Er is ook best mooie hiphop, de beste komen uit Jamaica.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor het nog altijd liever dan 80-90 procent van alle hiphop die er wordt gemaakt.
Dusty roeleert.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik eerst niet wist, is dat Dusty Springfield dit liedje ook heeft gezongen.
Absoluut. Ik heb al diverse keren nummers van haar gedraaid uit de periode 1989-1990.quote:
IK regel de inspiratie wel, mag jij de rest doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb al diverse keren nummers van haar gedraaid uit de periode 1989-1990.
Van "Happy" bestaat trouwens een ontzettend treurige, sippe remix, gemaakt door Woodkid.
* Elfletterig zet deze op de rol voor zijn volgende show
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IK regel de inspiratie wel, mag jij de rest doen.
Elke inspiratie is welkom. Gelukkig heb ik ook een behoorlijke lijst met nummers, wat ideeën en betreft. En ik kom in mijn cd-collectie en op mijn computer nog steeds nieuwe ideeën tegen, los van de wekelijkse lading nieuwe muziek.quote:
Ik raak soms weleens padje kwijt door teveel aan mijn hoofd, kan daar slecht tegen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke inspiratie is welkom. Gelukkig heb ik ook een behoorlijke lijst met nummers, wat ideeën en betreft. En ik kom in mijn cd-collectie en op mijn computer nog steeds nieuwe ideeën tegen, los van de wekelijkse lading nieuwe muziek.
Voor mij geldt: Kladblok doet wonderenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak soms weleens padje kwijt door teveel aan mijn hoofd, kan daar slecht tegen.
Je noteert alles?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mij geldt: Kladblok doet wonderen
Ideeën voor Radio 49, ja. En ik houd ook wel een lijstje met nieuwe muziek voor andere doeleinden bij.quote:
Deze set valt af dan , allemaal kut muziek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ideeën voor Radio 49, ja. En ik houd ook wel een lijstje met nieuwe muziek voor andere doeleinden bij.
De cover die je nu draait, voldoet daar inderdaad wel aan ja...quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze set valt af dan , allemaal kut muziek.
Dit valt nog mee, een set Italo is nog erger.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De cover die je nu draait, voldoet daar inderdaad wel aan ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |