abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 19:34:36 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164405662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:13 schreef Jesse98 het volgende:

[..]

Ben al aan mijn opleiding voor leerkracht begonnen...
Hm. Niet om je nou direct van iets te beschuldigen, zeker niet, maar dat leerkracht willen worden, is dat heel erg verstandig met de fetish die je hebt? Of wordt je alleen opgewonden van mensen van je eigen leeftijd als het op je fetish aankomt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164407056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm. Niet om je nou direct van iets te beschuldigen, zeker niet, maar dat leerkracht willen worden, is dat heel erg verstandig met de fetish die je hebt? Of wordt je alleen opgewonden van mensen van je eigen leeftijd als het op je fetish aankomt?
Nee ik begrijp je vraag, goed dat je ze zelfs stelt. Het gaat vooral bij leeftijdsgenoten om de fetish te bevredigen (max. 3j onder leeftijd. Dat heb ik mezelf opgelegd), zéker niet bij kinderen. Van kinderen blijf je af. Maar ja, ik vind dat wél bij alle leeftijden mooi (iets mooi vinden mag toch wel?). Maar ik zou het zéker niet riskeren bij kinderen. Dat weet ik :) ... Het gaat er me om, dat ik de kinderen geschiedeniskennis kan laten opdoen. Wat de geschiedeniskennis en interesse in geschiedenis is beneden alle peil. En daarom wil ik leerkracht worden :)
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 21:33:08 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164409277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 20:18 schreef Jesse98 het volgende:

[..]

Nee ik begrijp je vraag, goed dat je ze zelfs stelt. Het gaat vooral bij leeftijdsgenoten om de fetish te bevredigen (max. 3j onder leeftijd. Dat heb ik mezelf opgelegd), zéker niet bij kinderen. Van kinderen blijf je af. Maar ja, ik vind dat wél bij alle leeftijden mooi (iets mooi vinden mag toch wel?). Maar ik zou het zéker niet riskeren bij kinderen. Dat weet ik :) ... Het gaat er me om, dat ik de kinderen geschiedeniskennis kan laten opdoen. Wat de geschiedeniskennis en interesse in geschiedenis is beneden alle peil. En daarom wil ik leerkracht worden :)
Hmm, ik vind je antwoord niet geweldig. En waarom niet? Omdat je niet zegt dat je je niet aangetrokken voelt tot kinderen. JIj zegt dat je jezelf hebt opgelegd max 3 jaar onder leeftijd, en dat je het niet zou riskeren bij kinderen... dat is...nou ja, een beetje verontrustend. Je zegt niet dat je je er niet toe aangetrokken voelt, je zegt dat je jezelf hebt opgelegd onder een bepaalde leeftijd niks te doen. Dat is niét hetzelfde.

Nu wil ik je absoluut niet zwart maken, helemaal niet, of beschuldigen, maar tegelijkertijd zou ik er, als ouder zijnde (stel dat ik kinderen had) niet gerust op zijn als mijn kind bij jou in de klas zat en jij deze reactie dus geeft.

Nogmaals, ik wil je absoluut niet zwart maken, beledigen, of andere negatieve dingen, maar ik vind het ergens toch 'gevaarlijk'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164409458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hmm, ik vind je antwoord niet geweldig. En waarom niet? Omdat je niet zegt dat je je niet aangetrokken voelt tot kinderen. JIj zegt dat je jezelf hebt opgelegd max 3 jaar onder leeftijd, en dat je het niet zou riskeren bij kinderen... dat is...nou ja, een beetje verontrustend. Je zegt niet dat je je er niet toe aangetrokken voelt, je zegt dat je jezelf hebt opgelegd onder een bepaalde leeftijd niks te doen. Dat is niét hetzelfde.

Nu wil ik je absoluut niet zwart maken, helemaal niet, of beschuldigen, maar tegelijkertijd zou ik er, als ouder zijnde (stel dat ik kinderen had) niet gerust op zijn als mijn kind bij jou in de klas zat en jij deze reactie dus geeft.

Nogmaals, ik wil je absoluut niet zwart maken, beledigen, of andere negatieve dingen, maar ik vind het ergens toch 'gevaarlijk'.
Heb mijn antwoord volgens mij een beetje verkeerd geformuleerd.
Ik doe dat onbewust ook zéker niet CoolBoy, maar daarenboven heb ik het mezelf ook nog eens opgelegd toen ik te weten kwam dat het een fetish was. En dat ik het ook nooit onder 3jaar onder mijn leeftijd ga doen. Echt nooit.
Ik begrijp je ongerustheid, maar ik kan u garanderen dat ik het nooit zou doen. Ik ben zelfs nu in behandeling bij een life coach om het te behandelen zodat ik het kan onderdrukken. Ben er echt mee bezig.
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 21:42:12 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164409534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:39 schreef Jesse98 het volgende:

[..]

Heb mijn antwoord volgens mij een beetje verkeerd geformuleerd.
Ik doe dat onbewust ook zéker niet CoolBoy, maar daarenboven heb ik het mezelf ook nog eens opgelegd toen ik te weten kwam dat het een fetish was. En dat ik het ook nooit onder 3jaar onder mijn leeftijd ga doen. Echt nooit.
Ik begrijp je ongerustheid, maar ik kan u garanderen dat ik het nooit zou doen. Ik ben zelfs nu in behandeling bij een life coach om het te behandelen zodat ik het kan onderdrukken. Ben er echt mee bezig.
Nogmaals, ik beschuldig je helemaal van niks. Echt niet. Ik snap je dilemma, en ik vind het tof dat je er over praat, ook al is het anoniem hier, maar ook in het echt met iemand, das echt tof. Overigens is het CoolGuy ;)

Daarnaast, zeg je nou u tegen me? :P Doe dat aub niet, tenzij je Belg bent, dan snap ik 't ;) Kijk, ik denk stiekem, gebaseerd op de paar posts die ik van je gelezen hebt, dat je een prima kerel bent, die het wel erg moeilijk heeft, en ik zei het dan ook vanuit de gedachte dat je dat misschien (al was die kans klein) nog niet op die manier bekeken had.

Dat heb je dus wel, want je werkt er aan met een life coach. Dat is top.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164409629
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nogmaals, ik beschuldig je helemaal van niks. Echt niet. Ik snap je dilemma, en ik vind het tof dat je er over praat, ook al is het anoniem hier, maar ook in het echt met iemand, das echt tof. Overigens is het CoolGuy

Daarnaast, zeg je nou u tegen me? :P Doe dat aub niet, tenzij je Belg bent, dan snap ik 't ;) Kijk, ik denk stiekem, gebaseerd op de paar posts die ik van je gelezen hebt, dat je een prima kerel bent, die het wel erg moeilijk heeft, en ik zei het dan ook vanuit de gedachte dat je dat misschien (al was die kans klein) nog niet op die manier bekeken had.

Dat heb je dus wel, want je werkt er aan met een life coach. Dat is top.
Bedankt dat u het tenminste snapt dat kan ik van anderen niet zeggen. Ja ik heb het bijzonder moeilijk ja. Ik voel me heel erg slecht ook dit eigenste moment. :'( Life coach is wel zalig, maar mijn innerlijke verdriet blijft wel present. Echt bedankt dat u mij een prima kerel vind.
En ja, ik ben een Belg
pi_164410862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hmm, ik vind je antwoord niet geweldig. En waarom niet? Omdat je niet zegt dat je je niet aangetrokken voelt tot kinderen. JIj zegt dat je jezelf hebt opgelegd max 3 jaar onder leeftijd, en dat je het niet zou riskeren bij kinderen... dat is...nou ja, een beetje verontrustend. Je zegt niet dat je je er niet toe aangetrokken voelt, je zegt dat je jezelf hebt opgelegd onder een bepaalde leeftijd niks te doen. Dat is niét hetzelfde.

Nu wil ik je absoluut niet zwart maken, helemaal niet, of beschuldigen, maar tegelijkertijd zou ik er, als ouder zijnde (stel dat ik kinderen had) niet gerust op zijn als mijn kind bij jou in de klas zat en jij deze reactie dus geeft.

Nogmaals, ik wil je absoluut niet zwart maken, beledigen, of andere negatieve dingen, maar ik vind het ergens toch 'gevaarlijk'.
Lekker boeiend. Ik (en bijna elke andere persoon in Nederland) voel me ook wel eens aangetrokken tot mensen die ik dagelijks om me heen heb en toch bespring ik ze niet. Alsof niemand zich in kan houden.
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 22:57:03 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164412450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Ik (en bijna elke andere persoon in Nederland) voel me ook wel eens aangetrokken tot mensen die ik dagelijks om me heen heb en toch bespring ik ze niet. Alsof niemand zich in kan houden.
Ja. Dat is echt hetzelfde inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164413366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja. Dat is echt hetzelfde inderdaad.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Ik (en bijna elke andere persoon in Nederland) voel me ook wel eens aangetrokken tot mensen die ik dagelijks om me heen heb en toch bespring ik ze niet. Alsof niemand zich in kan houden.
Nja er is inderdaad wel een verschil tussen een gewone aantrekking en een fetish.
Een fetish gaat gepaard met een hevige drang (om mee te beginnen), en ook heel veel emoties. Vooral ten aanzien van dat voorwerp waar je een fetish voor hebt. Bij mij dan het haar van een jongen, en voornamelijk dan de kruin. Als ik bijvoorbeeld bij iemand in de klas zit en dan zie ik de kruin en het haar. Maakt het me eerst wel blij, maar dan heel erg triest, en kan ik eerlijk gezegd, echt bijna wenen. Maar daar merkt niemand iets van, want het zijn stille tranen. Maar bij kinderen heb ik dat niet. Als ik mij iets opleg en ik van nature weet dat het niet hoort. Maar ik vind het wel mooi, en ook raak ik ontroerd. Maar daar heb ik 'de drang' wel niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jesse98 op 10-08-2016 23:43:26 ]
pi_164422486
Ik heb mensen met gekkere fetisjen ontmoet. Ik vind dit helemaal niet zo'n rare fetisj. Je moet duidelijk gewoon tussen gelijkgezinden komen. Ken je toevallig iemand die op Fetlife zit en je uit kan nodigen? Want dan schijn je daar met de huidige regels gewoon binnen te kunnen komen (hun beleid is veranderd, erg jammer).
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:23:24 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164428387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef MRVA het volgende:
Ben je mooi klaar mee, ik vind een paar borsten van de kapster in mijn nek heerlijk, maar de stijve tampeloeris van TS...

Is maar scherts, maar ik vraag me oprecht af of het een goed idee is de hele dag door met je fetisj geconfronteerd te worden...
Je hebt toch speciale herenkappers. Overigens, echt raar, in de zin van negatief, vind ik deze fetish helemaal niet.
Ik denk voor jou: leer of ga dat doen waar je voor studeert, wat je doel is / was.
Daarnaast kan je een kappersopleiding, cursus oid doen. Gericht op mannenkapper. Ook zou je kunnen zoeken naar een mannenkapper cq mannenkapsalon, vertellen dat je graag dat vak wilt leren maar alleen mannen! Zou je er als hulpje op zaterdag kunnen aanbieden, eventueel onbetaald in ruil voor wat les. je zou bv voor het knippen de mannelijke klant de haren kunnen wassen, haren bijmekaar vegen enz. Koop eens een boek over haren, knippen, kappersvak enz. zodat je (langzaam het vak ingroeit. Of verdiep je in echt goede hoofdmassages en ga die aanbieden. Kijk hiervoor eens naar India, die bv ook oren reinigen doen en zo. Ook hier weer: zoek een soort "stage" plaats waar je het vak kunt leren.
Je zou naast en na je werk wat klantjes de haren kunnen knippen, de doorsnee man is minder kritisch en als ie snel, goedkoop en liefst op tijden die hem uitkomen naar de kapper kan .... Bv de zaterdag en enkele avonden (of op afspraak) door de week.
Je bent 18? Nou, dan begin eraan en met 20 ben je al heel goed bezig en met 22 ben je een volleerd kapper, Indiase hoofdmassage masseur oid.Gewoon naast je normale leven, beroep en studie erbij doen. Da´s het mooie van jong zijn en weten wat je wilt, de kans dat je dart bereikt is groot en dan kun je straks de komende 50-60 jaar van je hobby / bijbaan genieten. En misschien zelfs relaties of diepgaandere vriendschapppen waar jouw fetish in geaccepteerd en zelfs gewaardeerd wordt, aangaan.
Dus alweer, kwestie van ... gericht aan de slag! Succes

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164431920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je hebt toch speciale herenkappers. Overigens, echt raar, in de zin van negatief, vind ik deze fetish helemaal niet.
Ik denk voor jou: leer of ga dat doen waar je voor studeert, wat je doel is / was.
Daarnaast kan je een kappersopleiding, cursus oid doen. Gericht op mannenkapper. Ook zou je kunnen zoeken naar een mannenkapper cq mannenkapsalon, vertellen dat je graag dat vak wilt leren maar alleen mannen! Zou je er als hulpje op zaterdag kunnen aanbieden, eventueel onbetaald in ruil voor wat les. je zou bv voor het knippen de mannelijke klant de haren kunnen wassen, haren bijmekaar vegen enz. Koop eens een boek over haren, knippen, kappersvak enz. zodat je (langzaam het vak ingroeit. Of verdiep je in echt goede hoofdmassages en ga die aanbieden. Kijk hiervoor eens naar India, die bv ook oren reinigen doen en zo. Ook hier weer: zoek een soort "stage" plaats waar je het vak kunt leren.
Je zou naast en na je werk wat klantjes de haren kunnen knippen, de doorsnee man is minder kritisch en als ie snel, goedkoop en liefst op tijden die hem uitkomen naar de kapper kan .... Bv de zaterdag en enkele avonden (of op afspraak) door de week.
Je bent 18? Nou, dan begin eraan en met 20 ben je al heel goed bezig en met 22 ben je een volleerd kapper, Indiase hoofdmassage masseur oid.Gewoon naast je normale leven, beroep en studie erbij doen. Da´s het mooie van jong zijn en weten wat je wilt, de kans dat je dart bereikt is groot en dan kun je straks de komende 50-60 jaar van je hobby / bijbaan genieten. En misschien zelfs relaties of diepgaandere vriendschapppen waar jouw fetish in geaccepteerd en zelfs gewaardeerd wordt, aangaan.
Dus alweer, kwestie van ... gericht aan de slag! Succes

^O^ :W
Dat is echt geen slecht idee! zeker zo'n vakantiejob om haar te wassen. Echt dankuwel!! :)
Misschien mag het van mijn kapper wel, al moet ik het dan wel durven vragen natuurlijk!
Echt bedankt voor de tip! Dat apprecieer ik norm :)
pi_164432272
Dat is toch juist een slecht idee? Sta je de godganse dag met een harde leuter op je werk als je kapper wordt. :P Krieg je proat van.
pi_164433930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Dat is toch juist een slecht idee? Sta je de godganse dag met een harde leuter op je werk als je kapper wordt. :P Krieg je proat van.
Een ijzeren onderbroek aandoen he :')
pi_164436818
Maar hoe uit zich dit in de praktijk?
Je ziet een mooie kruin. Raakt opgewonden. En dan? Hoe raak je dit kwijt? Masturbatie? Of sex met je eventuele vriendin? Want je zegt zelf geen homo te zijn en voelt je seksueel ook niet aangetrokken door mannen.
Dus in theorie zal je geen seksuele toenadering zoeken bij die jongens? Of zou je dat net wel willen?

En ivm die leeftijd.. Nu zeg je dat je niet jonger wil dan 3 jaar. Maar dat zijn nog steeds jonge jongens. Nu ben je 19. Maar wat als je straks 30 bent? Vind je de kruinen van oudere mannen ook mooi? Want misschien zit je favoriete leeftijdscategorie wel rond de 15 jaar.. En als oudere man is dit natuurlijk wel een probleem, zeker als je toch ook seksueel contact gaat willen met zo iemand met mooi haar.
In dit geval is leerkracht worden natuurlijk een super slecht idee en kan je jezelf beter opleggen om professioneel niets te doen wat met jonge mensen te maken heeft?

Geen oordeel hé, gewoon oprechte vragen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_164446151
deze shit, wauw
pi_164449768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
Maar hoe uit zich dit in de praktijk?
Je ziet een mooie kruin. Raakt opgewonden. En dan? Hoe raak je dit kwijt? Masturbatie? Of sex met je eventuele vriendin? Want je zegt zelf geen homo te zijn en voelt je seksueel ook niet aangetrokken door mannen.
Dus in theorie zal je geen seksuele toenadering zoeken bij die jongens? Of zou je dat net wel willen?

En ivm die leeftijd.. Nu zeg je dat je niet jonger wil dan 3 jaar. Maar dat zijn nog steeds jonge jongens. Nu ben je 19. Maar wat als je straks 30 bent? Vind je de kruinen van oudere mannen ook mooi? Want misschien zit je favoriete leeftijdscategorie wel rond de 15 jaar.. En als oudere man is dit natuurlijk wel een probleem, zeker als je toch ook seksueel contact gaat willen met zo iemand met mooi haar.
In dit geval is leerkracht worden natuurlijk een super slecht idee en kan je jezelf beter opleggen om professioneel niets te doen wat met jonge mensen te maken heeft?

Geen oordeel hé, gewoon oprechte vragen.
Ja geen probleem zal er gepast op antwoorden. Nee kijk. Ik raak opgewonden van een mooie kruin ja. Mijn opwinding wil zeggen dat ik het wil aanraken en ruiken en ja... gewoon bekijken of eens aan wil strelen. Daar droom ik ook over. Ook wordt ik extreem gelukkig als ik het zie. Dat is zo bij jongens vooral, omdat dit bij meisjes niet zo opvalt. En ook de geur en de structuur van het mannelijke haar ligt anders. En nee, ik voel me voor de rest niet aangetrokken tot de rest van het jongenslichaam. Enkel dus het haar. Het enige wat ik met een jongen (meerderharig) zou doen is eens afspreken om eens aan zijn haar en kruin te voelen en misschien verdere zaken zoals ruiken. Maar meer niet.
Wat mijn eventuele vriendin betreft, ik ga het haar eerlijk zeggen op het gepaste moment als er wederzijds vertrouwen is.

Correcte vraag. Wat als ik dertig ben. Ik zal alvast zeker en vast nooit iets doen met minderjarigen, en tussen 18 en 25 zou ik ook wel oppassen dan. Zo zou ik aan hen vragen of ze het echt toestaan. Geloof me, nooit. NOOIT zou ik een kind pijn doen. Ben van mening dat je van kinderen afblijft. Behalve misschien later mijn zoon eens een aai over de bol geven, ravotten of knuffelen en troosten als het nodig is. Maar dat is niet te vergelijken met pedofilie he?!? Ik ben zo niet.. En ja, alle kruinen zijn mooi, ook bij de "ouderen" (behalve als ze al uitgevallen zijn, want dan zijn ze weg).
En ik kan je wel garanderen ik heb de opleiding Humane Wetenschappen genoten. En we hebben meermaals experimenten moeten doen bij kinderen, bijvoorbeeld om hun leervorderingen te meten. Op die momenten heb ik zelfs niet eens gedacht aan mijn fetish. Hoe dan ook, ik ben in behandeling bij een life coach om de fetish te plaatsen en te onderdrukken. Ik wil en ik zal leerkracht worden en deze fetish zal dat niet verpesten. Ik ben wel trots op mijn fetish al maakt het van mijn leven nu wel al 11 jaar een rotzooi en maakt het me vaak ongelukkig zeker de pijnlijke herinneringen van vroeger. Want Hey, welke jongen kan nu zeggen dat hij zoveel houdt van het haar van een andere jongen. Ik vind het wel fijn om te zeggen (tegen mezelf: "Wow zijn haar is mooi" "waw zijn kruin ziet er mooi uit". Ik zal het nooit zover laten komen Lenny...

[ Bericht 1% gewijzigd door Jesse98 op 12-08-2016 02:39:47 ]
pi_164451707
:')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164601446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:50 schreef Baas_bas het volgende:
:')
Jah tis allemaal lastig ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Jesse98 op 17-08-2016 14:46:03 ]
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:45:20 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164603832
En wat zeiden de Kindertelefoon dan en je lifecoach? Wat geven zij als adviezen?
pi_164612973
Belgen :')
Oh.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 07:31:04 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164613187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Dat is toch juist een slecht idee? Sta je de godganse dag met een harde leuter op je werk als je kapper wordt. :P Krieg je proat van.
Mijn idee is dat ie het naast zijn studie en later beroep als leraar "erbij" moet doen. Eventueel in een andere stad 50 km verder, alleen op bv 2 vrije dagen in de maand of zo. Of als hij er goed mee om kan gaan (zichzelf en anderen niet in de problemen brengt) in zijn eigen omgving of zelfs zelfstandig thuis af en toe een knip klantje neemt. Of hij verdiept en leert een goede hoofdmassage te geven en biedt dat aan tegen een kleine vergoeding.
Zelf heb ik 2 kruinen maar helaas zijn mijn haren al grotendeels uitgevallen, heb er nog maar 3, net zoals Lambiekske (van Jerommeke). Maar toen ik nog haren had vond ik (vaak in Azie) een hoofdmassage heerlijk. De kapster zit dan naakt achter mij en ik lig tussen haar borsten, haar tepels in mijn oren, en zij masseert zacht en dan weer eens wat harder haren en hoofdhuid, waarna ze haar tepels uit mijn oren haalt en de binnenkant van mijn oren zachtjes begin te likken. En dan .... is er koffie!

c_/ c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164623685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:13 schreef Jesse98 het volgende:

[..]

Ben al aan mijn opleiding voor leerkracht begonnen...
Dat zal je vast niet tegenhouden om ooit nog een kappersopleiding te volgen, of nu al te switchen.

En ja, misschien is het een wat vreemde fetish, maar er zijn nog veel vreemdere dingen. Just do your thing, laat je niet kisten en je vind vanzelf een jongen die het leuk of iig niet erg vind als je door z'n haar kroelt :)
pi_164656136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Mijn idee is dat ie het naast zijn studie en later beroep als leraar "erbij" moet doen. Eventueel in een andere stad 50 km verder, alleen op bv 2 vrije dagen in de maand of zo. Of als hij er goed mee om kan gaan (zichzelf en anderen niet in de problemen brengt) in zijn eigen omgving of zelfs zelfstandig thuis af en toe een knip klantje neemt. Of hij verdiept en leert een goede hoofdmassage te geven en biedt dat aan tegen een kleine vergoeding.
Zelf heb ik 2 kruinen maar helaas zijn mijn haren al grotendeels uitgevallen, heb er nog maar 3, net zoals Lambiekske (van Jerommeke). Maar toen ik nog haren had vond ik (vaak in Azie) een hoofdmassage heerlijk. De kapster zit dan naakt achter mij en ik lig tussen haar borsten, haar tepels in mijn oren, en zij masseert zacht en dan weer eens wat harder haren en hoofdhuid, waarna ze haar tepels uit mijn oren haalt en de binnenkant van mijn oren zachtjes begin te likken. En dan .... is er koffie!

c_/ c_/
Ja da's wel een fijn idee inderdaad! :s) Ik zal zien wat ik kan doen om dat te kunnen doen.
Mijn ouders echter, weten wel niet over de fetish. Dus hoogstwaarschijnlijk zal ik de massages of eventueel het leren knippen mezelf moeten aanleren :p... Maar nu niet dat ik dat erg vind. Hopelijk vind ik dan wel klanten.
Maar heb eens een vraagje voor u. Als u nu jonger was, en je had al je haar nog. Wat zou u doen als iemand zoals ik met deze fetish, u hierover aanspreekt. Wat zou u dan zeggen of doen? :) (ben eens benieuwd, sorry voor de vreemde vraag)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:02 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Dat zal je vast niet tegenhouden om ooit nog een kappersopleiding te volgen, of nu al te switchen.

En ja, misschien is het een wat vreemde fetish, maar er zijn nog veel vreemdere dingen. Just do your thing, laat je niet kisten en je vind vanzelf een jongen die het leuk of iig niet erg vind als je door z'n haar kroelt :)
Bedank, fijn dat u zo denkt :) & ik hoop dat ik ooit zo iemand vind. Want ben nu wel erg ongelukkig...
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Cue_ het volgende:
En wat zeiden de Kindertelefoon dan en je lifecoach? Wat geven zij als adviezen?
Wel, dat de fetish nooit volledig kan verdwijnen.
Maar ze gaan me helpen om het te leren plaatsen. Maar het neemt mijn verdriet niet weg jammergnoeg...
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:53:50 #50
414785 sirdanilot
pi_164673300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:45 schreef Jesse98 het volgende:

[..]

Bedankt dat u het tenminste snapt dat kan ik van anderen niet zeggen. Ja ik heb het bijzonder moeilijk ja. Ik voel me heel erg slecht ook dit eigenste moment. :'( Life coach is wel zalig, maar mijn innerlijke verdriet blijft wel present. Echt bedankt dat u mij een prima kerel vind.
En ja, ik ben een Belg
TS, waarom zou je dit laten behandelen? Je bent niet ziek.

Ik denk dat jij op zoek bent naar een soort romantische relatie/vriendschap met een jongen (soort 'bromance' of zo). Dus knuffelen, strelen, masseren, aaien, en dan kun je ook best wel aan zn kruin ruiken.

Je zult het dan toch echt bij de homo's moeten zoeken. Je zou van tevoren duidelijk kunnen maken dat je dus niet geďnteresseerd bent in echte sexuele handelingen. Je zou het ook kunnen zoeken bij 'bicurious' jongens, die gewoon eens iets willen proberen, maar die zijn wel wat lastiger te vinden. Mijn advies is overigens om gewoon wel eens jongenssex te proberen want denk dat je het leuker gaat vinden dan je denkt.

Nogmaals, je bent niet ziek en je hoeft niks te laten behandelen. Wees gewoon wie je bent.

En laat je al helemaal niet betichten van pedofilie, ik heb het idee dat jij nogal makkelijk beďnvloedbaar bent.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')