Moeilijk inderdaad. Je kan moeilijk het hele universum afscannen op zoek naar een god.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe onderzoek je dat als je niet weet wat God is? Waar je naar zoekt? Je moet wel weten wat aan te tonen.
Ik verbreedde je stelling even wat, omdat geen reden anders dan culturele zijn om het te beperken tot slechts één god.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had het niet over een god of meerdere goden. Maar of er überhaupt een god is.
Als je daar antwoord op wil, moet je dat wetenschappelijk onderzoeken. Objectief.
Maakt niet uit, blijft goed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef golfer het volgende:
Dat Randi-fragment hebben we pas 3 miljoen keer gezien.
Deze uitzending doet me denken aan die met Carice. Was ook zo matig. Het loopt wel, maar da's alles mee gezegd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:56 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Na een half uur uitgezet...Wat een aanfluiting na vorige week.
Pfffrrrtquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:59 schreef Manono het volgende:
Zo fantastisch dat Nigeria nu een van de balangrijkste IS landen is
Rosling is grappig. En heeft vaak gelijk. Grappig gesprek dit. Interviewer stelt vragen in het Deens en Rosling geeft antwoord in het Zweeds.quote:
Uri Geller was bij Jensen, dat volgde ik toen ook op fok. Kwam Uri binnen met lepels, hij boog ze niet meer, maar maakte er muziek mee. Later kwam Jensen met een bord lepels en vroeg of hij een lepel wilde buigen. Pakte Uri een lepel en boog die. Was wel op hetzelfde bord als waar hij zijn eigen lepels neergelegd had. Kortom, Uri boog zijn eigen lepel en iedereen in de studio trapte er in.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:55 schreef aloa het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat er mensen zijn die in Uri Geller geloven
Je hebt letterlijk 60 seconden geleden het verhaal van Rosling gehoord en dan zeg je dit?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:59 schreef Manono het volgende:
Zo fantastisch dat Nigeria nu een van de balangrijkste IS landen is
Hij gaat prima met Nigeria!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk 60 seconden geleden het verhaal van Rosling gehoord en dan zeg je dit?
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Zat die Deen ook een keer bij zondag met lubach?
Inderdaad. Mensen die dat niet beseffen zijn in zekere zin ondankbaar en verwend. Politici die dat niet beseffen zijn incompetent en gevaarlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef Manono het volgende:
Precies, het gaat niet alsmaar slechter en vroeger was niet alles beter
Vast niet iedereen, maar wel een heleboel. Ik weet ook niet hoe hij het doet, maar de meeste goocheltrucs snap ik ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uri Geller was bij Jensen, dat volgde ik toen ook op fok. Kwam Uri binnen met lepels, hij boog ze niet meer, maar maakte er muziek mee. Later kwam Jensen met een bord lepels en vroeg of hij een lepel wilde buigen. Pakte Uri een lepel en boog die. Was wel op hetzelfde bord als waar hij zijn eigen lepels neergelegd had. Kortom, Uri boog zijn eigen lepel en iedereen in de studio trapte er in.
Ach, het was een duidelijk voorbeeld, economische groei waar miljoenen van profiteren, is minder interessant dan een klein groepje IS'ers.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Huh, waarom zitten ze aan de andere kant.
dat dan wel weer...quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:10 schreef jcdragon het volgende:
Overigens is het kijken naar goocheltrucs wel vermakelijk. Ook al weet je dat het nep is.
Was te verwachtenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Licht onderhoudend, niet te diepgravend, niet te interessant.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:18 schreef Martinello het volgende:
Ivo Niehe dacht ooit dat het over The Aristocats ging.
Ik vond het ook niet grappig. Net een paar jochies die vieze woordjes zeggen en daar zelf om moeten lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |