Nu is het wachten totdat nootjes in zijn onkunde weer het zoveelste gezegde verhaspelt om daarna te claimen dat het allemaal expres was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ff teruglezen wat er precies staat
[..]
zo, goed dat je meteen laat zien zelf wel het scherpste mes in de lade te zijn
ze is wel mooi hequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vluggertje: 50,00
30min: 80'00
60min: 135'00
Pzc: 20,00-extra
DM link ff dima.quote:
Samzz?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:29 schreef Chloroform het volgende:
Dat hoertje van dima leek wel btje op die r&p mod
Neequote:
Jaquote:
wrm wil je dan per se laatste woord hebben altijd ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zo interessant is het allemaal niet.
Snel!! weer niet incasseren maar gauw omdraaien!
Jammer dat je d'r gezicht niet ziet, maar ja, is een gokje van max 135.quote:
Watquote:
Ik?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm wil je dan per se laatste woord hebben altijd ;s
zoals jij net daarvoor deed bedoel je¿ ;$
en na deze post vast ook nog opmerkingen over snorren of iets dergelijksquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat nootjes in zijn onkunde weer het zoveelste gezegde verhaspelt om daarna te claimen dat het allemaal expres was.
check dm wowquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jammer dat je d'r gezicht niet ziet, maar ja, is een gokje van max 135.
Ik zei maar wat, nog nooit gezien volgens mij die modquote:
2Nutz, stop gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zo interessant is het allemaal niet.
Snel!! weer niet incasseren maar gauw omdraaien!
Zou geforceerd zijn en dan tik jij weer op mijn vingers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
en na deze post vast ook nog opmerkingen over snorren of iets dergelijks
hehehehquote:
Deze opmerking ook al 100x gelezen van jouw hand, je valt in herhaling, hou er mee op, stop.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz, stop gewoon.
Dit kan jij niet. Je bent voorspelbaar en hebt de ironie van je eigen opmerkingen niet door.
Gewoon pijnlijk dit.
Heb het standaard plaatje al weken niet meer gezien dus hij zal niet onder de ctrl+v zitten nu.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
en na deze post vast ook nog opmerkingen over snorren of iets dergelijks
What money can buy...quote:
sing often, such beautyquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Hallo hoe zeg ik in correct Engels: Ik zing dit liedje zo vaak, wat een mooi liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |