Omdat ik bang ben dat het dan iets ergs is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar waarom durf je niet zo goed dan
Dan is het inderdaad beter dat je het niet weet en er dood aan gaat dan dat je het wel weet en er niet dood aan gaat ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat het dan iets ergs is.
Ja, dan heeft het veel zin om dood te gaan, terwijl je er met een ibuprofennetje vanaf was gekomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat het dan iets ergs is.
Ja kop in het zandquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter dat je het niet weet en er dood aan gaat dan dat je het wel weet en er niet dood aan gaat ja.
Nou als dat het ga ik niet dood.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft het veel zin om dood te gaan, terwijl je er met een ibuprofennetje vanaf was gekomen
Ja het is raar. Dat weet ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga straks ook gewoon niet meer naar de dokter voor controle hoor, straks is het iets ernstigs. Dat lijkt me wel een logische gedachtegang
Moorkoppen en haring.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Verzin even wat voor lekkers ik moet halen jongens. Een zoete en een hartige snack graag. Als avondeten laat ik natuurlijk domino's komen
Zijn je mofffenroots, kan je niks aan doen.quote:
Ga jij toch maar niet naar de dokter, misschien zijn we dan van dit soort gekkigheden af binnekortquote:
Sorry probeer dat echt allemaal niet te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn je mofffenroots, kan je niks aan doen.
Hoort erbij, net als de onweerstaanbare drang kuilen te graven en tegen joden te zeggen dat ze zich eens wat vaker moeten douchen
Heb je een Jumbo in de buurt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Verzin even wat voor lekkers ik moet halen jongens. Een zoete en een hartige snack graag. Als avondeten laat ik natuurlijk domino's komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |