Niet mee eensquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, een set Italo is nog erger.
Ik kan er niet over meepraten...quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paddo's tijdens autorijden is geen goed idee, er gingen bomen oversteken en de fietsers gingen sneller
Rook er nog wat ganja bij maar da's medicijn voor mij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten...Ik drink alleen m'n biertjes, zo nu en dan. Meer niet.
Ik weet ook niet uit m'n hoofd wie m'n huisarts is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bespaar elk jaar weer eigen risico en moet opzoeken wie mijn huisarts is.
Beter toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet ook niet uit m'n hoofd wie m'n huisarts is.
Dancehall en Reggae komt volgende keer wel weer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
Heel geleidelijk is het die kant op gegaan
Reggae trek ik over het algemeen beter dan dancehall.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dancehall en Reggae komt volgende keer wel weer.
Er een punt achter zetten blijf ik altijd lastig vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zet er wel zo een punt achter. Bedankt Piet
Het wordt vanzelf een keer ochtendquote:Op maandag 8 augustus 2016 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er een punt achter zetten blijf ik altijd lastig vinden.
Toedels.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf een keer ochtend
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |