Blijkbaar wel dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:08 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Neeeee!!!! Je maakt toch een grapje? Dat is toch geen echt FOK!-feest?
En gezellig. Echt onwijs gelachen met iedereen. Nogmaals bedankt jongens!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel, dat was echt een fok meet.
Ga je mee de volgende keer? Ik ben die rijpe adonis met grijze haren.quote:
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik pas.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ga je mee de volgende keer? Ik ben die rijpe adonis met grijze haren.
Partyflock is een poort naar de geschienis, staat nog wel oudere meuk op. Best leuk om te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Geelman het volgende:
Leuk voor die mensen dat deze foto's uit 2005 nog steeds online staan, vraag me af wat er van ze terecht is gekomen...
Mijn vriend henk paardenstaart is ook een leuke vent hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Poostema het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik pas.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn vriend henk paardenstaart is ook een leuke vent hoor.
Ik begreep dat er een paar badmeester zijn geworden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Geelman het volgende:
Leuk voor die mensen dat deze foto's uit 2005 nog steeds online staan, vraag me af wat er van ze terecht is gekomen...
We doen beiden ook aan bugchasing dus we hebben beide al meerdere strains van HIV. Wil je echt niet?quote:
Idd. Volgens mij zijn mensen wel veranderd, kan me niet voorstellen dat zo'n feest in 2016 zal plaatsvinden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Partyflock is een poort naar de geschienis, staat nog wel oudere meuk op. Best leuk om te zien.
Overjarige zweetsnor met te hippe bril.quote:
Mensen, de maatschappij en de algehele sfeer is inderdaad veranderd. Krijg er altijd een 90's early 00's gevoel bij. Was een mooiere tijd in die zin.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij zijn mensen wel veranderd, kan me niet voorstellen dat zo'n feest in 2016 zal plaatsvinden.
Zo goed als dat ik het gehad heb!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We doen beiden ook aan bugchasing dus we hebben beide al meerdere strains van HIV. Wil je echt niet?
2006 of niet, je wéét toch dat dit marginaal overkomt?!quote:
Natuurlijk, maar dat zal die mensen wat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:17 schreef Poostema het volgende:
[..]
2006 of niet, je wéét toch dat dit marginaal overkomt?!
Wat relaxter volgens mij. Maar ja, ik was 15 in 2005...quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mensen, de maatschappij en de algehele sfeer is inderdaad veranderd. Krijg er altijd een 90's early 00's gevoel bij. Was een mooiere tijd in die zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |