Ik kan het gewoon niet. Laat ik iets simpels noemen 'uitjes glazen'. Wat is dat in godsnaam. Ze zijn bij ofwel rauw of ze zijn zwart. 'Glazig'. Mij lukt het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goeie tefal kopen met extra anti-aanbaklaag!
Hmm, dan is het wel serieus inderdaad!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet. Laat ik iets simpels noemen 'uitjes glazen'. Wat is dat in godsnaam. Ze zijn bij ofwel rauw of ze zijn zwart. 'Glazig'. Mij lukt het niet.
met wat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
havermout eten,, nooit weer trek
Ripquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP nog steeds niet gesignaleerd?
Low en slow, in beweging houden en deksel zoveel mogelijk er ophouden. Het is geen rocketscience.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet. Laat ik iets simpels noemen 'uitjes glazen'. Wat is dat in godsnaam. Ze zijn bij ofwel rauw of ze zijn zwart. 'Glazig'. Mij lukt het niet.
Nog 2 uur met de trein zei ik toch netquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die muts? Alles staat klaar.
geruchten dat ie weg is voor z'n 27e opgegaan in rookquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP nog steeds niet gesignaleerd?
Hehequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:14 schreef Drug het volgende:
[..]
geruchten dat ie weg is voor z'n 27e opgegaan in rook
Dat heb ik vaker gehoord, maar het gaat altijd mis.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Low en slow, in beweging houden en deksel zoveel mogelijk er ophouden. Het is geen rocketscience.
Misschien Club 27.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:14 schreef Drug het volgende:
[..]
geruchten dat ie weg is voor z'n 27e opgegaan in rook
Ik ben erg goed in ergens reserveren, dat werkt ook.quote:
heb wel kokosmelkquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rijstmelk en stukjes fruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |