Wel in een olympisch jaar waarin lang niet iedereen aanwezig was, maar idd wel Europees kampioen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd? Hij is Europees kampioen. Lange baan nota bene.
Dat ligt maar net aan de afstand.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen wereldtop. Europees en wereld is een wereld van verschil bij het zwemmen.
Maar er zitten nu wel 3 Europeanen voor hem, 2 daarvan klopte hij op dat EKquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen wereldtop. Europees en wereld is een wereld van verschil bij het zwemmen.
Uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de afstand.
True truequote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar er zitten nu wel 3 Europeanen voor hem, 2 daarvan klopte hij op dat EK
franklop had daar een leuk grapje overquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat we vorig jaar op het WK 8 zilveren medailles hadden en 0 goud/brons
Wtf
Het gaat om de OS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd? Hij is Europees kampioen. Lange baan nota bene.
Straks weer muurtjes stucadoren. Wat een leven die Hongaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Redefine het volgende:
Kozma is al de weg kwijt, dat beging al goed.
Feitelijk heeft ie gelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
De hoofd redacteur van Telegraaf vertelde mij dat er iedere dag wel een goude medaille gewonnen kom worden door Nederland, Nou wil ik niet zeggen dat dat niet klopt. Maar tot nu toe zit ie er naast.
Aan de andere kant win je er op 1 dag 2 dan loop je weer 1 dag in dusjaquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
De hoofd redacteur van Telegraaf vertelde mij dat er iedere dag wel een goude medaille gewonnen kom worden door Nederland, Nou wil ik niet zeggen dat dat niet klopt. Maar tot nu toe zit ie er naast.
Op dit nummer zelfs al.quote:
Ja, ach, hij maakte het wel af. Was spannend genoeg met Guy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel in een olympisch jaar waarin lang niet iedereen aanwezig was, maar idd wel Europees kampioen.
Pakhaas Sun was er net al. Pakhaasova komt nog.quote:
Hoezo gisteren kon het prima, vandaag is het gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
Hoezo helaas? Die man is een fucking OS heldquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Helaas wel, nummer 2 in de estafette zonder zich daar officieel voor te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |