Ik heb het ooit uit mijzelf gevonden en vaak mensen ermee geholpen. Ik had maar een keer echt hulp nodig(wegens de geweldige videoclip).quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik tot de zeer vroege ontdekkers van dit nummer behoor. Tot de eerste 0,1 procent van Nederland.
Ik heb het namelijk ontdekt op WDR Radio EINS LIVE, ruim voordat het in Nederland een hit werd. In die tijd luisterde ik vaak naar die zender, omdat 3FM niet om aan te horen was.
Vet nummer. De single-remix is beter dan de albumversie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit uit mijzelf gevonden en vaak mensen ermee geholpen. Ik had maar een keer echt hulp nodig(wegens de geweldige videoclip).
Bedankt voor het draaienquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lieve luisteraars, bedankt. Het was een waar genoegen. Zoals vaak sluiten we af met Mark Knopfler en Going Home. Gute nacht!
Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ieder z'n ding hè? Ik heb die track van Bryan Adams iets te vaak gehoord, maar slecht vind ik 'm niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |