Ik heb ook 15 euro op Sevilla staan. Omdat ik zoveel afwezigen zag bij Real. Maar toen wist ik nog niet dat de basiself bij Sevilla zowat vertrokken wasquote:
SOW. Even een sneertje van ons aller modje. Jeetje, mokerhard hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de mensen die later dit topic lezen is er een mooie streamable van de goal. Jullie sukkels.
https://streamable.com/xfgu
Over een maand of drie zal het wel op orde zijn bij Sevilla.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook 15 euro op Sevilla staan. Omdat ik zoveel afwezigen zag bij Real. Maar toen wist ik nog niet dat de basiself bij Sevilla zowat vertrokken was
Deze wedstrijd kijken we ook alleen omdat er niks anders op tv is Stijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze kunnen die Super Cup maar beter niet meer in van die gehuchten als Trondsjem spelen. Volgend jaar in, fasten your seatbells, SKOPJE.
Op zijn tijd zijn het best leuke duels. Vorig jaar, 2013, 2012 om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kijken we ook alleen omdat er niks anders op tv is Stijn.
Dus jij bent momenteel niet aan het genieten van de chickies bij het turnen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kijken we ook alleen omdat er niks anders op tv is Stijn.
Ik laat 98% van de OS aan mij voorbij gaan. Het tijdsverschil en de lack of interest hebben daar een zeer grote rol in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus jij bent momenteel niet aan het genieten van de chickies bij het turnen?
Niet alles, meestal kijk ik in de middag gewoon naar de sporten die ze uitzenden op NPO1 en post ik wat mee uit verveling. Alleen het probleem is dat ik van 9 van de 10 sporten echt de ballen verstand van heb.quote:
Schermen en Boogschieten is tenminste lekker simpel voor ons primitieve mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alles, meestal kijk ik in de middag gewoon naar de sporten die ze uitzenden op NPO1 en post ik wat mee uit verveling. Alleen het probleem is dat ik van 9 van de 10 sporten echt de ballen verstand van heb.
Sevilla gaat zo veel plezier beleven aan de beste man. Bij Palermo was het al een baasje, zeker in het seizoen toen Dybala er nog speelde.quote:
Schermen keek ik vanmiddag nog even, echt een debiel spelletje is het eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schermen en Boogschieten is tenminste lekker simpel voor ons primitieve mensen.
Ze hebben zoveel interessante aankopen gedaan. Ganso, het huren Kranevitter, Vietto, etc etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sevilla gaat zo veel plezier beleven aan de beste man. Bij Palermo was het al een baasje, zeker in het seizoen toen Dybala er nog speelde.
Verlenging dunkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:56 schreef Dos37 het volgende:
Is er verlenging als dit de eindstand wordt? Of direct penals
Welke club gaat 'ie heen dan? Chelsea heeft een oogje op Lukaku, Arsenal is druk met Lacazettequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik doe een gok: Morata gaan we dit seizoen niet meer in actie zien voor Real.
Geen flauw idee, ik hoop zelf Arsenal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke club gaat 'ie heen dan? Chelsea heeft een oogje op Lukaku, Arsenal is druk met Lacazette
Ik zou er niet eens heel raar van opkijken als Chelsea langskomt met een buidelzakje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik hoop zelf Arsenal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |