Je hebt ook 'i used to be fat' op MTV, ook lachen. Kan me nog herinneren dat zo'n meisje echt dik was en thuis geschoold werd. Die moeder zo: "ja normaal avondeten lust ze niet dus ik breng haar elke avond naar een fast food restaurant. Ja ik zou echt willen dat ik der kon helpen af te vallen maar helaas"quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]En de omgeving is ook dom, dat ze geen Jeugdbescherming en Veilig Thuis inschakelen.
Jaquote:
verkrachting denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Random vraagje: voor welke crime zou jij de cel in gaan? Wat zou het voor jou waard zijn om je vrijheid lange tijd op te geven?
Zo eng ik had vroeger een vriendin die ook zo te eten kreeg...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je hebt ook 'i used to be fat' op MTV, ook lachen. Kan me nog herinneren dat zo'n meisje echt dik was en thuis geschoold werd. Die moeder zo: "ja normaal avondeten lust ze niet dus ik breng haar elke avond naar een fast food restaurant. Ja ik zou echt willen dat ik der kon helpen af te vallen maar helaas"!!!
Definieer 'lange tijd'.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Random vraagje: voor welke crime zou jij de cel in gaan? Wat zou het voor jou waard zijn om je vrijheid lange tijd op te geven?
Onbetaalde parkeerboetequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Voor het opbouwen van een methimperium.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ecto.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:42 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
94cm... Mijn tailleomvang is veel dunner en ik ben een volwassene. :|
Anorexia gespotquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:42 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
94cm... Mijn tailleomvang is veel dunner en ik ben een volwassene. :|
30 jaar (zoiets heet levenslang in NL toch?)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Definieer 'lange tijd'.
Ik zou best voor het leven als een miljonair een paar jaar lang door fraude een paar maanden de cel in willen maar niet voor jaren.
Geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Haha wat een flutlied.quote:
Levenslang = levenslang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
30 jaar (zoiets heet levenslang in NL toch?)
Haha horsefighter!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker ook gewoon op dan
Vind 'm wel leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |