nee hoor je word steeds overal doodgegooid met stuff over hoe fantastisch gay wel niet is, dus maakte ik een soort anti gay topic ( en dan stuk of twee drie )quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:04 schreef Fatoeman het volgende:
Volgens mij zit ts nog in de kast, gezien zijn pohi
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef possetje het volgende:
[..]
nee hoor je word steeds overal doodgegooid met stuff over hoe fantastisch gay wel niet is, dus maakte ik een soort anti gay topic ( en dan stuk of twee drie )
al die wijven vetroetelen gays altijd maar als het er op aankomt kiezen ze om een babie te maken vaak weer een standaard hetero boerenlul! dat vinden ze dan toch geiler! ( liever het zaad van een saaie zakkerige hetero dan van een leuke aardige knappe gay )
Vandaar dat ik beetje tegen heel dat wereldje van gays en gay liefhebbers vloek op het web...
Dat jij nou dingen stiekem verbergt voor de buitenwereld betekend niet dat iedereen dat doet?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Kom er maar uit TS. De kust is veilig.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef possetje het volgende:
[..]
Dat jij nou dingen stiekem verbergt voor de buitenwereld betekend niet dat iedereen dat doet?
ja enigste waar je nog voor in de kast moet is als je pedo bent , maar anders? als ik gay was zou ik het met poep op de muren smeren de letters "gay" zodat je het nog ruikt ook!
Vraag me af hoe dat voelt. Punt is dat ik op meisjes val. En niet op jongens (zeker weten niet qua liefde). Nou ja, laat ik zeggen dat ik dat laatste niet weet. Dat eerste wel.quote:
We hebben een fanquote:
Zoals ik verderop stel heeft anale seks en prostaatstimulatie weinig met geaardheid te maken. Pik in de kont is daarbij slechts een middel, er zijn ook gewoon andere mogelijkheden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat voelt. Punt is dat ik op meisjes val. En niet op jongens (zeker weten niet qua liefde). Nou ja, laat ik zeggen dat ik dat laatste niet weet. Dat eerste wel.
Zo'n plastic ding lijkt me vrij kut eigenlijk.
dus je geeft hem pikstraf?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:12 schreef Swlabr het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik zou het zelf niet zo snel doen bij een man
Jij bent dus echt een randdebiel hè.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Als je het laat doen laat je dan pakken door een vent. Dit vind ik nu echt belachelijk. Je wilt een pik of je wilt hem niet. Niet doen alsof je hetero bent en vervolgens je vrouw gaan vragen of ze een neplul in je reet douwt
Das misschien wat hard, maar iig niet echt verdraagzaam tov andere meningenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent dus echt een randdebiel hè.
wiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef MRVA het volgende:
[..]
Das misschien wat hard, maar iig niet echt verdraagzaam tov andere meningen
Weer in jezelf aan het praten, schizofrene gek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent dus echt een randdebiel hè.
lol xd ik voel iets op een bepaalde manier dus projecteer ik dat op iedereenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Weer in jezelf aan het praten, schizofrene gek.
Ik denk dat een dildo ook beetje mensen afschriktquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef Trollscience het volgende:
lol xd ik voel iets op een bepaalde manier dus projecteer ik dat op iedereen
Jij bent echt retarded, seks hebben met een vrouw of een man is wel een degelijk verschil. Alsof speeltjes die toegevoegd worden wat zeggen over je geaardheid. Raar beeld heb jij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Als je het laat doen laat je dan pakken door een vent. Dit vind ik nu echt belachelijk. Je wilt een pik of je wilt hem niet. Niet doen alsof je hetero bent en vervolgens je vrouw gaan vragen of ze een neplul in je reet douwt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |