Krijg dan maar lekker de teringquote:
Oh, die ken ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee van een luis op een blaadje die in haardvuur belandde
bestond uit twee delen
Je kussen omdraaien wil ook wel helpenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb dekens nu tussen m'n benen geklemd ja
...loop allemaal maar naar de hel!quote:
achquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet
Ik vind het sws knap om elke dag weer met een nieuw grapje te komen
Gewoon een paar lijnen vatten zou DP zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk dadelijk ook maar eens naar bed, weer vroeg eruit morgen. Maar nog helemaal niet moe.
quote:
Maar waar is die gekke snuivert danquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon een paar lijnen vatten zou DP zeggen.
Zit ik alquote:
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar waar is die gekke snuivert dan
Lekker warm wel.quote:
Kom je wel actief en vol energie op het werk aan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon een paar lijnen vatten zou DP zeggen.
moet maar weer eens de overlijdensberichten doornemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets heel lang goed zal gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom je wel actief en vol energie op het werk aan.
Hartstikke.quote:
Heeft flakka geprobeerdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Neuh, een dagje gok ik. Daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk een hartaanval of iets dergelijks krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets heel lang goed zal gaan.
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |