SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffOh.![]()
Driessen schreeuwde volgens mij maar wat hoor. Die vent is echt van het pad af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef Brammess het volgende:
Volgens DRIESSEN zijn we nog steeds bezit met Traoré en ook met Bony.![]()
Bony zou genot zijn, maar toen werd ik wakker.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Leo Driessen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef Brammess het volgende:
Volgens DRIESSEN zijn we nog steeds bezit met Traoré en ook met Bony.Oh.![]()
Traore gaat echt niet weg bij Chelsea, heeft prima dingen gedaan in de voorbereiding maar Valentijn redeneert gezellig op basis van een oefenwedstrijd gisteren. Bony pakte hij volgens mij puur als voorbeeld om te huren maar die gaat nooit op huur weg.![]()
Gewoon wat oud-spelers van Bosz opnoemen. Altijd scoren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Driessen schreeuwde volgens mij maar wat hoor. Die vent is echt van het pad af."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Valentijn kan beter net als ik ziyech roepen, wat geloofwaardiger dan traore en bonerAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Muizenkopquote:Als je denkt dat Bony naar Ajax komt ben je niet goed bij je hoofd nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valentijn. Die heeft teveel bij VI gezeten, of aan de fles.Oh.![]()
''Ja gewoon huren en fixen dat City een deel vh salaris betaalt metvriendelijkegroet''quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muizenkop
[..]
Als je denkt dat Bony naar Ajax komt ben je niet goed bij je hoofd nee.
- Driessen![]()
Beter schiet Marc gewoon eens op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ja gewoon huren en fixen dat City een deel vh salaris betaalt metvriendelijkegroet''
- Driessen
Maarja die had wat anders te doen
Oh.![]()
Gelukkig herhaal jij jezelf nooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel een sensatie zijn. Bony, buitenspelert eb ziyech.
ZiyechOh.![]()
Ziyech?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig herhaal jij jezelf nooit
Ziyech!AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Marc kan niet zoveel momenteel als we Mike moeten geloven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter schiet Marc gewoon eens op.
Maarja die had wat anders te doen
[ afbeelding ]![]()
Ik heb Mike niet nodig om te concluderen dat Marc er niks van kan hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc kan niet zoveel momenteel als we Mike moeten geloven.Oh.![]()
Eh, er wordt over KANONNEN geschreeuwd die momenteel logischerwijs betere opties qua salaris afwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Mike niet nodig om te concluderen dat Marc er niks van kan hoor.![]()
Geef Sinkgraven maar gewoon de kans op het middenveldquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon halen wat we nodig hebben.
+Ziyech
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: