ey maatquote:
Echt?quote:
Haha ja wat een treurige bende ookquote:
ik pak je gwn terugquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan reageer je niet op mijn spier reactie joh ook best
sommige welquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
weenie meer of mensen die tr-posts nou srs menen tegenwoordig
Ik ook niet, trust nobodyquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
communiceren. Het middel tot veel oplossingen.. héél, véél oplossingen! Je kunt het altijd mededelen, toch? Sowieso het gebruik van gekke stemmetjes. Zolang je het tactvol brengt, moet dat volgens mij best kunnen. Pas je wel een beetje op dat je niet álles voor hem gaat beslissen straks, zodat hij maar aan jouw verwachtingen blijft voldoen? die kunnen namelijk bij veel mensen ook nog wel eens doorslaan ;-)quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
Mozy zeg vaak: 'Wat een prettigheden.' met een raar stemmetje. Is dit normaal? Op mij komt dit namelijk niet mannelijk en erg kinderachtig over.
Zouden jullie hier iets van zeggen?
Ik weet het antwoord maar ik zeg het lekker niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
sommigenquote:
vieze backstabbers allemaalquote:
oh ok dan weet ik genoegquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord maar ik zeg het lekker niet.
tr's doen zou notebaar moeten zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:43 schreef Trollscience het volgende:
was het sws niet notebaar om publiekelijk te melden dat je tr doet steeds
TRquote:
Braddie en Niels wel iig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
Je moet als man gewoon praten zoals Ivo Opstelten, de monotone bas van autoriteit!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
communiceren. Het middel tot veel oplossingen.. héél, véél oplossingen! Je kunt het altijd mededelen, toch? Sowieso het gebruik van gekke stemmetjes. Zolang je het tactvol brengt, moet dat volgens mij best kunnen. Pas je wel een beetje op dat je niet álles voor hem gaat beslissen straks, zodat hij maar aan jouw verwachtingen blijft voldoen? die kunnen namelijk bij veel mensen ook nog wel eens doorslaan ;-)
Ja dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:45 schreef Chloroform het volgende:
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
is dit van onze seksslaafjes hurende zeemanquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:45 schreef Chloroform het volgende:
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |