Dat is overal zo maar hier is het in ieder geval te ver doorgeslagen, over andere landen weet ik dat niet. Een sport of wedstrijd zonder Nederlanders uitzenden kan best een keertje, als er geen Nederlanders actief zijn zoals de afgelopen uren. Dat doen ze helemaal niet. In de Tour aan alle buitenlandse toppers vragen over Nederlanders was tenenkrommend. Elke avond een analyse over of Groenewegen de etappe van morgen kan winnen terwijl dat totaal niet te verwachten viel etc etc.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Focus op eigen land is overal zo. Commentatoren heb je gelijk in. Ik zou ook geen Angola vs Turkije uitzenden komop zeg (bij wijze van spreken).
Ik herinner mij dit. PC Games kopen via de postquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je nog hoe vroeger de postbode gewoon kwam vertellen hoe je je penis kon verlengen?
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 07-08-2016 om 16:53:35@heywoodu Ik ben geen eindredacteur tv. heb ook geen zich op de schema’s. maar boksen had zeker live gemoeten. reageer retweet
Mooi dat tijntje dit eerlijk toegeeft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:56 schreef heywoodu het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 07-08-2016 om 16:53:35@heywoodu Ik ben geen eindredacteur tv. heb ook geen zich op de schema’s. maar boksen had zeker live gemoeten. reageer retweet
Komen ze misschien gezonken roeiers tegen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Vannacht de sport der sporten openwater zwemmen genot![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komen ze misschien gezonken roeiers tegen.
Jawel Nos.nlquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:59 schreef truedestiny het volgende:
NOS doet niet aan live sport vandaag.
Misschien pakken we nog wat hockey mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:59 schreef truedestiny het volgende:
Zwemmen straks zal live zijn. Zometeen wielrennen enzquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:00 schreef franklop het volgende:
Nu helpt het ook niet echt mee dat we vandaag geen judoka op de mat hebben. Anders hadden ze dat ook wel laten zien. En volgende dagen roeien+judo dus minder terugkijken
Het is zondag dus rustdag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:59 schreef truedestiny het volgende:
Hoop toch op wielrennen ipv een voorronde hockeyquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien pakken we nog wat hockey mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |