Pff so deepquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent sowieso al levenslang een gevange op aarde
Goede bron. Wikiquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)genisstraf#Nederland
Stap op de ruimtebus!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent sowieso al levenslang een gevange op aarde
Heb jij al een betere gevonden in de tussentijd?quote:
Naja voor vrij specifieke informatie zou ik het niet gebruiken, dus daar heeft diegene wellicht een punt ja. Maar om een algemeen beeld te vormen van een onderwerp is het gewoon prima inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben op school ook een of andere pretentieuze prof zoiets horen zeggen en allemaal napraten
Het argument bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen die nu standaard roepen dat wiki geen goede bron is
En anders een van de bronnen onderaan erbij pakkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naja voor vrij specifieke informatie zou ik het niet gebruiken, dus daar heeft diegene wellicht een punt ja. Maar om een algemeen beeld te vormen van een onderwerp is het gewoon prima inderdaad
Kill Bill.quote:
Ik heb ook wel eens van die avondenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:53 schreef Geelman het volgende:
Heb echt al een levensjaar besteed aan het lezen van wiki-pagina's.
I always wonder about raindrops.I wonder about how they're always falling down, tripping over their own feet, breaking their legs and forgetting their parachutes as they tumble right out of the sky toward an uncertain end. It's like someone is emptying their pockets over the earth and doesn't seem to care where the contents fall, doesn't seem to care that the raindrops burst when they hit the ground, that they shatter when they fall to the floor, that people curse the days the drops dare to tap on their doorsquote:
Triviantkennis!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die avondenWel bijzonder leerzaam
nou ken heel midden-aarde zonder ooit alle boek gelezen te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zo lees je een artikel over piraten, 2 muisklikken verder lees je ineens over pindakaasquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |