klassiekertjequote:
WOWquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
Sof is wel een beetje de GRTD godin/sloerie (streep door wat niet van toepassing is)
Vroeger kreeg ik er nog weleens 1 maar dat zit er niet meer in kennelijkquote:
als jij er een voor mij maakt maak ik er een voor jouquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik er nog weleens 1 maar dat zit er niet meer in kennelijk
lolquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als jij er een voor mij maakt maak ik er een voor jou
De Barney-quote niet kennenquote:
Hoezo dat nou weerquote:
vooral omdat je een vriendin hebtquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vooral omdat je een vriendin hebt
Iedereen doet iedereen hier tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
Sof is wel een beetje de GRTD godin/sloerie (streep door wat niet van toepassing is)
Dat schijnt zo te zijn ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vooral omdat je een vriendin hebt
wij hadden net blackberry bath bombquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik heb van die bruis dingen van Lush e.d. helemaal ontdekt. Wat een godenspul.![]()
Lekker hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij hadden net blackberry bath bomb
mobiel ligt aan lader want hij was opgeraakt in badquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Inso check je app eens![]()
Lekker hoor soww
2kquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mobiel ligt aan lader want hij was opgeraakt in bad
voor missionaris heb je die gekkigheid niet nodigquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je opzich wel veel standjes mee uit proberen
Dat is seks sowiesoquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Die rare standjes zijn maar vermoeiend
Op die bank? Niks mis mee neequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ligt zelf op bankje nog wat eten
Is een leuk turnmeisje
die met die ijslandse naam van NL is wel wat voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ligt zelf op bankje nog wat eten
Is een leuk turnmeisje
die bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die met die ijslandse naam van NL is wel wat voor jou
Te jongquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die met die ijslandse naam van NL is wel wat voor jou
Jaartjewachtenquote:
viespeukquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet kunnen
bij de hockeymannen loopt een leuke 17-jarige jongen rond
pathetischquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
woensdag wordt ze achttien. Heb haar op insta alvast gefeliciteerd.
Beetje indekken dit Bennoquote:
nee hoorquote:
op deze manier kun je jezelf naar de 0 lullenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor
daarmee wil ik aangeven dat het raar is dat ik vandaag een viespeuk zou zijn en morgen ineens niet meer
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor
daarmee wil ik aangeven dat het raar is dat ik vandaag een viespeuk zou zijn en morgen ineens niet meer
een met een kittenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe maar jij hebt vast goede foto's op je profiel
wtfquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet als je weet wat ik met die kitten doe
o zal nog eens over komen waaienquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb geen afwas meer
ga zo slapen denk ik, wachten op zwemmen duurt me te lang
toen had ik jouw post nog niet gezien natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o zal nog eens over komen waaien
zo doet hij altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o zal nog eens over komen waaien
het is je vergevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toen had ik jouw post nog niet gezien natuurlijk
dit is lief van jequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee pax is vriendelijkheid zelve, hele fijn jongeman
ok zelf wetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee pax is vriendelijkheid zelve, hele fijn jongeman
merk al dat je hem nog niet kentquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja geen kwaad woord over pax
daar koopt hij pringles vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou 1000 euro bij die jongen op tafel durven te laten liggen
hij eet heel snelquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die hij vervolgens gewoon met mij zou delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |