abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164328448
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En die komt er waarschijnlijk ook niet want OV is goedkoper met de juiste kortingabo's en je kan onderweg gewoon doen wat je wilt. Enige beperking is dus gebonden zijn aan vertrektijden en onverwachte uitval/vertraging.
:')
Ga je voor de rest van je leven met de trein?
pi_164328452
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:55 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je kan gewoon niet autorijden.
Niet geprobeerd, dus geen idee. Maar ik ben niet zo'n type dat onvoorwaardelijk zijn aandacht op de weg kan houden, snel dagdroomt is afgeleid etc. En een auto is ook helemaal niet voordeliger als je hem niet dagelijks gebruikt voor lange afstanden. Een rijbewijs op zich is niet verkeerd nee, mocht je eens een auto willen huren op vakantie e.d.
pi_164328476
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet geprobeerd, dus geen idee. Maar ik ben niet zo'n type dat onvoorwaardelijk zijn aandacht op de weg kan houden, snel dagdroomt is afgeleid etc. En een auto is ook helemaal niet voordeliger als je hem niet dagelijks gebruikt voor lange afstanden. Een rijbewijs op zich is niet verkeerd nee, mocht je eens een auto willen huren op vakantie e.d.
Je weet toch dat ze ook tegenwoordig automaat-rijbewijs hebben? Ideáál. Hoef je alleen te sturen en te letten op de weg.
pi_164328485
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Genoeg mensen die dat dagelijks doen, ook (bekende/succesvolle) mensen waar je het niet van verwacht hebben soms geen rijbewijs. Ik ga alleen als ik ook een eindbestemming heb ;)
pi_164328519
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Genoeg mensen die dat dagelijks doen, ook (bekende/succesvolle) mensen waar je het niet van verwacht hebben soms geen rijbewijs. Ik ga alleen als ik ook een eindbestemming heb ;)
So? Neemt niet weg dat een rijbewijs hebben gewoon handig is. Je bent niet verplicht om een auto te kopen.
pi_164328521
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je weet toch dat ze ook tegenwoordig automaat-rijbewijs hebben? Ideáál. Hoef je alleen te sturen en te letten op de weg.
Klopt, maar dat letten op de weg is ook onderdeel van het probleem. Misschien maak ik het in mijn hoofd groter dan het in de praktijk is, maar ik ben van nature niet echt lekker ruimtelijk inzichtelijk ingesteld.
pi_164328533
Je ziet echt niet hoe veeleisend je bent TS.
Bijna iedereen begint niet in zijn droomfunctie. Je neemt eerst banen aan die niet helemaal passen maar je wel op weg helpen. Ervaring opdoen en zulks.

Maar ik dacht dat jij probleemloos goed werk kon vinden en dat je pas na goedkeuring van je scriptie hoefde te solliciteren? Had iemand je maar verteld dat het veel slimmer was geweest om eerder te gaan netwerken, inschrijven bij woningbouw, oriënteren op banen die maar iets te maken hebben met je vakgebied etc....

DOE IETS. Maak een keuze, ga daarvoor en zie hoe het loopt. Je wordt er nooit slechter van, zowel niet financieel als qua werk- of levenservaring.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164328537
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, maar dat letten op de weg is ook onderdeel van het probleem. Misschien maak ik het in mijn hoofd groter dan het in de praktijk is, maar ik ben van nature niet echt lekker ruimtelijk inzichtelijk ingesteld.
Ik zie alleen maar mitsen en maren.

Kansloos topic.
pi_164328551
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

We gaan het nu toch niet hebben over dit kleine aspect he? :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164328554
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar mitsen en maren.

Kansloos topic.
Zoals altijd.
pi_164328597
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En die komt er waarschijnlijk ook niet want OV is goedkoper met de juiste kortingabo's en je kan onderweg gewoon doen wat je wilt. Enige beperking is dus gebonden zijn aan vertrektijden en onverwachte uitval/vertraging.
Daarmee beperk jij jezelf op zowel de arbeidsmarkt als de datingmarkt. Na een bepaalde leeftijd verwachten de meeste vrouwen wel dat hun potentiele partner een rijbewijs heeft.
pi_164328624
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daarmee beperk jij jezelf op zowel de arbeidsmarkt als de datingmarkt. Na een bepaalde leeftijd verwachten de meeste vrouwen wel dat hun potentiele partner een rijbewijs heeft.
Om de eventuele kinderen of je partner lekker weg te brengen zeker? Voor werk maakt het vaak niet uit zolang je maar op kantoor kan komen, of je moet je een functie hebben waar je vestigingen bezoekt voor sales en controles e.d.
pi_164328627
quote:

[..]

Wat dacht je voor een baan. Bijna standaard is of je in het bezit bent van een rijbewijs.
pi_164328636
quote:

[..]

Onzin.
En ik denk niet dat het niet hebben van een rijbewijs het grootste probleem van TS is.
pi_164328639
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Om de eventuele kinderen of je partner lekker weg te brengen zeker?
:|W

Ik merk dat je weer bepaalde constructieve posts negeert.
pi_164328647
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Om de eventuele kinderen of je partner lekker weg te brengen zeker?
Wat is dit nou weer voor een kneitergare opmerking _O- _O-
pi_164328665
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Onzin.
En ik denk niet dat het niet hebben van een rijbewijs het grootste probleem van TS is.
Het is slechts iets om het hebben van een baan te vergemakkelijken. Baan 2 uur verderop is met de trein 3,5 inclusief overstappen. Succes.
pi_164328667
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Wat dacht je voor een baan. Bijna standaard is of je in het bezit bent van een rijbewijs.
Zolang het er niet uitdrukkelijk bijstaat is dat geen vereiste, of het moet onderdeel uitmaken van je functie als vertegenwoordiger bijvoorbeeld.
pi_164328672
quote:

[..]

Onzin.
Als ik een vrouw was en ik zou met TS daten, en hij komt met dit verhaaltje aanzetten waarom hij geen rijbewijs heeft, dan ben ik weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 14:05:41 ]
pi_164328688
quote:

[..]

Of een vriendin zoeken die een rijbewijs heeft?

Dacht dat hij ergens al een vriendin/scharrel gevonden had, maar hij is nog steeds single?
pi_164328690
Wauw... in 118 posts van 'welke keuzes ga ik maken voor de rest van mijn leven' naar 'zin en onzin van een rijbewijs'.
Zullen we het ook maar weer gaan hebben over zijn gebrek aan relaties?
pi_164328699
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:06 schreef 0906 het volgende:

[..]

Of een vriendin zoeken die een rijbewijs heeft?

Dacht dat hij ergens al een vriendin/scharrel gevonden had, maar hij is nog steeds single?
En daar gaan we al....
pi_164328709
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Wauw... in 118 posts van 'welke keuzes ga ik maken voor de rest van mijn leven' naar 'zin en onzin van een rijbewijs'.
Zullen we het ook maar weer gaan hebben over zijn gebrek aan relaties?
Nee, aan de: 'ik heb geen zin om aan relaties te komen, want alles is teveel moeite'.
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:09:39 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164328781
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:

Bevalt mij tot dusver best oke :)
(heb ook geen auto, ook niet echt nodig gehad, al heb ik wel een rijbewijs en is ook wel eens heel handig geweest)
pi_164328839
quote:

[..]

Onzin.
Goed beargumenteerd ook dat het onzin is :'). Natuurlijk beperkt het hem wel. Baantjes bij bedrijven die niet goed met het OV bereikbaar zijn, en dat zijn er nogal wat, zijn nu geen optie.

Dat hij geen grotere problemen beweer ik helemaal nergens dus waarom je dat erbij haalt is mij een raadsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')