iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
'
[..]
Was te zien aan het feit dat men nog binnen rookteevengoed nasty.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
deze vind je ook mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die navelpiercing!!11!!111!1!!! ROFLCOPTER!!1!1!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
deze vind je ook mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft dit je geïnspireerd dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Deze shit is echt disturbing.
Wanneer wordt er weer eens iets georganiseerd? FOK meet?
Ik vind dit wel geweldig. Een hiv positieve gebruiksslet volblaffen op een Timmy de kikker glijbaanquote:
Doen we!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind dit wel geweldig. Een hiv positieve gebruiksslet volblaffen op een Timmy de kikker glijbaan
Als ik dit zo lees. Dan kun je zulke trekpleisters heel precies nuken. Of mag ik dat weer niet zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij er voor het laatst was, maar het publiek daar bestaat uit twee bejaarden en een hele boel allochtonen.
En over het personeel ga ik niets zeggen, wat een lomperiken werken daar.![]()
Goed idee! 2011 was tof!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Deze shit is echt disturbing.
Wanneer wordt er weer eens iets georganiseerd? FOK meet?
Bedankt voor wederom een hersenbloeding. Vooral die paardenstaart.quote:
Zijn dat FOK!-users?!quote:
Ik dacht echt dat jullie allemaal lekkere venten waren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik sta er ook bij. Was echt gezellig.
Denk dat jij je wel thuis voelt op zo'n zwembadfeestje?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:05 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jullie allemaal lekkere venten waren.
God, nee! Zo marginaal!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk dat jij je wel thuis voelt op zo'n zwembadfeestje?
Neeeee!!!! Je maakt toch een grapje? Dat is toch geen echt FOK!-feest?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik sta er ook bij. Was echt gezellig.
Jawel, dat was echt een fok meet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:08 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Neeeee!!!! Je maakt toch een grapje? Dat is toch geen echt FOK!-feest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |