Of in het F1 topic, want daar is alles leuk en mag allesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen jullie dat geslowchat gewoon lekker in VBL houden?
Bizar idd, had het haar daarom ook echt gegund. Mede omdat ze altijd dienstbaar voor het team op stelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is een foto van 7-8-2015
[..]
7-8-2017 zou ik maar een rustdag inplannen, als ik haar was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Kop in 2017quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
7-8-2017 zou ik maar een rustdag inplannen, als ik haar was.
Jammer voor jullie, RSG is toch beter.quote:
Dagje in bed blijven dan. Ik kom wel langsquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Kop in 2017
'Breuken Van Vleuten na val in bad'
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of in het F1 topic, want daar is alles leuk en mag alles
Die zit nooit meer op de fiets deze dag in het jaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij echt een sympathieke vrouw.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:08 schreef fliert het volgende:
"Van der Breggen, die met Johansson en Longo Borghini in de achtervolging was, fietste langs Van Vleuten, die daar roerloos lag. 'We zagen Annemiek liggen. Zag er niet goed uit. Verschrikkelijk. Duurde even voordat ik kon bedenken: nu moet je even gaan rijden. Dat ging even niet. Maar toen kwam Emma (Johansson, red.) langs en die zei: we doen het voor Annemiek. Dat hielp mij wel. Toen zijn met z'n drieën volle bak gaan rijden.' "
Netjes van Johansson.
Die kan je zo al invullen inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Andere Tijden Sport is over 20 jaar in ieder geval een klassieker rijker
Echt mooi ditquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:08 schreef fliert het volgende:
"Van der Breggen, die met Johansson en Longo Borghini in de achtervolging was, fietste langs Van Vleuten, die daar roerloos lag. 'We zagen Annemiek liggen. Zag er niet goed uit. Verschrikkelijk. Duurde even voordat ik kon bedenken: nu moet je even gaan rijden. Dat ging even niet. Maar toen kwam Emma (Johansson, red.) langs en die zei: we doen het voor Annemiek. Dat hielp mij wel. Toen zijn met z'n drieën volle bak gaan rijden.' "
Netjes van Johansson.
Ook wel in haar eigen belang natuurlijk maar idd wel netjes.quote:
Olympische gedachtequote:
Hij had wel gelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dezelfde woorden als die Koos bezigen lijkt mij niet echt verstandig wat een nonpersoonlijkheid is dat. Je zal maar van hem een na- teambespreking krijgen.
Wat studeer jij eigenlijk? En heb je recentelijk nog schaalmodelauto's aan je collectie toegevoegd?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of in het F1 topic, want daar is alles leuk en mag alles
Zoals iedereen weet ben ik érg geïnteresseerd in het belastingrecht. Helaas heb ik niet zo'n interesse in schaalmodelauto's, maar als jij dat wel hebt wil ik best eens kijken of we een gedeelde interesse kunnen creëren natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk? En heb je recentelijk nog schaalmodelauto's aan je collectie toegevoegd?
Dit weekend ging het daar over een computerspel en een gesigneerde vlag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |