Sevilla won voor de derde keer op rij de Europa League. Eerst was het Benfica, daarna Dnjepr Dnjepropetrovsk en dit jaar moest Liverpool er aan geloven. De mannen van Unai Emery wonnen met 1-3 van Klopps stuntploeg en zodoende staan ze aan de aftrap in Trondheim. Alleen gaat succes ook zijn tol eisen. Er werd aan mannen van het succes getrokken: technisch directeur Monchi bleef uiteindelijk maar Unai Emery en Krychowiak gingen weg. Jorge Sampaoli werd aangesteld. Sampaoli maakte furore met Chili en speelde met Universidad de Chile volgens mensen het beste voetbal ter wereld. Nu is hij hier: de selectie is stevig gerenoveerd. Eigenlijk is het allemaal teveel om op te noemen: neemt u een kijkje hier. Vietto is dus een optie tot koop bij bedongen.quote:Real Madrid mist nog meer sterren in Super Cup tegen Sevilla
Real Madrid moet behalve Cristiano Ronaldo komende dinsdag nog meer EK-gangers missen tijdens het duel om de Europese Super Cup met Sevilla. Dat zei trainer Zinedine Zidane na het gewonnen duel met Bayern München (1-0) in de International Champions Cup.
Zidane zei eerder al dat Ronaldo niet in actie zal komen en waarschijnlijk ook de competitiestart (21 augustus) mist. Maar daar blijft het niet bij voor Real. 'Nee, ik denk niet dat Gareth Bale, Toni Kroos en Pepe kunnen spelen', zei de Franse trainer in aanloop naar de eerste officiële wedstrijd van het seizoen in Noorwegen. 'We zien hen weer in Madrid.'
Verder staan er nog vraagtekens achter de inzetbaarheid van Karim Benzema (op de weg terug van een blessure) en James Rodríguez (langer afwezig geweest na Copa América met Colombia). Desondanks denkt Zidane dat zijn ploeg klaar is voor de kraker met Sevilla. 'Ja, we zijn er klaar voor, na drie wedstrijden en drie weken hard werken. We moeten dit niveau vasthouden. Dinsdag is onze eerste grote wedstrijd.'
Door de afwezigheid van diverse grote sterren kunnen de van Juventus teruggekeerde Álvaro Morata en de halve Nederlander Marco Asensio hun kans grijpen. Zidane zei eerder al dat hij Morata bij de selectie wil houden en vertelde nu hetzelfde over de vorig jaar aan Espanyol verhuurde Asensio (20). 'Ik hoop dat hij blijft. En hij zal hier blijven.'
quote:Goalkeepers: Casilla, Yanez. Luca Zidane
Defenders: Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Danilo, Marcelo
Midfielders: James, Casemiro, Kovacic, Modric, Isco, Asensio, Marcos Llorente
Forwards: Benzema, Lucas Vazquez, Morata, Mariano Diaz
quote:Sergio Rico, David Soria, Juan Soriano, Mariano, Carriço, Nico Pareja, Ramí, Escudero, Kolodziejczak, Mercado, Kranevitter, N’Zonzi, Iborra, Franco Vázquez, Correa, Ganso, Kiyotake, Sarabia, Vitolo, Konoplyanka, Ben Yedder y Luciano Vietto
De wedstrijden voor de 'Supercopa de España' zijn a.s. zondag (de 14e) en volgende week woensdag (de 17e).quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Bolasie het volgende:
Sevilla mag de komende dagen wel flink aan de bak:
[ afbeelding ]
Oh, is nu veranderd inderdaad. Vreemd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
De wedstrijden voor de 'Supercopa de España' zijn a.s. zondag (de 14e) en volgende week woensdag (de 17e).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2016 11:37:17 ]
Vond die ICC, ook al is het een geldophaalshow ook niet best. Vooral tegen PSG was het bedenkelijk. Sevilla gaat natuurlijk vol pressen onder Sampaoli.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh, is nu veranderd inderdaad. Vreemd.
Trouwens, Sevilla heeft echt een hoge quotering vanavond. Snap dat Real de favoriet is, maar het lijkt net op een B-ploeg spelen met al die afmeldingen. Ik zet mijn geld op Sevilla.
En ik ben benieuwd naar al die leuke aankoopjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond die ICC, ook al is het een geldophaalshow ook niet best. Vooral tegen PSG was het bedenkelijk. Sevilla gaat natuurlijk vol pressen onder Sampaoli.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh, is nu veranderd inderdaad. Vreemd.
Trouwens, Sevilla heeft echt een hoge quotering vanavond. Snap dat Real de favoriet is, maar het lijkt net op een B-ploeg spelen met al die afmeldingen. Ik zet mijn geld op Sevilla.420 blaze itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ganso zal nog niet starten in ieder geval. Net terug van een blessure. Kranevitter, Vazquez en Vietto zullen wel spelen gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd naar al die leuke aankoopjes.
De wedstrijd van de 3 of 4 vrije trappen achter elkaar die erin vlogen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:53 schreef Dos37 het volgende:
2015: FC Barcelona 5-4 Sevilla
Hoezo kan ik mij die wedstrijd niet herinneren
Schalke ook, want hij ligt er een poos uit. Al had je dat nooit van te voren kunnen ruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coke is voor vijf miljoen euro naar Schalke 04.
De TD is achteraf teleurgesteld in de verkoop.
Dat valt op zich nog mee. Enkel Krychowiak en Gameiro zullen daadwerkelijk als een verlies voelen. Van Banega was het altijd maar de vraag welk van de twee versies je op het veld kreeg. Hij scoorde vaker een 4 dan een 7, dus wat dat betreft zullen ze met Vazquez en Tucu Correa beter af zijn. Coke was voornamelijk belangrijk vanwege zijn kwaliteiten als leider, maar als speler niet geheel onvervangbaar. Vrees wel dat ze dan met Mercado de verkeerde hebben, maar soit.quote:
Ik heb ook 15 euro op Sevilla staan. Omdat ik zoveel afwezigen zag bij Real. Maar toen wist ik nog niet dat de basiself bij Sevilla zowat vertrokken wasquote:
SOW. Even een sneertje van ons aller modje. Jeetje, mokerhard hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de mensen die later dit topic lezen is er een mooie streamable van de goal. Jullie sukkels.
https://streamable.com/xfgu
Over een maand of drie zal het wel op orde zijn bij Sevilla.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook 15 euro op Sevilla staan. Omdat ik zoveel afwezigen zag bij Real. Maar toen wist ik nog niet dat de basiself bij Sevilla zowat vertrokken was
Deze wedstrijd kijken we ook alleen omdat er niks anders op tv is Stijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze kunnen die Super Cup maar beter niet meer in van die gehuchten als Trondsjem spelen. Volgend jaar in, fasten your seatbells, SKOPJE.
Op zijn tijd zijn het best leuke duels. Vorig jaar, 2013, 2012 om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kijken we ook alleen omdat er niks anders op tv is Stijn.
Dus jij bent momenteel niet aan het genieten van de chickies bij het turnen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kijken we ook alleen omdat er niks anders op tv is Stijn.
Ik laat 98% van de OS aan mij voorbij gaan. Het tijdsverschil en de lack of interest hebben daar een zeer grote rol in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus jij bent momenteel niet aan het genieten van de chickies bij het turnen?
Niet alles, meestal kijk ik in de middag gewoon naar de sporten die ze uitzenden op NPO1 en post ik wat mee uit verveling. Alleen het probleem is dat ik van 9 van de 10 sporten echt de ballen verstand van heb.quote:
Schermen en Boogschieten is tenminste lekker simpel voor ons primitieve mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alles, meestal kijk ik in de middag gewoon naar de sporten die ze uitzenden op NPO1 en post ik wat mee uit verveling. Alleen het probleem is dat ik van 9 van de 10 sporten echt de ballen verstand van heb.
Sevilla gaat zo veel plezier beleven aan de beste man. Bij Palermo was het al een baasje, zeker in het seizoen toen Dybala er nog speelde.quote:
Schermen keek ik vanmiddag nog even, echt een debiel spelletje is het eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schermen en Boogschieten is tenminste lekker simpel voor ons primitieve mensen.
Ze hebben zoveel interessante aankopen gedaan. Ganso, het huren Kranevitter, Vietto, etc etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sevilla gaat zo veel plezier beleven aan de beste man. Bij Palermo was het al een baasje, zeker in het seizoen toen Dybala er nog speelde.
Verlenging dunkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:56 schreef Dos37 het volgende:
Is er verlenging als dit de eindstand wordt? Of direct penals
Welke club gaat 'ie heen dan? Chelsea heeft een oogje op Lukaku, Arsenal is druk met Lacazettequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik doe een gok: Morata gaan we dit seizoen niet meer in actie zien voor Real.
Geen flauw idee, ik hoop zelf Arsenal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke club gaat 'ie heen dan? Chelsea heeft een oogje op Lukaku, Arsenal is druk met Lacazette
Ik zou er niet eens heel raar van opkijken als Chelsea langskomt met een buidelzakje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik hoop zelf Arsenal.
Ach als Ronaldo had meegespeeld had je weer geschreven hoe fantastisch hij wel niet is en hij weer een prijs heeft, bla bla.quote:
Was geen leugen geweest verderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach als Ronaldo had meegespeeld had je weer geschreven hoe fantastisch hij wel niet is en hij weer een prijs heeft, bla bla.
En veroorzaakt een penaltyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:36 schreef Zorro het volgende:
De bal is rond, het is elf tegen elf, gras is groen en Ramos scoort de gelijkmaker in blessuretijd.
En Yuri is dronken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:36 schreef Zorro het volgende:
De bal is rond, het is elf tegen elf, gras is groen en Ramos scoort de gelijkmaker in blessuretijd.
Daar staat Real Madrid te slecht voor te verdedigen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:37 schreef Bolasie het volgende:
Dit zal Real wel weer een flinke boost geven om uiteindelijk flink uit te lopen
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar staat Real Madrid te slecht voor te verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks kut moet je je geld maar goed besteden dom dierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:43 schreef onlogisch het volgende:
Wel godverdomme. Kut Ramos kost me 60 euro
Jouw trump.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks kut moet je je geld maar goed besteden dom dier
Doe dat lekker in de SC, Onlo. Anders krijg je het wel te horen van Don zondag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw trump.
https://twitter.com/ABCPolitics/status/763094812497108992
Wat een sicko. Regelrechte doodsbedreiging.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dat lekker in de SC, Onlo. Anders krijg je het wel te horen van Don zondag.
Doodsbedreiging tegen wie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw trump.
https://twitter.com/ABCPolitics/status/763094812497108992
Wat een sicko. Regelrechte doodsbedreiging.
hier maak je een cruciale fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd denk ik maar dat lijkt mij geen verrassing
Ruim die maar weer op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Alvast drinken inschenken voor de penaltyserie.
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je money is na 90 minuten al pleite bij winst voor Sevilla?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |