HAHAHAA IK LACH GEWOON NUquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja die serie was echt baas
Zelden zo gelachen zeg "Ik weet niet waarom ze te dik is? We hebben maar 3x per week patatdag en dan mag ze eten wat ze wil"
Het is een gave en een vloekquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of met 5 euro op zak voor 50 euro wegzuipen.
Heideheuvel, heb ik vroeger ook nog gelopen voor m`n astma.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef IDkaart het volgende:
Weet iemand waar je "Help mijn kind is te dik 2011" kan bekijken met Enrico? Die serie was zo goed.
Ik kijk nu op Youtube maar ik vind alleen reclame voor andere series over dikke kinderen:
80 euro? Holy shit...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2016/7HZ_0666_020R.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[3698]&set=key[height],value[4323]&set=key[x],value[703]&set=key[y],value[478]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&set=key[hmver],value[0]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
LeukMaar 80 euro
(bij de H&M)
Fleur Boterenbrood...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef IDkaart het volgende:
Weet iemand waar je "Help mijn kind is te dik 2011" kan bekijken met Enrico? Die serie was zo goed.
Ik kijk nu op Youtube maar ik vind alleen reclame voor andere series over dikke kinderen:
Jaaaa!! En dan serieus zo van "Ja pak nou Lisa (oid), de camera filmt nu niet"quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]
HAHAHAA IK LACH GEWOON NU
Er was ook zo'n meisje van 9 in die serie die belachelijk dik was en die mocht dan stiekem bitterballen eten van haar moeder als de camera er niet was. Of het was in het volgende seizoen.
Slaap lekker, toetiequote:
HAHAHAHAHA BAZENSERIEquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jaaaa!! En dan serieus zo van "Ja pak nou Lisa (oid), de camera filmt nu niet"
Truste Frankquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BAZENSERIE
Ik krijg nu dit filmpje als suggestie.
Ik zie dubbelquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef IDkaart het volgende:
De Stoopjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BAZENSERIE
Er was toch zo'n quote van iemand, 'find what you love and let it kill you' oidquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BAZENSERIE
Of kinderen van 25 die nog thuis wonen, geen werk hebben en 120 kilo wegenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Als je kinderen van 15 hebt die 120 kilo wegen waar ben je dan als ouders ook mee bezig zeg.
goed voerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Als je kinderen van 15 hebt die 120 kilo wegen waar ben je dan als ouders ook mee bezig zeg.
Waarom ga je meteen zo persoonlijk doen tegen mij? Ik doe gewoon normaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of kinderen van 25 die nog thuis wonen, geen werk hebben en 120 kilo wegen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Trek het je niet aan xxxquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ga je meteen zo persoonlijk doen tegen mij? Ik doe gewoon normaal.
Ja dan moet je mestvarkens gaan fokken of zo. :Squote:
Ik doe mijn best. Als jij mij steunt komt het vast goed.quote:
Sry heb vandaag duizend messen in m'n rug gekregen en reageer dat op jou af, het spijt me ckquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ga je meteen zo persoonlijk doen tegen mij? Ik doe gewoon normaal.
Zeker die suïcidale user weer?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry heb vandaag duizend messen in m'n rug gekregen en reageer dat op jou af, het spijt me ck
Je hebt ook 'i used to be fat' op MTV, ook lachen. Kan me nog herinneren dat zo'n meisje echt dik was en thuis geschoold werd. Die moeder zo: "ja normaal avondeten lust ze niet dus ik breng haar elke avond naar een fast food restaurant. Ja ik zou echt willen dat ik der kon helpen af te vallen maar helaas"quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]En de omgeving is ook dom, dat ze geen Jeugdbescherming en Veilig Thuis inschakelen.
Jaquote:
verkrachting denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Random vraagje: voor welke crime zou jij de cel in gaan? Wat zou het voor jou waard zijn om je vrijheid lange tijd op te geven?
Zo eng ik had vroeger een vriendin die ook zo te eten kreeg...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je hebt ook 'i used to be fat' op MTV, ook lachen. Kan me nog herinneren dat zo'n meisje echt dik was en thuis geschoold werd. Die moeder zo: "ja normaal avondeten lust ze niet dus ik breng haar elke avond naar een fast food restaurant. Ja ik zou echt willen dat ik der kon helpen af te vallen maar helaas"!!!
Definieer 'lange tijd'.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Random vraagje: voor welke crime zou jij de cel in gaan? Wat zou het voor jou waard zijn om je vrijheid lange tijd op te geven?
Onbetaalde parkeerboetequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Voor het opbouwen van een methimperium.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ecto.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:42 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
94cm... Mijn tailleomvang is veel dunner en ik ben een volwassene. :|
Anorexia gespotquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:42 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
94cm... Mijn tailleomvang is veel dunner en ik ben een volwassene. :|
30 jaar (zoiets heet levenslang in NL toch?)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Definieer 'lange tijd'.
Ik zou best voor het leven als een miljonair een paar jaar lang door fraude een paar maanden de cel in willen maar niet voor jaren.
Geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Haha wat een flutlied.quote:
Levenslang = levenslang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
30 jaar (zoiets heet levenslang in NL toch?)
Haha horsefighter!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker ook gewoon op dan
Vind 'm wel leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |