iewhl rechtquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
niets, maar ik ben dan ook gewoon slim want LLB he
jouw mening vind ik sowieso echt totaal niet interessant dus die hoef je niet te verkondigenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen echt te ver, dus heb even TR gedaan.Ben gewoon een naaiertje.
METALLICAAAAAAAAquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
parodieën op de gadsden flag
[ afbeelding ]
Goedzo Chaiquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn ogen echt te ver, dus heb even TR gedaan.Ben gewoon een naaiertje.
heb je poep in je ogen? er staat krom, niet linksquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
recht - links
o oke
hahahah
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je poep in je ogen? er staat krom, niet links
Je hebt toch een aparte zalando voor dikke dames?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft Zalando mijn maat niet meer kutzooitje
zalandoquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft Zalando mijn maat niet meer kutzooitje
ja hetfield is ook echt een mongoolquote:
quote:“‘Don’t Tread on Me’ was quotes from military people back in the Revolutionary War. I didn’t come up with too much of the shit on my own. It’s about a flag, a snake and a symbol. There’s nothing wrong with being proud of where you’re from. There’s some patriotism in there, yeah… I’m pretty conservative on a lot of things. This new tax thing doesn’t make sense to me. I don’t know what the goal is. The middle-class people really suffer for it.”
deze is wel echt heel erg geforceerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt toch een aparte zalando voor dikke dames?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja hetfield is ook echt een mongool
[..]
Eigenlijk alles wel wat ik post hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze is wel echt heel erg geforceerd
Ongeveer niveau Clinton / Trump.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja hetfield is ook echt een mongool
[..]
ja oké maar soms springt een post er wel een beetje uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel wat ik post hoor.
He!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:56 schreef deadprez het volgende:
[..]_!
mja ook niet echt verrassend, aidsbandje dat t is
Dp, wrm verdween jij? Maakte me zorgen :squote:
Vind het geweldige muziek. Maar er is gelukkig veel meer onder de zon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:57 schreef Trollscience het volgende:
was vroeger zo'n fan van metallica, kan die shit echt niet meer aanhoren gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |