pls 14 cm maxquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelen
Doet pijn hoor als je er in bijt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet gewoon op die klit kauwen
Ik heb de afgelopen aantal maanden geprobeerd om in meerdere SCs deel te nemen, geen enkele SC vind ik zo gezellig als deze, het is hier vaak inderdaad wel afzeiken om het afzeiken, maar het is vaak ook hartstikke gezellig en dan zijn er wel leuke gesprekken te voerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer sc's dan deze
je geilt gwn op afgezeken worden
Ik vind chips niet eens echt lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat muziek een verslaving is, maar het is makkelijk om tijdens het maken van een track een fles cola open te maken en een zak chips open te trekken.
geen idee maar dat zei die rapper en die heeft bitches en money dus die weet het vast welquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet pijn hoor als je er in bijt.
Ik leef in het Madurodam universum.quote:
Allemaal gehuurd man alles.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee maar dat zei die rapper en die heeft bitches en money dus die weet het vast wel
Hoe komt dat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind chips niet eens echt lekker.
Klopt helaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eenzaamheid hoort bij het leven!![]()
Focus je op positieve zaken en zet jezelf ertoe doelen te bereiken.
waar zijn die leuke gesprekken dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen aantal maanden geprobeerd om in meerdere SCs deel te nemen, geen enkele SC vind ik zo gezellig als deze, het is hier vaak inderdaad wel afzeiken om het afzeiken, maar het is vaak ook hartstikke gezellig en dan zijn er wel leuke gesprekken te voeren![]()
De meeste andere SCs waar ik praatte zijn of helemaal uitgestorven, of ze moeten niks van mij weten.
Dus daarom blijf ik (ook) terug keren bij deze!
Omdat chips gewoon goedkope rommel is.quote:
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind chips niet eens echt lekker.
Ja beter kopen tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij huurt money en bitches
Ooh ik dacht door iets anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Omdat chips gewoon goedkope rommel is.
Past wel bij je ook toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar zijn die leuke gesprekken dan?
wij moeten ook niks van jou weten
echt verreweg de saaiste users op die forum op DP naquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.
Bo-rentquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar kan ik die huren dan
geilt die opquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Altijd als Braddie er is gaat het over zijn probleempjes, hij vraagt nooit aan een ander "goh hoe gaat het met jou"
Ok, maar vaak eet je het alleen maar om iets te eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.
hij drijft op aandachtquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Altijd als Braddie er is gaat het over zijn probleempjes, hij vraagt nooit aan een ander "goh hoe gaat het met jou"
Boeiend, ik vind het hier best gezellig soms, en het zorgt er voor dat ik mij niet zo enorm eenzaam voel, daar gaat het mij ook om.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt verreweg de saaiste users op die forum op DP na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |