Intellectuele clickbait.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo lees je een artikel over piraten, 2 muisklikken verder lees je ineens over pindakaas
Ik denk dat ck en mapima goed koppel zouden zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms denk ik dat sg en mapima zelfde persoon zijn
LOL kinderen onder de 10 jaar die naar het speciaal onderwijs gaan met de bus/trein/tram laten reizen.quote:De gemeenten Eindhoven en Helmond willen onderzoeken of leerlingen die nu gebruik maken van speciaal leerlingenvervoer ook met het reguliere openbaar vervoer mee kunnen.
ik ga ook slapenquote:
Ik zou met iedereen een goed koppel zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ck en mapima goed koppel zouden zijn
Staat er specifiek bij dat het over kinderen onder 10 jaar gaat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:59 schreef IDkaart het volgende:
[..]
LOL kinderen onder de 10 jaar die naar het speciaal onderwijs gaan met de bus/trein/tram laten reizen.
Zo zou ik je moeder niet omschrijven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook naar verre fragiele onbereikbare oorden?
haha ja neuk jij d'r ook?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zou ik je moeder niet omschrijven.
Nee gaf antwoord voor hem.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja neuk jij d'r ook?
Weet nog niet wat ik ga dromenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook naar verre fragiele onbereikbare oorden?
Er staat niet bij dat het niet over kinderen onder de 10 jaar gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat er specifiek bij dat het over kinderen onder 10 jaar gaat?
Nee...
Kinderen met zware autisme wil je gewoon vanaf 10 jaar met OV laten gaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er staat niet bij dat het niet over kinderen onder de 10 jaar gaat.
Sowieso: kinderen boven de 10 jaar die nog met een taxibus naar school gaan.
Heb liever ck met sg dan, sg is tenminste nog btje lekker wijfquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ck en mapima goed koppel zouden zijn
Pics van SGquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever ck met sg dan, sg is tenminste nog btje lekker wijf
Wajongstruggels.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er staat niet bij dat het niet over kinderen onder de 10 jaar gaat.
Sowieso: kinderen boven de 10 jaar die nog met een taxibus naar school gaan.
Die moeten ook niet met regulier vervoer reizen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderen met zware autisme wil je gewoon vanaf 10 jaar met OV laten gaan?
Picssssquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever ck met sg dan, sg is tenminste nog btje lekker wijf
DIE GAAN DAAROM MET EEN TAXIBUSquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Die moeten ook niet met regulier vervoer reizen.
sg is lelijk hoor net als meloewa sryquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Picssss
Doe sowieso alles daar niet van. Ben gewoon realist net zoals Braddie.
Braddie is nu nieuwe vlogs aan het maken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Picssss
Doe sowieso alles daar niet van. Ben gewoon realist net zoals Braddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |