in de ellenlange Ziyech-propaganda die hier blind en tevergeefs gevoerd wordt.
Vooral lekker wanbeleid voeren, i love it. Koop Ziyech, doe aan wanbeleid doe alles. Ja, de eerdere aankopen waren ook wanbeleid maar om dan nog eens een extra middenvelder te halen terwijl dat compleet niet nodig is is nog leuker wanbeleid.
Dit is een onzinnige vergelijking. Westermann is een compleet andere situatie dan het binnenhalen van een compleet overbodige middenvelder.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:43 schreef j95 het volgende:
[..]
Toch heb ik liever wanbeleid Ziyech dan wanbeleid Westermann.
Inderdaad man, de huidige koers qua aankopen en hoe het ieder jaar gaat is een stuk beter qua beleid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven begint er weer aan te komen. Hoe populair deze mening ook wel of niet is. We zitten dik genoeg qua middenvelders. Als je nu nog blind gaat schreeuwen: ''KOOP ZIYECH!111!!!1!!1!!!'' heb je vrij weinig weet van enigszins verstandig beleid voeren. Ik heb al eens gezegd: gewoon na dit seizoen in ieder geval Klaassen verkopen en hopen dat je Gudelj kunt slijten. Dan pas kan je verder. Op het middenveld sta je gewoon geparkeerd en als je selectietechnisch qua bezetting kijkt, weet je dat Ajax vooral een spits en buitenspeler, eigenlijk ook een linksback hard nodig heeft. Een middenvelder nu gewoon echt niet en ik denk ook niet dat de RvC dat goed zou keuren. Maar goed, dat verkondig ik al een tijdje maar dat past niet in de ellenlange Ziyech-propaganda die hier blind en tevergeefs gevoerd wordt.
Vooral lekker wanbeleid voeren, i love it. Koop Ziyech, doe aan wanbeleid doe alles. Ja, de eerdere aankopen waren ook wanbeleid maar om dan nog eens een extra middenvelder te halen terwijl dat compleet niet nodig is is nog leuker wanbeleid.
El Hamdaouiquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo'n onzin... kan echt moeilijk geloven dat er mensen zijn die Ziyech niet naar Ajax willen zien komen.
Wat vind je dat van de andere aankopen die ik voorstel? want Ziyech was eigenlijk maar een ps: onder mijn bericht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je naar de mediaberichten kijkt, weet je gewoon dat de Raad van Commissarissen streng op het beleid van Overmars let. Hij mag telkens alleen investeren als er verkocht wordt. Dat komt puur doordat hij de laatste jaren als een olifant door de porseleinkast gerend heeft. Dat willen ze nu koste wat het kost voorkomen. Niet zo vreemd dat je ook leest dat Ajax binnen de perken van het verkoopbedrag voor Milik wil gaan zitten. Op het middenveld gaat deze redenatie al na een centimeter spaak lopen. Dit is ook het geval in de verdediging, helaas want Dijks is niet hemels.
En ik denk dat Bosz ook gewoon vrede heeft met deze middenvelders en genoeg vertrouwen heeft in de jeugd. Als hij daar geen vertrouwen in had, zou hij al snel aan de bel hebben getrokken en al stampij hebben gemaakt.
Als de RvC zo tegen overmars aankijkt, waarom bieden ze hem dan een nieuw vierjarig contract aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je naar de mediaberichten kijkt, weet je gewoon dat de Raad van Commissarissen streng op het beleid van Overmars let. Hij mag telkens alleen investeren als er verkocht wordt. Dat komt puur doordat hij de laatste jaren als een olifant door de porseleinkast gerend heeft. Dat willen ze nu koste wat het kost voorkomen. Niet zo vreemd dat je ook leest dat Ajax binnen de perken van het verkoopbedrag voor Milik wil gaan zitten. Op het middenveld gaat deze redenatie al na een centimeter spaak lopen. Dit is ook het geval in de verdediging, helaas want Dijks is niet hemels.
En ik denk dat Bosz ook gewoon vrede heeft met deze middenvelders en genoeg vertrouwen heeft in de jeugd. Als hij daar geen vertrouwen in had, zou hij al snel aan de bel hebben getrokken en al stampij hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen dat het een obsessie is voor Marc. Zit gewoon met zijn lul in zijn hand lekker dwars te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:09 schreef Abed het volgende:
'Overmars dreef ADO tot wanhoop en hield vast aan twee ton voor Becker'
ADO Den Haag dacht de voorbije weken snel zaken te kunnen doen met Ajax over de komst van Sheraldo Becker, maar kwam van een koude kermis thuis. Marc Overmars wilde van geen wijken weten.
Volgens Voetbal International klopte ADO in Amsterdam aan met het idee dat een transfer geen al te moeilijke zaak kon zijn. Becker was immers onderdeel van de beloftenploeg en heeft bij het eerste van Ajax geen toekomst. Met zijn transferstrategie dreef Overmars ADO echter tot wanhoop, aldus het weekblad.
De directeur spelersbeleid van Ajax hield, terwijl hij tussendoor Arek Milik voor 34 miljoen aan SSC Napoli verkocht, vast aan de vraagprijs van twee ton voor Becker. Volgens VI geniet Overmars bij meer Nederlandse clubs de reputatie dat onderhandelingen een waar gevecht met hem zijn en dat hij zelden van wijken wil weten.[/i]
Dit vind ik dan wel weer mooi. Al die clubs die door het jaar heen steevast aan het haten zijn maar wel voor een appel en een ei spelers willen oppikken. Harter Hund onze Netto.
2 ton voor zo`n Becker is dan ook een normale prijs. Blijkbaar is die blok beton voor zijn harses toch ergens goed voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:09 schreef Abed het volgende:
'Overmars dreef ADO tot wanhoop en hield vast aan twee ton voor Becker'
ADO Den Haag dacht de voorbije weken snel zaken te kunnen doen met Ajax over de komst van Sheraldo Becker, maar kwam van een koude kermis thuis. Marc Overmars wilde van geen wijken weten.
Volgens Voetbal International klopte ADO in Amsterdam aan met het idee dat een transfer geen al te moeilijke zaak kon zijn. Becker was immers onderdeel van de beloftenploeg en heeft bij het eerste van Ajax geen toekomst. Met zijn transferstrategie dreef Overmars ADO echter tot wanhoop, aldus het weekblad.
De directeur spelersbeleid van Ajax hield, terwijl hij tussendoor Arek Milik voor 34 miljoen aan SSC Napoli verkocht, vast aan de vraagprijs van twee ton voor Becker. Volgens VI geniet Overmars bij meer Nederlandse clubs de reputatie dat onderhandelingen een waar gevecht met hem zijn en dat hij zelden van wijken wil weten.
Dit vind ik dan wel weer mooi. Al die clubs die door het jaar heen steevast aan het haten zijn maar wel voor een appel en een ei spelers willen oppikken. Harter Hund onze Netto.
Helaas is dit niet het geval. Serero en Schone verkopen en Sink verhuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech moet je alleen halen als je Serero en Schone weg hebt gedaan, en Klaassen of Sinkgraven ook weg doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |