abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164387703
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:29 schreef Max23 het volgende:

[..]

Nou ja topfavoriete

ze heeft dit jaar geen tijdrit gewonnen. Medaillekandidaat is ze zeker maar niet meer dan dat
Topfavoriete, kijk maar bij de bookmakers.
sig verwijderd door FA
pi_164387820
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Hopelijk eindigt Tom met 2 minuten voorsprong op de beide Skybots.
Waarom? Hopelijk niet. Froomegod voor de win _O_
pi_164387845
Wat een bullshit trouwens dat je de wegrit moet rijden om ook de tijdrit te mogen rijden :') Zijn er ook zulke belachelijke regels bij andere disciplines?
pi_164387893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:41 schreef Syntix het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat je de wegrit moet rijden om ook de tijdrit te mogen rijden :') Zijn er ook zulke belachelijke regels bij andere disciplines?
alle zwemmers bij de estafette moeten meedoen, dus ook de reserves/extra zwemmers :P.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164387897
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:29 schreef Max23 het volgende:

[..]

Nou ja topfavoriete

ze heeft dit jaar geen tijdrit gewonnen. Medaillekandidaat is ze zeker maar niet meer dan dat
Bij Unibet is ze in ieder geval veruit de topfavoriete ;)

En de vorm is wel goed als je naar zondag kijkt. Maar op WK's winnen bij de vrouwen ook lang niet altijd de favorietes vooraf, volgens mij.
pi_164387921
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:38 schreef Syntix het volgende:

[..]

Waarom? Hopelijk niet. Froomegod voor de win _O_
Hopelijk niet? Je wordt al onzeker.
pi_164387960
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:46 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Hopelijk niet? Je wordt al onzeker.
Niet echt.
pi_164387975
quote:
Tom Dumoulin kende een goede laatste training voor de tijdrit. De Limburger verkende gisteren nog eens het 54 kilometer lange traject met start en finish in Pontal. "De laatste dagen verlopen prima”, aldus bondscoach Johan Lammerts. "Wij gaan er van uit dat Tom optimaal kan presteren.”

Uit voorzorg stapte Dumoulin zaterdag al na 13 kilometer uit de wegrit om zijn gebroken linkerpols niet te forceren. Volgens de medische staf zal hij in de tijdrit nauwelijks last hebben van deze blessure. Zelf kende Dumoulin nog de nodige twijfels.

"Hoe houdt de pols zich onder de extreme omstandigheden tijdens een tijdrit? Ik heb de laatste week in al mijn trainingen die pols vooral ontzien. Het is duidelijk dat mijn voorbereiding behoorlijk in de war is geschopt”, bleef de Maastrichtenaar voorzichtig.
pi_164388232
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:41 schreef Syntix het volgende:
Turnen?
pi_164388330
Het zou teleurstellend zijn als we geen plak halen vandaag.

Met Tom hou ik toch nog wel een slag om de arm/pols..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:16:03 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164388375
Ik verwacht van Tom geen medaille. En van de dames heb ik eigenlijk totaal geen idee hoe goed zij kunnen tijdrijden. Dus daar kan ik niet over oordelen of het daar realistisch is om daar een medaille te verwachten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_164388397
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verwacht van Tom geen medaille. En van de dames heb ik eigenlijk totaal geen idee hoe goed zij kunnen tijdrijden. Dus daar kan ik niet over oordelen of het daar realistisch is om daar een medaille te verwachten.
Ik verwacht dat Ellen van Dijk stiekem wel eens het goud zou kunnen pakken.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:17:57 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164388411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:17 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat zou heel mooi zijn. Ik ga in ieder geval kijken vanmiddag. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:21:36 #289
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_164388476
Tom heeft zich niet optimaal kunnen voorbereiden, heeft niet optimaal kunnen trainen en heeft z'n pols nog niet maximaal kunnen belasten. Ik geloof niet dat je in die omstandigheden dan een topprestatie kunt neerzetten.

Heb eigenlijk meer vertrouwen in de vrouwen dan in Dumoulin.
pi_164388570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom heeft zich niet optimaal kunnen voorbereiden, heeft niet optimaal kunnen trainen en heeft z'n pols nog niet maximaal kunnen belasten. Ik geloof niet dat je in die omstandigheden dan een topprestatie kunt neerzetten.

Ik ook niet.

Maar misschien gaat het wel als 'ie lekker volgestopt is met pijnstillers.
pi_164388637
quote:

Dit dus.
pi_164388651
quote:

[..]

:Y, die was erg goed, vooral op de eerste omloop tijdens de wegrit.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164388708
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Dumoulin, maar geen idee waar het op gebaseerd is
pi_164388709
quote:

Na de Tour hoef je niet meer veel te trainen. Zolang de benen goed zijn zal hij van de pols ook niet veel last hebben.

het is wel zo dat een froome natuurlijk een vlekkeloze voorbereiding heeft. Voordelig is het dus niet.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164388911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:35 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Na de Tour hoef je niet meer veel te trainen. Zolang de benen goed zijn zal hij van de pols ook niet veel last hebben.

het is wel zo dat een froome natuurlijk een vlekkeloze voorbereiding heeft. Voordelig is het dus niet.
Froome heeft een zware wegwedstrijd in de benen, weet niet of dat nou zo ideaal is.

Nu kan Froome vrij goed herstellen maar dat is in etappewedstrijden, een eendaagse wedstrijd kan nog wel wat langer nagalmen.

Spuit er in bij Tom en gaan.
pi_164388959
Froome was matig in de wegrit, zijn conditie lijkt mij niet optimaal. Bij Tom is dat natuurlijk ook de vraag.

Hij is overigens wel weer favoriet bij de bookies:
http://www.oddschecker.co(...)ns-time-trial/winner
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164389014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Felagund het volgende:
Froome was matig in de wegrit, zijn conditie lijkt mij niet optimaal. Bij Tom is dat natuurlijk ook de vraag.

Even op Kelderman en poels inzetten :P
pi_164389698
quote:

[..]

Bij de vrouwen heeft Van der Breggen meer kans dan Van Dijk hoor, gezien de klimmen in het parcours.
Demain, on roule
pi_164389713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Felagund het volgende:

Froome was juist super in de wegrit. Ik ben benieuwd hoe Dumoulin zich gaat houden vandaag en vooral ook wie de andere medailles gaat pakken. Vasil/Dennis/Thomas mss zelfs wel zijn ook wel kanshebbers voor Brons.
pi_164389746
Ik hoop vooral dat iedereen op zijn fiets blijft zitten, zeker als er regen voorspelt is is die afdaling nog twee keer zo gevaarlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')