quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote eens? Of geef een trefwoord waarmee ik het in Mycroft kan vinden.
ik denk dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
smerig is dat janet als dat je ergens in de rij moet staan oid en dat er in de buurt van die chav jailbait trutten staan met 1,5 liter mierzoete goedkope parfum
![]()
Nee mijn volwassen broertje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gaat dit om je babybrürtje? Gefeliciflapstaart dan!
Heb je het in ieder geval geskimd? Of wat zijn tegenwoordig de termen die ze gebruiken bij de cursus begrijpend lezen op het mbo?quote:
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.quote:
Dat is niet de eerste keer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.
Weinig treffend.
Worden elke dag een beetje bigger zelfs. Je moet je toch fysiek kunnen verweren in deze boze wereld.quote:
Lekker hard gaanquote:
Gewoon eerst tikken en dan als de tandjes eruit zijn gaat het gepijpt worden makkelijker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Worden elke dag een beetje bigger zelfs. Je moet je toch fysiek kunnen verweren in deze boze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |